Waarneer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tot waarneer kunnen we blijven inzitten ?
"1 januari"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Morgen.
Oké, dus over iets minder dan een uur?quote:
Dat wordt dus ergens volgende week ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"1 januari"
"van het weekend"
"morgen"
"vanavond"
"morgen"
Gaat lekker Ray!
Er komt gewoon geen nieuwe mod, het was een set-up tegen Messenga.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat wordt dus ergens volgende week ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"1 januari"
"van het weekend"
"morgen"
"vanavond"
"morgen"
Gaat lekker Ray!
Ze kunnen het nu ook wel makkelijk af, die Vaduz mis je niks aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er komt gewoon geen nieuwe mod, het was een set-up tegen Messenga.
FC Groningen - Ajax is binnenkort, ik verwacht wel wat rellen hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze kunnen het nu ook wel makkelijk af, die Vaduz mis je niks aan.
Met de huidige weersomstandigheden zou een dergelijk vuurtje niet misstaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
FC Groningen - Ajax is binnenkort, ik verwacht wel wat rellen hier.
Het is iemand die nog niet in dit topic heeft gereageerd (wel in een paar andere van deze reeks).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Breach het volgende:
Wordt het dan toch Prosac..?
Borisz, kom er maar inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef RayMania het volgende:
Het is iemand die nog niet in dit topic heeft gereageerd (wel in een paar andere van deze reeks)., kijk mij hints geven. Oh, en de B in de TT.
We hebben al een Grunn mod gehadquote:
En die hebben jullie weggepest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We hebben al een Grunn mod gehad
SCH is voor Heerenveen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Homo's liggen nooit zo goed in de voetbalwereld, vandaar.
Neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Homo's liggen nooit zo goed in de voetbalwereld, vandaar.
quote:
quote:
Gelukkig bestaat 'Slotje' maar uit 1 zin anders zou hij zich moeten aanleren meer te gaan typenquote:
Nijmegenaar tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
Nog een hagenees
![]()
![]()
Je moet alleen echt wat aan je clubvoorkeur voor Ajax gaan doen.
Ik snap het ook niet helemaal meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pfaf begint met een p hoor, niet met een b.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef BrandX het volgende:Dank jullie jongens, voor het heerlijke welkom!
Ik ben een Amsterdamse die in Den Haag woont, maar ook 7 jaar in Rotterdam heeft mogen vertoeven, uiteraard ben ik ajacied, want geboorterecht, en vind ik Feyenooit en Aso den haag heul nix
Maar deze twee clubs zijn een heerlijkheid vergeleken met het saaie nep-Italiaanse nep-voetbal wat PSV op de mat neerlegt
De ideale modquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef BrandX het volgende:
Ik ben een Amsterdamse die in Den Haag woont, maar ook 7 jaar in Rotterdam heeft mogen vertoeven, uiteraard ben ik ajacied, want geboorterecht, en vind ik Feyenooit en Aso den haag heul nix
Maar deze twee clubs zijn een heerlijkheid vergeleken met het saaie nep-Italiaanse nep-voetbal wat PSV op de mat neerlegt
1.-Bquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:37 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik geef toe, de naam van de nieuwe mod bestaat uit zes letters.
tis geen humor, maar bittere waarheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel, ik snap die GC-humor alleen niet zo.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:46 schreef borisz het volgende:
Mijn zaakwaarnemer heeft de onderhandelingen al lang gestaakt.
Ik wilde alleen dit soort sloten gaan zetten
[ afbeelding ]
Maar ze hebben alleen deze
[ afbeelding ]
Dan gaat het niet lukken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |