Kan ook prima in het blauw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, even wachten op de eerste zwarte die een 301e post heeft dus.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nieuwe mod heeft al lang en breed rechten.
Wie weet wordt het Houniet of de_boswachter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat is niet de nieuwe mod, gekkie.
Ik zeg, voldoende voetalverstand, om hier Modje te worden, de winnaar van de sollicitatie is bekend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vriend komt uit Doetinchem en is voor de Graafschap, die ook niets kunnen volgens mij...![]()
Je bedoelt: Sjimz is de dildo van Sylvana (die dwerg past inmiddels geheel in d'r opgerekte muts, lijkt me)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sjimz heeft sex gehad met Sylvana
de_boswachterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie weet wordt het Houniet of de_boswachter.
Ah, het is dus een neger?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, even wachten op de eerste zwarte die een 301e post heeft dus.
RayMania ook, dus maak je niet druk.quote:
Dat jeals Hagenees dit woord uit je toetsenbord weet te persen geeft aan dat je echt heel graag modje wilt worden, he?quote:
Ik las in het lokale suffertje dat je gepakt was en bestraft onder het snelrecht i.v.m. rellen met oud & nieuw, trainingskamp my ass, bejaardenhuizen schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee. Zal dan in elk geval niet voor 14 januari rond zijn, want ik ga eerst op trainingskamp. Mod-kamp.
LudoSandersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow neeNiet iemand die reeds moderator is op een ander subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |