Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
TR verdient toch wel credits voor zijn positieve inbreng in VBL vandaag
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer als je je handen gaat wassen aan haar denken.
de 78ste man die erin ging voelde als een handzeepjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Sterf..
Volgende keer handzeepje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die neukt het hele kantoor van de kpn, zij kan dus gratis bellen
Idd, Sjimzquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dus. Denthemen sloot het vorige topic.
Dit is een gemiddeld VBL-topic, welkom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, he, gets..
maar vertel eens, dat VBL, waar gaat dat nou over?
quote:
puik!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is een gemiddeld VBL-topic, welkom.
Ligt een beetje aan je clubvoorkeur.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik!
moet ik nu ook naar voetbal gaan kijken buiten EK/WK tijden om?
Nah, nergens voor nodig zoals je zietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik!
moet ik nu ook naar voetbal gaan kijken buiten EK/WK tijden om?
Sjimz heeft sex gehad met Sylvanaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sjimz heeft sex gehad met Sylvana
Denk dat Messenga dan wel iets meer credits had gekregen.quote:
Eerst even je handen wassen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef zjroentje het volgende:
Watskeburt?!
Messenga ging kritiek uiten, waarna TR ons een opsomming gaf van epic failures van Messenga.quote:
'Vroeger' was ik voor Ajax, want dat was tof omdat ze kampioen werden, maargoed, toen zat ik in groep 6quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je clubvoorkeur.
En of je van gangbangs houdt.
Ze is met recht een dispenser te noemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Messenga ging kritiek uiten, waarna TR ons een opsomming gaf van epic failures van Messenga.
Met als toetje dat ie http://fotoboek.fok.nl/sylvana <--- haar had geneukt. Zij laat zich regelmatig door 70 tot 90 mannen nemen op een avond.
Welke stad kom je zelf vandaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Vroeger' was ik voor Ajax, want dat was tof omdat ze kampioen werden, maargoed, toen zat ik in groep 6
nu woon ik in Nijmegen en is het etisch om voor NEC (toch?) te zijn, maar mijn vriend komt uit Doetinchem en is voor de Graafschap, die ook niets kunnen volgens mij...![]()
Ze staat er nog maar met drie in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Mess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |