Wat ik wel vaak heb is dat ik erg moet plassen vlak nadat ik ben klaargekomen. Maar misschien heeft dat er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:10 schreef Locusta het volgende:
Nog nooit gedaan/gelukt... maar schijnt een gevoel dat je erg nodig moet plassen aan vooraf te gaan en dat lijkt me niet echt prettig tijdens de sex
sjah, dat gevoel heeft mn meissie ook met regelmaat als ik een bepaalde handeling op een bepaalde manier verricht. met zo'n `gevoel` willen ze dan liever iets anders, dat krijgen ze dan ook, maar een eventuele ejaculatie (indien de persoon in kwestie dat uberhaupt kan) is er dan vandoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:10 schreef Locusta het volgende:
Nog nooit gedaan/gelukt... maar schijnt een gevoel dat je erg nodig moet plassen aan vooraf te gaan en dat lijkt me niet echt prettig tijdens de sex
quote:
in die zin heeft het zeker wel met de vrouw te maken, je moet jezelf over dat randje kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
idem. Leuke shit. hoop het snel op een nieuw proefpersoon uit te kunnen testen.. Ik hoop dat het meer te maken heeft met de techniek dan de vrouw though...
Oefenen onder de douche... dan hoef je ook niet bang te zijn dat er wat mis gaatquote:Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef 1grootvraagteken het volgende:
Ik heb ook atijd enorm het gevoel dat ik moet plassen, maar kdurf nooit verder gaan.
stel je voor dat je écht moet plassen, hoe goor zou dat niet zijn!
Maar hoe doe je dat dan? Gaat het alleen met vingeren of lukt het (alleen) met hulpmiddelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef chikkiieej het volgende:
Ik kan het ook.. Vond het in het begin erg lastig omdat ik idd heel erg het gevoel had dat ik moest plassen, maar uiteindelijk een keer gaan ontspannen daarin en toen lukte hetNou moet ik wel zeggen dat die jongen precies wist wat ie deed.. Achteraf was een andere jongen het ook al bijna gelukt, maar toen hield ik het dus tegen omdat ik dat plasgevoel heel erg had..
je g-spot moet gestimuleerd worden, dat kan met de vingers, of hulpmiddelenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:41 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Gaat het alleen met vingeren of lukt het (alleen) met hulpmiddelen?
Ik heb ooit gelezen dat urenlange massage nodig is om tot ejaculatie te komen. Zou oefening van de bekkenbodemspieren per se nodig zijn? Hoewel zoiets natuurlijk nooit kwaad kan..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je g-spot moet gestimuleerd worden, dat kan met de vingers, of hulpmiddelen
er zijn hele tutorials voor meen ik
Dat is echt helemaal niet zo. Ik kom juist alleen spuitend klaar bij stimulering van de clitoris.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je g-spot moet gestimuleerd worden, dat kan met de vingers, of hulpmiddelen
er zijn hele tutorials voor meen ik
op het moment dat mijn ex geil was wanneer eigenlijk niet.. lukte mij het echt binnen de minuut.. met gemak!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat urenlange massage nodig is om tot ejaculatie te komen. Zou oefening van de bekkenbodemspieren per se nodig zijn? Hoewel zoiets natuurlijk nooit kwaad kan..
Mooie uitleg erodome, alsmede als je sig.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef erodome het volgende:
Massage's kunnen helpen blokkade's in het lichaam op te lossen waardoor je veel makkelijker kan komen over het algemeen, dus ook spuitend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
niet per se nodig hoor. Mijn vriendin kan het ook binnen te minuut en dan ook meerdere keren achter elkaarquote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat urenlange massage nodig is om tot ejaculatie te komen. Zou oefening van de bekkenbodemspieren per se nodig zijn? Hoewel zoiets natuurlijk nooit kwaad kan..
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mooie uitleg erodome, alsmede als je sig.Niet om het een of het ander maar als je gaat verbeteren, doe het dan wel goed. Jouw verbetering bevat ook foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Wat Missymirjam zegt, met vingeren.. Moet zelfs zeggen dat het mij bij mezelf nog nooit gelukt is, maar deze jongen zette gewoon best veel druk op die G-spot en toen was het zo klaarquote:Op woensdag 19 november 2008 20:41 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Gaat het alleen met vingeren of lukt het (alleen) met hulpmiddelen?
'echt helemaal niet zo' is een grote bewering, bij mij is het namelijk wél zoquote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal niet zo. Ik kom juist alleen spuitend klaar bij stimulering van de clitoris.
Als ik tegelijk wat in mijn kut duw kom ik niet spuitend klaar.
Jij beweerde dat de g-spot gestimuleerd moet worden om dat te kunnen, daarop zei ik dat dat helemaal niet zo is omdat ik het kan als mijn g-spot niet gestimuleerd wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'echt helemaal niet zo' is een grote bewering, bij mij is het namelijk wél zo
Ik weet niet wat er exact moet staan.. ik ken de bron niet.. vooral die teacher-zin is wat vaag. noem ns een fout van mn verbeteringen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar als je gaat verbeteren, doe het dan wel goed. Jouw verbetering bevat ook fouten
Judgment (zonder e) is niet fout, maar een verschil tussen Amerikaans en Brits Engels.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef EggsTC het volgende:
Ik weet niet wat er exact moet staan.. ik ken de bron niet.. vooral die teacher-zin is wat vaag. noem ns een fout van mn verbeteringen dan?
Maar dan nog komt de D voor de G.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Judgment (zonder e) is niet fout, maar een verschil tussen Amerikaans en Brits Engels.
Dat kloptquote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan nog komt de D voor de G.
Als het jou ooit was gelukt om een vrouw te laten spuiten had je geweten dat het geen plas is...quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:57 schreef fokkieslim het volgende:
Als een vrouw spuit is ze gewoon aan het plassen.
Ze ken het gewoon niet ophouden.
same herequote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
niet per se nodig hoor. Mijn vriendin kan het ook binnen te minuut en dan ook meerdere keren achter elkaar
gewoon trainenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here
maar dan moet het wel met een vibo gebeuren, gewoon met vingers duurt het wat langer.
same herequote:Op maandag 24 november 2008 01:13 schreef Hukkie het volgende:
Heb een meiske gehad die spoot. De eerste keer stond ik raar te kijken, maar daarna was het een doel om te bereiken. Was iig een teken dat ze het lekker vond.
knuppel je denkt toch niet dat ik mij onder laat zeiken tijdens het neuken. Het is een bijna geurloze vloeistof. Zeik stinkt en is geel. Grootste probleem bij het niet lukken is spanningen. Als je je meid eerst rustig masseerd haar rug nek enzo en rustig naar beneden werkt. Zorgt dat ze tot rust is. En weet waar de gspot zit. En die stimuleerd dan dan lukt het bij elke vrouw de mate waarin ze spuit hangt van de vrouw af en als jij de dvd ziet die ik gezien heb en je volgt de raad op van die gast dan kun jij het ook bij elke vrouw. Een tip het een bepaalde manier van masseren waardoor de vrouw dat plas gevoel NIET krijgt mijn meid is vrij gespannen. Ze klaagt altijd over dat plas gevoel en dan kan ik het niet afmaken. Maar ook bij haar is het gelukt toen we het op de badkamer deden. Een flinke klets geurloze vloeistof.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:57 schreef fokkieslim het volgende:
Als een vrouw spuit is ze gewoon aan het plassen.
Ze ken het gewoon niet ophouden.
Jah... maar ik herinner me van jou nog dat jij diverse gangbangavonturen hebt gehad, zal een mooie natte bende zijn geweestquote:Op donderdag 27 november 2008 08:37 schreef Sylvana het volgende:
bij mij is met idd een stuk heftiger en intenser dan zonder.
Dat kan je zo niet zeggen, niet in het algemeen gesproken iig, er zijn vrouwen die het met ejaculatie het heftigste vinden, er zijn er die dat gevoel dan maar zo zo vinden en liever anders klaarkomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 03:54 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat zijn dan verschillen tussen een orgasme met ejaculatie en die zonder ejaculatie? Is die met dan ook intenser en heeft die dan de voorkeur? Of kan je dat niet zo zeggen?
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan je zo niet zeggen, niet in het algemeen gesproken iig, er zijn vrouwen die het met ejaculatie het heftigste vinden, er zijn er die dat gevoel dan maar zo zo vinden en liever anders klaarkomen.
Ook kent eider orgasme zijn eigen charme en kunnen ze ook nog gecombineert worden tot hele leuke nieuwe sensatie's.
voor mij persoonlijk is het combi orgasme van vaginaal/anaal samen met clitoraal de heftigste, dat is mindblowing, daarna komt ejaculatie, daarna anaal/vaginaal, daarna clitoraal.
In het algemeen gesproken dan, het kan gebeuren dat clitoraal een keer superheftig is en dat de ejacultaie zo zo is.
Combi-orgasme's heb ik nog nooit anders meegemaakt dan mindblowing, alhoewel ze in lengte varieren, van gewoon tot enkele minuten.
Erodome staat niet gelijk aan wat iedere vrouw lekker vindt hoor, dit is wat ZIJ lekker vindtquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:20 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Toch nog wat gelleerd: mindblowing eerst, dan ejaculatie, dan vaginaal / anaal, en dan pas op het laatst clitoraal! En alle (nou ja, vele dan) mannen die geleerd hebben dat je op de clitoris moet richten!
![]()
En het verschil dan tsussen anaal en vaginaal? Kan toch niet hetzelfde zijn?![]()
Effe een rijmpje ertussen door:
Mijn Tante heeft een klitteraar
Daar zoekt mijn oom al jaren naar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |