quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nieuwe mod heeft al lang en breed rechten.
Wie weet wordt het Houniet of de_boswachter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat is niet de nieuwe mod, gekkie.
Ik zeg, voldoende voetalverstand, om hier Modje te worden, de winnaar van de sollicitatie is bekend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vriend komt uit Doetinchem en is voor de Graafschap, die ook niets kunnen volgens mij...![]()
Je bedoelt: Sjimz is de dildo van Sylvana (die dwerg past inmiddels geheel in d'r opgerekte muts, lijkt me)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sjimz heeft sex gehad met Sylvana
de_boswachterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie weet wordt het Houniet of de_boswachter.
Ah, het is dus een neger?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, even wachten op de eerste zwarte die een 301e post heeft dus.
RayMania ook, dus maak je niet druk.quote:
Dat jeals Hagenees dit woord uit je toetsenbord weet te persen geeft aan dat je echt heel graag modje wilt worden, he?quote:
Ik las in het lokale suffertje dat je gepakt was en bestraft onder het snelrecht i.v.m. rellen met oud & nieuw, trainingskamp my ass, bejaardenhuizen schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee. Zal dan in elk geval niet voor 14 januari rond zijn, want ik ga eerst op trainingskamp. Mod-kamp.
LudoSandersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow neeNiet iemand die reeds moderator is op een ander subforum
Nee johquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook nog users die nooit moderator zijn geweest?
Dan zal jij het wel worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
Het zal wel weer iemand zijn die niks met voetbal heeft zoals sjimz
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook nog users die nooit moderator zijn geweest?
Er worden tegenwoordig zelfs subfora aangemaakt om users moderator te maken (MIS, DEF, ELF en Brave New World) en nog ben je geen mod geweest?quote:
Gordon van SHO, ik van VBL.quote:
Ik ben ooit 1 dagje blauw geweest, omdat ik columnist was, en kon toen even achter de SCHermen kijken. De volgende dag werd ik voor 3 maanden geband en was ik weer zwartquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig zelfs subfora aangemaakt om users moderator te maken (MIS, DEF, ELF en Brave New World) en nog ben je geen mod geweest?
Dat is wel voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ooit 1 dagje blauw geweest, omdat ik columnist was, en kon toen even achter de SCHermen kijken. De volgende dag werd ik voor 3 maanden geband en was ik weer zwart
quote:
Het was wel grappig. Achter de schermen maken ze iedereen voor rotte vis uit maar daar mocht je danineens niks over zeggen. Niet mijn idee van nieuwe politiekquote:
Ah, verdomme.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pas als jij van mij 1 on 1 kan winnen
Ben Ado al aan het inwerkenquote:
Toen wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:45 schreef RayMania het volgende:
Als columnist ben je niet blauw.
Waarneer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tot waarneer kunnen we blijven inzitten ?
"1 januari"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Morgen.
Oké, dus over iets minder dan een uur?quote:
Dat wordt dus ergens volgende week ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"1 januari"
"van het weekend"
"morgen"
"vanavond"
"morgen"
Gaat lekker Ray!
Er komt gewoon geen nieuwe mod, het was een set-up tegen Messenga.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat wordt dus ergens volgende week ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"1 januari"
"van het weekend"
"morgen"
"vanavond"
"morgen"
Gaat lekker Ray!
Ze kunnen het nu ook wel makkelijk af, die Vaduz mis je niks aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er komt gewoon geen nieuwe mod, het was een set-up tegen Messenga.
FC Groningen - Ajax is binnenkort, ik verwacht wel wat rellen hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze kunnen het nu ook wel makkelijk af, die Vaduz mis je niks aan.
Met de huidige weersomstandigheden zou een dergelijk vuurtje niet misstaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
FC Groningen - Ajax is binnenkort, ik verwacht wel wat rellen hier.
Het is iemand die nog niet in dit topic heeft gereageerd (wel in een paar andere van deze reeks).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Breach het volgende:
Wordt het dan toch Prosac..?
Borisz, kom er maar inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef RayMania het volgende:
Het is iemand die nog niet in dit topic heeft gereageerd (wel in een paar andere van deze reeks)., kijk mij hints geven. Oh, en de B in de TT.
We hebben al een Grunn mod gehadquote:
En die hebben jullie weggepest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We hebben al een Grunn mod gehad
SCH is voor Heerenveen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Homo's liggen nooit zo goed in de voetbalwereld, vandaar.
Neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Homo's liggen nooit zo goed in de voetbalwereld, vandaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |