Misschien was de requester een beetje in de warquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef ranja het volgende:
The Liars zijn meer garagerock, geen shoegaze. Wat ik er van ken tenminste.
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef -chefke- het volgende:
oke ik heb een nummer:
wie weet welke artiest nummer dit is ?
Geen geluid hier, maar op basis van de tekst: Vandenberg - Burning Heart?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...
"this broken heart of mine" tra-la-la lalalalalaa
"this broken ....... of me will set me free"
oid
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentinequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Nee, dat nummer is het echt niet (dat nummer van The Liars). Het nummer is gezongen door een man en de muziek lijkt qua stijl nog het meest op My Bloody Valentine. De band bevat de woorden garden, liar(s), lie of lies. Dit geldt hetzelfde voor het nummer, weet dus niet meer welke woorden waar bij horen.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentine
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef hierissieweer het volgende:
je hoort nu heel vaak een nummer, gezongen door een man op de radio. Het lief doet een beetje denken aan de(volgens mij is het zelfs als) melodie van someware over the rainbow
*schop*quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Modus het volgende:
De 'eindtune' van het programma Triana, net op Ned 3. Is het intro van een metalnummer, ik ken het maar kan niet op de naam opkomen. Ms zelfs wel een Bay Area band, zo oud is het al geloof ik..
Das hem!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...
Nee dat is hem niet en die is niet meer zo nieuw, het is echt een nieuw nummer met een spaanse zangeres! De titel is ook spaans volgensmij!quote:
chris isaac - wicked game?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al dagen een liedje in mijn hoofd maar weet niet welke...
-Het is heel erg cheesy, zo'n typisch bruiloften nummer ()
-Het wordt gezongen door een rokerige mannenstem ()
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
Deze misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al dagen een liedje in mijn hoofd maar weet niet welke...
-Het is heel erg cheesy, zo'n typisch bruiloften nummer ()
-Het wordt gezongen door een rokerige mannenstem ()
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |