Tja.. 't is een variant op Popcorn van Hot Butter.quote:
Wat bedoel je als pieptoon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Npec1010 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een nummer van alweer een tijd geleden, er komt een hele herkenbare pieptoon in voor die als het ware tot een constante toon stuitert.
Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
Alvast bedankt
Flatbeat misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef Npec1010 het volgende:
Uhm nouja, je hoort een toon die 'stuitert' dus steeds sneller tot op een geven moment het een constante toon wordt, de toon kan je vergelijken met een pieptoon of beter zon toon die een cardiograaf (haeteitme ding in ziekenhuis) maakt
Ik hoop dat dit helpt?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
no no - no no no no - no no no no - no no ladsgo swinging
het laaste kan misschien niet helemaal kloppen
Wie kan mij helpen??
bedankt
No Limitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dat nummer begint pas na een minuutquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dit moet een grapje zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Hey ik hoorde deze week dat James Blunt of James Morrison een nieuw liedje heeft en in duet ging met een spaanse zangeres, nu vond ik dat een mooi nummer, maar ik weet de titel niet en ik kan nergens informatie vinden?
Hellup!
Dat dacht ik dus ook. No Limit is al zo oud als de scheiding tussen Oost- en West-Duitsland (om eens wat anders te nemen dan de eeuwige weg naar Kralingen...).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |