Als de handtekeningen nog niet gezet zijn dan is dat geen goede reclame voor Twente aangezien Wielaert wel al een tijdje zijn handtekening heeft gezet onder dat contract.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Robinhoo het volgende:
Joop Munsterman zal alles in het werk stellen om Rob Wielaert te behouden.
De preses van FC Twente laakt de handelswijze van Ajax en van de zaakwaarnemer van Wielaert.
FC Twente en Wielaert hebben onlangs het contract verlengd tot 2012 maar de handtekeningen zijn nog niet gezet. In dat contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen.
Lijkt mij dat Twente dan juridisch een flink probleem heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als de handtekeningen nog niet gezet zijn dan is dat geen goede reclame voor Twente aangezien Wielaert wel al een tijdje zijn handtekening heeft gezet onder dat contract.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Twente dan juridisch een flink probleem heeft.
quote:
quote:Blawh
Die 12 miljoen is door een aantal voetbal/dagbladen genoemd, niet door Munsterman zelf. Die heeft al eerder aangegeven dat het de bedoeling was dat er niemand weg zou gaan.
Ik zie het nu, my bad. Naar verluidt (nergens op gebaseerd dus) zal Twente minstens 12 miljoen....
Wij sluiten geen compromissenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef BB-boy het volgende:
Twente 12
Ajax 6
9 miljoen is dus een mooi compromis.
Het schijnt dat Wielaert wel al heeft getekend, alleen Twente niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Undergod het volgende:
Maar twente heeft nog niet het verlengingscontract getekend?
Dan kunnen ze theoretisch toch terugvallen op het vorige contract (was die zonder gelimiteerde transfersom?)
2010 ja dan is ie 31 en wordt 32quote:
Volgens mij ging het hier om Elia.quote:
Dat klopt maar dat is moeilijk te bewijzen dat je een mondeling akkoord hebt.quote:
hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het schijnt dat Wielaert wel al heeft getekend, alleen Twente niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |