amsterdam utrecht rotterdam eindhoven en vast nog wel meer..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, bouwkunde, Den-Haag of Delft
25.quote:
Wat, dit?quote:
Het begon goed, eindigde dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu het Echte Vrouwen-werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu het Photoshop Vrouwen-werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga ervan tussen, heren en dames...
BIJ ODIN, TJUUS@!@!@!@!@!@!
No homo zegt ie danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo!
Mijn hersenen scanden alles vluchtig en combineerden de twee tot 'Trein koppen'. True story.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wat moet ik gaan doen?Trainen Schoenen kopen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo!
dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word niet opgewonden van hem.![]()
Vind het enkel een aantrekkelijke man.
[..]![]()
ik mis "bittergarnituur in frituurpan mikken"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wat moet ik gaan doen?Trainen Schoenen kopen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Daar begint het meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:
Jij geeft het tenminste eerlijk toe.quote:
Ik zie geen gezichtquote:
Je wil wel heel graag dat hij homo is hè!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: IQM is homoJa Ja (Mênnus) Ja, hij sopt met een bevroren frikandel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stiekem geil ik zelf op hemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag dat hij homo is hè!
Harig...quote:
Ja dat is beter.quote:
Nu 34.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is beter.
Alhoewel, hoe oud is die?
quote:
Ook op de foto?quote:
Nee daar is hij jonger.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
Anders heeft ie wel een beetje een babyface
Het grote verschil tussen hen en mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij geeft het tenminste eerlijk toe.![]()
Je zou maar voor homo aangezien worden, woeeehoeeeeee....
Babyfacequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen hen en mij.
Ik zou het raarder vinden als je als man niet kan of durft te zeggen of een andere man er aantrekkelijk uitziet.
Heb je ooit een man geneukt. Gewoon voor het gevoel zeg maar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het raarder vinden als je als man niet kan of durft te zeggen of een andere man er aantrekkelijk uitziet.
Die gast heeft volgens mij altijd een babyface gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
IQM is gewoon stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Alhoewel je van sommige wel kan zeggne of ze in de smaak vallen of niet
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb je ooit een man geneukt. Gewoon voor het gevoel zeg maar?
Wat is een answa?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Bij mannen is het moeilijker te zeggen want je hebt van die vrouwkes die geilen op Answa's maar je hebt ook die geilen op zo'n Jude Law kerel
whehhe ik zit je maar wat op te naaien. iedere man die beweerd een andere man niet te kunnen beoordelen liegt, immers ls het om concurrentie gaat kunnen ze het ineens wel (hoe herken je anders concurrentie)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?
[..]
Nee.Like I said: ik word niet opgewonden door Jude Law. Of welke man dan ook.
Zie m'n edit, ik vind dat vrouwensmaak veel verder uit elkaar ligt dan bij mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?
[..]
Nee.Like I said: ik word niet opgewonden door Jude Law. Of welke man dan ook.
Ja, en alle mannen vallen maar op één type vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
Bij mannen is het moeilijker te zeggen want je hebt van die vrouwkes die geilen op Answa's maar je hebt ook die geilen op zo'n Jude Law kerel
Neeeeeequote:
Die kerel die hier op FOK belachelijk werd gemaakt en pas gleeden is opgepakt door de politie wegens loverboy praktijkenquote:
NB is dood, nog niet het nieuws gezien op de frontpage?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef afcajos het volgende:
Ik ga zo schaatsenvoor het eerst in 5 jaar ofzo.
Gister nog wat gebeurd met de NB affaire?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeeee
Haal het weg... !
Mijn ogen...
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat bij mannen meer verschil is qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en alle mannen vallen maar op één type vrouw.
Is die baby van krentenbol niet spannend genoeg?quote:
Oh, dacht dat ie een coma lag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef damsco het volgende:
[..]
NB is dood, nog niet het nieuws gezien op de frontpage?
Ik heb mijn beeldscherm nu ondergespuugd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ik kinderen wil, dan wil ik er 2... om ze met de koppen tegenelkaar te rammen!
Oh ... okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die kerel die hier op FOK belachelijk werd gemaakt en pas gleeden is opgepakt door de politie wegens loverboy praktijken
Het is niet mijn baby.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die baby van krentenbol niet spannend genoeg?
Ansswa-The King-het vervolgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ... oke
Het klinkt een beetje typisch
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Daaaaar moeeeet eeeeen.... fopspeen in.
Of tepel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Daaaaar moeeeet eeeeen.... fopspeen in.
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk nietquote:
Wat een klein zwart broekje...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ansswa-The King-het vervolg
Die dus
Urby ''Comabal'' Emmanuelson.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef afcajos het volgende:
Nog nieuwe coma grappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij niet in je rol blijven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind jos ook knap, ben nu toch ook geen heaumeau
Plaatjes zeggen meer dan woorden.quote:
Ik ga vanmiddag m'n nagels lakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jij niet in je rol blijven?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind hem niet knap, ben ik nu hetero?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag m'n nagels lakken.
Pas op hoor! Ik pak je anabolen afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik je in coma slaan!!!
Ik vind hem ook niet knap, ben ik nu lesbisch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind hem niet knap, ben ik nu hetero?
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, ben ik nu lesbisch?
Ik denk het wel ja. De gang doorlopen, tweede deur links, daar hebben ze er een topic over. Ga eens kijken! Pas wel op voor de voorbinddildo'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat getuigt van smaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Heroinjunk het volgende:
fuck heb nog maar 20 euro, en moet 19 januari naar duitsland![]()
GEEEEEEEEEEERRS
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zat er wel in ja
Jullie motten ook op tijd gaan slapen
Droogheidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Net reed trouwens iemand rechtdoor het kanaal inzag 'ie niet dat de weg naar rechts liep. Nouja moet je ook niet met je muts over je ogen rondfietsen
![]()
![]()
Nu ligt ie in coma denk ik.
Ik zag het niet aankomenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Droogheid![]()
Had je dat niet even kunnen filmen ofzo
Heb jij geen camera op je telefoon ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomenen anders: nee. Geen camera bij toevallig.
[broekpaling]quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga schoenen kopen
En ik heb 2 verschillende sokken aan![]()
Ik heb geen telefoon. Die is overleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij geen camera op je telefoon ?![]()
Ach ja, je hebt ook mensen die zomaar het water inrijden omdat de tomtom zegt dat ze rechtdoor moeten
Wat zieligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon. Die is overleden.
Gozerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]![]()
Zolang je maar niet twee totaal verschillende (dus niet rechter en linker) schoenen aan hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga schoenen kopen
En ik heb 2 verschillende sokken aan![]()
Onverwoestbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Haal een 3310 uit de kast
Nee. Mijn telefoon was zo tof. Altijd mee overgooien en onder auto's gooien die langsreden en die ging dan nooit kapotquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Haal een 3310 uit de kast
Wat een mannenkop.quote:
Als ik zo'n foto zien wil ik dolgraag een kind.quote:
Bij mij zou een vrachtwagen te veel zijn voor dat hoesje eromheen, ander hoesje erop en hij doet het dan weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Mijn telefoon was zo tof. Altijd mee overgooien en onder auto's gooien die langsreden en die ging dan nooit kapoteen vrachtwagen werd wel teveel
Nee dank je.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef dagdag het volgende:
kat te koop
Bij mij ontbreekt die neiging geheel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik zo'n foto zien wil ik dolgraag een kind.
Als je geld nodig hebt, kun je ook naar gers toe hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef dagdag het volgende:
kat te koop
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef dagdag het volgende:
gers te koop
Nouja, mijn telefoon doet het nog wel. Maar het beeldscherm is kapot (alleen blauwe tuli te zien).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij zou een vrachtwagen te veel zijn voor dat hoesje eromheen, ander hoesje erop en hij doet het dan weer
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Omg, Leona Lewis covered Snow Patrol
Wat een zonde
Alles in de wereld is te koop.quote:
geen reactie dagdag geen reactiequote:
tubefilmpje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Omg, Leona Lewis covered Snow Patrol
Wat een zonde
Is alleen z'n status te koopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles in de wereld is te koop.
Ofzo.
Kben 'm nu aan het luisteren, maar de eerste minuut is wel zwaar graf zeg..quote:
quote:
Giel Beelen tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Zullen er trouwens BN'ers zijn met een FOK! account
Ligt eraan wat je onder BN'ers schaart.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
wtf is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder BN'ers schaart.
Kelly van Pomme en kelly had een account
2 meiden die playback-filmpjes maakten en toen g-idol wonnen en door ONZ-KLB aanbeden werden ofzo ?quote:
Ooooooooh die, DIE POMMEE TROUWENS, GOD WAT EEN LEKKER WIJF>quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2 meiden die playback-filmpjes maakten en toen g-idol wonnen en door ONZ-KLB aanbeden werden ofzo ?
Pomme? kelly bedoel jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ooooooooh die, DIE POMMEE TROUWENS, GOD WAT EEN LEKKER WIJF>
answah?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef damsco het volgende:
In opsporing verzocht jeweet
http://video.google.com/videosearch?q=pomme+kelly#quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
doe eens pic, want ik weet niet meer wie wie is
Ja maar dat was geverfd ... of ze heeft het nu geverfd, want bij der msn enz heeft ze bruin haarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
JAAAAA, DIE BLONDE WAS HET. godver, wat een geil wijf.
Kwestie van smaak, ik vind het een lelijke hoer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
JAAAAA, DIE BLONDE WAS HET. godver, wat een geil wijf.
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, ik vind het een lelijke hoer.
Inderdaad, dat zei ik ook over je moeder. Maar je pa vond dat duidelijk niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei ik ook over je moeder. Maar je pa vond dat duidelijk niet zo
Doe eens normaal man, dit is toch niet normaal joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lelijk niet maar veel bijzonders vind ik het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand continu schoolfolders aan te vragen op mijn adres.
Ben jij degene met die exotische naam ?quote:
Nee, hij heet Jonathan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij degene met die exotische naam ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei ik ook over je moeder. Maar je pa vond dat duidelijk niet zo
Sorry, ik kan je comment niet zo goed lezen. Je zusje haar kut staat in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Net als Esmee Denters trouwens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lelijk niet maar veel bijzonders vind ik het ook niet.
Goh.quote:
welke naam doel je op?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij degene met die exotische naam ?
whehehehhehhehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh.
Jonathan zit vast niet op het VMBO.
Hij heet fucking Damsco. Maar zou die vandaan kunnen komen?quote:
Damscoveen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heet fucking Damsco. Maar zou die vandaan kunnen komen?
En vast ook met je voeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef damsco het volgende:
[..]
whehehehhehhehemaar ik ben best slim hoor, ik kan heel goed met mijn handen werken
Jazeker. Ik mag dan de dikke bolide van jullie repareren. Nee maar doe HBO bij de HvA (haha HBOquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vast ook met je voeten.
Maar wat minder met je hoofd.
Daarom houden we niet minder van je hoor
Pino, krijg ik nu dagdag punten?quote:
7quote:
Hoe ze eerst nog was op d'r kamertje met headset op vond ik nog wel goed, nu R&B Hoer is niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als Esmee Denters trouwens.
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?ob=4Nu is ze zo'n standaard R&B hoer die zich laat volblaffen door al die rapnegerts.
Waarom wordt er zo denigerend gedaan over het HBO?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Jazeker. Ik mag dan de dikke bolide van jullie repareren. Nee maar doe HBO bij de HvA (haha HBO), maargoed volgens velen is dat verkapte VMBO opleiding
Volgens mij heb je gewoon geen flauw idee wat Damsko betekent.quote:
wtf waarom reageren al die naakte wijven op haar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als Esmee Denters trouwens.
http://www.youtube.com/user/esmeedenters?ob=4Nu is ze zo'n standaard R&B hoer die zich laat volblaffen door al die rapnegerts.
Ik heb haar een keer gezien, in het echt.quote:
Wat een belachelijke na-apers.quote:
Er staat dan ook Damsco, wellicht vandaar de verwarring. Maar één of andere rat heeft het account damsko alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon geen flauw idee wat Damsko betekent.
Flikker opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef damsco het volgende:
Dronten zuid, grote kans dat jij daar dan ook hebt gewoond gezien west vrij nieuw is
Amsterdam, godver, why so seriousquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon geen flauw idee wat Damsko betekent.
Kruidendreef en venkel gewoondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op_! Daar heb ik ook gewoond
![]()
![]()
Jawat, het kon toch dat je het niet wist.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Amsterdam, godver, why so serious
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawat, het kon toch dat je het niet wist.
Als iets een tyfus debiele kutnaam is voor Amsterdam is het wel Damsco. Ga je bruin sminken en bananenplukken als je dat zegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heet fucking Damsco. Maar zou die vandaan kunnen komen?
Tieft op vetklepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als iets een tyfus debiele kutnaam is voor Amsterdam is het wel Damsco. Ga je bruin sminken en bananenplukken als je dat zegt.
de Gamanderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah! Die touwpiramide. Die straat heet uhm, de germander toch? Vroeger veel gespeeld trouwens
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehehe houd je kaak man. Internetheld, ga frituren man
1 wenkbrauw hebben ipv 2.quote:
Geen dank, dat wilde je vast altijd al weten, nietwaar?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dank, dat wilde je vast altijd al weten, nietwaar?
Ja, die wat donkere jongen. Woonde vlak naast mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
misschien heb ik vroeger wel met je gespeeld![]()
Ken je Marvin, die woonde ook in de venkel
Nog nooit Jos gezien?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Is eerste keer dat ik 't woordje unibrow hoorde![]()
bertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
In z'n fobo, maar nog niet in 't echt. heeft die een unibrow dan
Blijkbaar wel dan héquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
In z'n fobo, maar nog niet in 't echt. heeft die een unibrow dan
Marvin Naaipal ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, die wat donkere jongen. Woonde vlak naast me
Ken je jeffrey, woonde bij die speeltuin ofzo. Ook wat donkere jongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Marvin Naaipal ofzo_!!!
Misschien zijn wij allebei een keer op zijn verjaardag geweest
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Ken je jeffrey, woonde bij die speeltuin ofzo. Ook wat donkere jongen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Marvin Naaipal ofzo_!!!
Misschien zijn wij allebei een keer op zijn verjaardag geweest
quote:
Ik ook. Tom Winkler, ken je die nog? of die homo, siebe haagsma ofzoquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, HAHAHAHAHAHHAHAH, Tom Winkles hahahahahhahahahaah, wat een baas was datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ook. Tom Winkler, ken je die nog? of die homo, siebe haagsma ofzowat een kneus vond ik dat
Tom Winkler is toch die Jan Smit fanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ook. Tom Winkler, ken je die nog? of die homo, siebe haagsma ofzowat een kneus vond ik dat
Haha gommer, die was ook de shit. Maar ik zat bij allemaal vrouwtjes, zo'n klein Indonesisch vrouwtje en uhm juf de wit ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, HAHAHAHAHAHHAHAH, Tom Winkles hahahahahhahahahaah, wat een baas was dat
Siebe
Meester Gommer
Ja, kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha gommer, die was ook de shit. Maar ik zat bij allemaal vrouwtjes, zo'n klein Indonesisch vrouwtje en uhm juf de wit ofzo?
4ebe?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha gommer, die was ook de shit. Maar ik zat bij allemaal vrouwtjes, zo'n klein Indonesisch vrouwtje en uhm juf de wit ofzo?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef damsco het volgende:
Kan je nog altijd de ruzie tussen zuiderlicht en de brandaris herinneren. 1 keer flink gemat, totdat ik door 2 gasten tegen de grond werd getrapt.
Wanneer haal je je OV op?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Vaak matten was dat ja. En het wilgerijs
altijd terrerorium afbakenen op het asfalt
Wist wel dat je zou komen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |