amsterdam utrecht rotterdam eindhoven en vast nog wel meer..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, bouwkunde, Den-Haag of Delft
25.quote:
Wat, dit?quote:
Het begon goed, eindigde dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu het Echte Vrouwen-werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu het Photoshop Vrouwen-werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga ervan tussen, heren en dames...
BIJ ODIN, TJUUS@!@!@!@!@!@!
No homo zegt ie danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo!
Mijn hersenen scanden alles vluchtig en combineerden de twee tot 'Trein koppen'. True story.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wat moet ik gaan doen?Trainen Schoenen kopen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo!
dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word niet opgewonden van hem.![]()
Vind het enkel een aantrekkelijke man.
[..]![]()
ik mis "bittergarnituur in frituurpan mikken"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wat moet ik gaan doen?Trainen Schoenen kopen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Daar begint het meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word niet opgewonden van hem.![]()
Vind het enkel een aantrekkelijke man.
[..]![]()
quote:
Jij geeft het tenminste eerlijk toe.quote:
Ik zie geen gezichtquote:
Je wil wel heel graag dat hij homo is hè!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: IQM is homoJa Ja (Mênnus) Ja, hij sopt met een bevroren frikandel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stiekem geil ik zelf op hemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag dat hij homo is hè!
Harig...quote:
Ja dat is beter.quote:
Nu 34.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is beter.
Alhoewel, hoe oud is die?
quote:
Ook op de foto?quote:
Nee daar is hij jonger.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
Anders heeft ie wel een beetje een babyface
Het grote verschil tussen hen en mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij geeft het tenminste eerlijk toe.![]()
Je zou maar voor homo aangezien worden, woeeehoeeeeee....
Babyfacequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen hen en mij.
Ik zou het raarder vinden als je als man niet kan of durft te zeggen of een andere man er aantrekkelijk uitziet.
Heb je ooit een man geneukt. Gewoon voor het gevoel zeg maar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het raarder vinden als je als man niet kan of durft te zeggen of een andere man er aantrekkelijk uitziet.
Die gast heeft volgens mij altijd een babyface gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op de foto?
IQM is gewoon stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Alhoewel je van sommige wel kan zeggne of ze in de smaak vallen of niet
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb je ooit een man geneukt. Gewoon voor het gevoel zeg maar?
Wat is een answa?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Bij mannen is het moeilijker te zeggen want je hebt van die vrouwkes die geilen op Answa's maar je hebt ook die geilen op zo'n Jude Law kerel
whehhe ik zit je maar wat op te naaien. iedere man die beweerd een andere man niet te kunnen beoordelen liegt, immers ls het om concurrentie gaat kunnen ze het ineens wel (hoe herken je anders concurrentie)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?
[..]
Nee.Like I said: ik word niet opgewonden door Jude Law. Of welke man dan ook.
Zie m'n edit, ik vind dat vrouwensmaak veel verder uit elkaar ligt dan bij mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij herkent symmetrie en enigszins standaard geaccepteerde normen waaraan een perfect gezicht/lichaam voldoet opeens niet meer als het om een man gaat?
[..]
Nee.Like I said: ik word niet opgewonden door Jude Law. Of welke man dan ook.
Ja, en alle mannen vallen maar op één type vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
Bij mannen is het moeilijker te zeggen want je hebt van die vrouwkes die geilen op Answa's maar je hebt ook die geilen op zo'n Jude Law kerel
Neeeeeequote:
Die kerel die hier op FOK belachelijk werd gemaakt en pas gleeden is opgepakt door de politie wegens loverboy praktijkenquote:
NB is dood, nog niet het nieuws gezien op de frontpage?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef afcajos het volgende:
Ik ga zo schaatsenvoor het eerst in 5 jaar ofzo.
Gister nog wat gebeurd met de NB affaire?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeeee
Haal het weg... !
Mijn ogen...
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat bij mannen meer verschil is qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en alle mannen vallen maar op één type vrouw.
Is die baby van krentenbol niet spannend genoeg?quote:
Oh, dacht dat ie een coma lag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef damsco het volgende:
[..]
NB is dood, nog niet het nieuws gezien op de frontpage?
Ik heb mijn beeldscherm nu ondergespuugd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ik kinderen wil, dan wil ik er 2... om ze met de koppen tegenelkaar te rammen!
Oh ... okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die kerel die hier op FOK belachelijk werd gemaakt en pas gleeden is opgepakt door de politie wegens loverboy praktijken
Het is niet mijn baby.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die baby van krentenbol niet spannend genoeg?
Ansswa-The King-het vervolgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ... oke
Het klinkt een beetje typisch
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Daaaaar moeeeet eeeeen.... fopspeen in.
Of tepel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Daaaaar moeeeet eeeeen.... fopspeen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |