quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is idd wel mooi...je ziet sommige mensen echt heel eng kijken alsof de trein elk moment explodeerd
dat geluid!! *krrrtkkkkrrrrtkkrrrrt*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar had ik dus laatst last van, half uur vertraging en uitval van treinen.
Echt geen pretje
waarom? is je man vervelend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 belt met bureau Jeugdzorg
Is RHCP zo erg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 belt met bureau Jeugdzorg
Gerard mag toch geen MARS draaien ofzo? te luiddruchtig voor arbeidsvitaminequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Litton-Lane het volgende:
MARS! tijdens Gerard....op de achtergrond...
quote:
Bronpagina? Da's toch gewoon Rechtsklik -> Bron bekijken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Heb jij de bronpagina van 3fmfan.nl homescreen voor mijIk ben aan het kijken of ik een iphone versie kan gaan maken, begin is er....)
je moet nog een nieuwe avater maken voor jezelfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Heb jij de bronpagina van 3fmfan.nl homescreen voor mijIk ben aan het kijken of ik een iphone versie kan gaan maken, begin is er....)
Maar je gebruikt toch php scriptje daarvoor....?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bronpagina? Da's toch gewoon Rechtsklik -> Bron bekijken?
Vanavond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet nog een nieuwe avater maken voor jezelf
Da's zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Litton-Lane het volgende:
MARS! tijdens Gerard....op de achtergrond...
Hoeveel heb je trouwens voor je Sandstorm actie bij elkaar weten te krijgen ??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
zo alle mixen van DJ Sandstorm staan weer online![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |