... of bevroren wissels, of een computerstoring, of materiaaltekort, of te late conducteurs, of...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog de trein, maar dan moeten er natuurlijk geen bladeren op het spoor liggen
Laat het Michiel maar niet horenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
drinkt over een week Starbucks op het werk.....
Alles deze week al een keer gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of bevroren wissels, of een computerstoring, of materiaaltekort, of te late conducteurs, of...
Och, Michiel komt regelmatig hier in de buurt om zijn verslaving te voldoen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat het Michiel maar niet horen
Gisteren in de trein, terwijl het er erg veel verse sneeuw lag en de deuren van de trein net dicht zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of bevroren wissels, of een computerstoring, of materiaaltekort, of te late conducteurs, of...
quote:Goedenmorgen mevrouw die net tussen de deur doorglipte bij het dichtgaan. Wilt u dat niet nog een keer doen tijdens mijn dienst?! *KLIK*
... en dan te bedenken dat het pas de 2e dag van de week is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles deze week al een keer gehad
idd...gister nog... 1 trein vertrok 1 minuut te vroeg waardoor ik er net niet in kon springen, de volgende viel uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles deze week al een keer gehad
Da's dan nog vriendelijk. Je kan er namelijk ook een boete voor krijgen, aangezien het gewoon echt gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Gisteren in de trein, terwijl het er erg veel verse sneeuw lag en de deuren van de trein net dicht zitten.
[..]
Brugklassentimentquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens best koud op het Mediapark!
[ afbeelding ]
Bron: http://www.flickr.com/photos/brammuller/3172834249
Ik ga zo ook nog een pallet tissues halen. Red 't anders nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
Ik heb nooit genoeg zakdoekjes bij me om vandaag door te komen.
Hier (houten) hebben we ter vervanging van het tramlijntje een busdienst rijden. Vanmorgen kwam de bus aanrijden, stopt 2 seconden, deuren daarna dicht en rijdt weer weg , 5 mensen laaiend , totaal 20 minuten in de kou staan wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...gister nog... 1 trein vertrok 1 minuut te vroeg waardoor ik er net niet in kon springen, de volgende viel uit
Wrijf het even inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
brrrrrrrrr!!!
* muisje-eliza is morgen op t mediapark
zag trouwens dat Michiel vanaochtend begonnen is met het nummer dat ik gisteren bij MM had aangevraagdquote:
Hoe weet jij dat....??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ok, ik zal'm vandaag maken:
Nu al toeter
Huh?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:55 schreef Againzender het volgende:
Wat vindt John Bakker hier eigenlijk van?
Oftewel: de NS is ook niet echt een goede optiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ohneeh die zijn we vergetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Defecte bovenleiding hadden we nog niet gehad toch?
Hier in Maastricht nóg meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Er ligt nog steeds erg veel sneeuw in Eindhoven zeg
[ afbeelding ]
dat is idd wel mooi...je ziet sommige mensen echt heel eng kijken alsof de trein elk moment explodeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Viel me inderdaad op bij alle treinen die ik zag rijden: doordat de bovenleiding ook wat ijs heeft zie je een hoop vonken
Wel vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |