dat geluid!! *krrrtkkkkrrrrtkkrrrrt*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar had ik dus laatst last van, half uur vertraging en uitval van treinen.
Echt geen pretje
waarom? is je man vervelend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 belt met bureau Jeugdzorg
Is RHCP zo erg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 belt met bureau Jeugdzorg
Gerard mag toch geen MARS draaien ofzo? te luiddruchtig voor arbeidsvitaminequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Litton-Lane het volgende:
MARS! tijdens Gerard....op de achtergrond...
quote:
Bronpagina? Da's toch gewoon Rechtsklik -> Bron bekijken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Heb jij de bronpagina van 3fmfan.nl homescreen voor mijIk ben aan het kijken of ik een iphone versie kan gaan maken, begin is er....)
je moet nog een nieuwe avater maken voor jezelfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Heb jij de bronpagina van 3fmfan.nl homescreen voor mijIk ben aan het kijken of ik een iphone versie kan gaan maken, begin is er....)
Maar je gebruikt toch php scriptje daarvoor....?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bronpagina? Da's toch gewoon Rechtsklik -> Bron bekijken?
Vanavond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet nog een nieuwe avater maken voor jezelf
Da's zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Litton-Lane het volgende:
MARS! tijdens Gerard....op de achtergrond...
Hoeveel heb je trouwens voor je Sandstorm actie bij elkaar weten te krijgen ??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
zo alle mixen van DJ Sandstorm staan weer online![]()
Klopt, maar dat script is behoorlijk uitgebreid. Ik heb echter alle HTML en PHP van elkaar gescheiden door middel van templates, zoals http://www.3fmfan.nl/tpl/3fmfanv2/overall_header.tpl en http://www.3fmfan.nl/tpl/3fmfanv2/overall_footer.tplquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar je gebruikt toch php scriptje daarvoor....?
Hier in Geldrop ook! Parkeerplaats is hier één grote ijsbaan, hihi! Lijkt zo te zijn weggelopen uit een Coca-Cola winterreclame!quote:
Oh, dan is het voor mij een beetje overbodig. Maar ik ben toch aan het prutsen (iwebkit.net), ga even kijken of ik er taart van kan maken. (Handig namelijk om per [iphone]pagina alle frontpage stukjes apart kan bekijken)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar ik ben al van plan om binnenkort een mobiele versie te maken van de header en footer (waar alle javascript e.d. wordt ingeladen). Het zou dan beter moeten werken op mobiele apparaten.
Succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft schaatsen in rugtas ingepakt
Ik denk al: wat ik ruik toch voor frisheid hier...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Brennel het volgende:
Zo.
* Brennel voegt zich fris en fruitig weer tussen de FOK!kers.
Ahja, jij hebt wèl kunnen douchen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Brennel het volgende:
Zo.
* Brennel voegt zich fris en fruitig weer tussen de FOK!kers.
Janneke meldt zich morgen ziek met gebroken armquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft schaatsen in rugtas ingepakt
Met koud water kan je ook douchenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ahja, jij hebt wèl kunnen douchen....
Dan vriest ie vast aan de vloerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met koud water kan je ook douchen
Ik was vrij inventief met een waterkoker vanmorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met koud water kan je ook douchen
Nood smsje met zijn telefoon uitsturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan vriest ie vast aan de vloer
Je moet wat met die ellende, maar was je al vrij vandaag of werkte je thuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was vrij inventief met een waterkoker vanmorgen.
Ik ben gewoon op kantoor vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet wat met die ellende, maar was je al vrij vandaag of werkte je thuis
Gelukkig we hoeven je niet helemaal zielig te vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op kantoor vandaag. Dus dat scheelt.
Kijk daar mee uit!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was vrij inventief met een waterkoker vanmorgen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden er nu ook O + berichtjes volgen......
quote:
quote:
Die durft zijn milimeters niet te tonenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:13 schreef ThunderChild het volgende:
Shit, Ilse gemist . . .![]()
En weer geen Rob op de webcam![]()
Alleen jammer dat TNS nipo, maar 500 respondenten gebruikt om haar cijfers te extrapoleren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef -Hans- het volgende:
10,6 miljoen mensen volgen 3FM Serious Request. Netjes!
En er zijn ook geen foto's van, gaat wel weer lekker . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die durft zijn milimeters niet te tonen![]()
Klopt alleen een photosjopjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En er zijn ook geen foto's van, gaat wel weer lekker . . .![]()
Dat is wel een nadeel jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jammer dat TNS nipo, maar 500 respondenten gebruikt om haar cijfers te extrapoleren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef -Hans- het volgende:
Kom net van buiten en het is echt heerlijk ! mits je in de zon en uit de wind staat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topictitel welkom thuis piles
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef muisje-eliza het volgende:
wooow ik heb net twee uur op de bank liggen pitten![]()
ik werd wakker van een smsje van Piles dat hij veilig geland is
Dat is lastig ja, maar zal eerlijk zeggen dat in het Noorden geen mm aan sneeuw is gevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]Alleen die reflectie van die sneeuw in je ogen, au
Hier geen sneeuw, wel fel lichtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:10 schreef Intrepidity het volgende:Alleen die reflectie van die sneeuw in je ogen, au
![]()
[reclamemode] Koop nu je zonnebrillen bij Eliza [/reclamemode]quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]Alleen die reflectie van die sneeuw in je ogen, au
Zij werkt vaak wanneer wij niet zouden willen werken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??![]()
Niks beters te doen zeker ??![]()
ik denk dat ik heel erg moe was en het nodig had...December is heeel druk geweest voor mij en nu komt de moeheid denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??![]()
Niks beters te doen zeker ??![]()
wie zei dat ook alweer..ik hoorde het op de radio...voorlopig ook weinig No Doubtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat No Doubt weer bij elkaar zou komen , tot opheden weinig van gezien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[reclamemode] Koop nu je zonnebrillen bij Eliza [/reclamemode]
Ze zijn bezig met een nieuw album en gaan dit jaar touren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie zei dat ook alweer..ik hoorde het op de radio...voorlopig ook weinig No Doubt
Kan het me voorstellen . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik denk dat ik heel erg moe was en het nodig had...December is heeel druk geweest voor mij en nu komt de moeheid denk ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef ThunderChild het volgende:
Hoeveel heb je trouwens voor je Sandstorm actie bij elkaar weten te krijgen ??
oh sorriequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen . . .![]()
Maarre ...
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |