Het is een grafische weergave van ons zonnestelsel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef SunBoom het volgende:
Werkt dat een beetje accuraat (ook met dag en nacht zo)?
waar heb je die vandaag ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Het is een grafische weergave van ons zonnestelsel.Daar bestaat geen dag en nacht.
De planeten draaien wel in "realtime". Mecurius draait bv om de paar dagen om de zon en aarde in een maandje ofzo. (op het horloge dan he!
) En pluto doet er volgens mij iets van anderhalf jaar over.
Wel geinig.
Ze zijn niet meer in de winkel te koop. Eind jaren 80/begin jaren 90 waren ze wel te koop. Ik heb de mijne een paar jaar geleden via internet van iemand in Zwitserland gekocht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
waar heb je die vandaag ziet er gaaf uit
is er niet zoiets maar dan met goude planeten zeg maar net zoals die in de OP staat
zon ouderwets ding met tandwielen en zon planetenstelsel
wel flauw dat je terug in de tijd kan (1901)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer in de winkel te koop. Eind jaren 80/begin jaren 90 waren ze wel te koop. Ik heb de mijne een paar jaar geleden via internet van iemand in Zwitserland gekocht.![]()
Misschien is het exmplaar op de pics nog te koop via; http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=173336
Bohh die zijn erg mooi, waar is dat te koop ?quote:
Nee hoor, dat is wel een coole functie; je kunt de stand van de planeten op elke gewenste datum tussen 1901 en 2200 opvragen. Ik bedoel, hoe cool wil je het hebben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wel flauw dat je terug in de tijd kan (1901)
2e en 3e hebben maanfase, geen planetarium....quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dees vind ik eigenlijk wel mooizit een fototoestel bij (eigenlijk andersom
)
[ afbeelding ]
Over horloges met maanfases gesproken, deze;quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef ForrestX het volgende:
[..]
2e en 3e hebben maanfase, geen planetarium....
overigens:
[ afbeelding ]
In Nederland alleen te koop bij Boutique Tourbillon Amsterdam en bij Amsterdam Diamond Center.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bohh die zijn erg mooi, waar is dat te koop ?
Zeer mooie horloges inderdaad, naja nu nog te jong voor zo'n duur horloge, later eens kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Nederland alleen te koop bij Boutique Tourbillon Amsterdam en bij Amsterdam Diamond Center.
Prijzen vanaf 12.000 euro meen ik (of daar ergens in de buurt).
Maar zoooooo mooooi he![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef hoerezooi het volgende:
net deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie wel?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde twijfelsDie dualmatic is ook wel gaaf en nog functioneel in mijn geval ook (ben net terug uit Taiwan). Sea Dweller staat sowieso op mijn wish list.
Ow... en ik kan ook geen 4K missen... eigenlijk.
Hehe...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, er zijn periodes geweest dat ik niet echt warm werd van 4K. Maar nu even niet
Bij een bandjesverkoopwinkelquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Repeat het volgende:
Waar koop je mooie bandjes? En waar kan ik ze online zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |