Oh echt joh! Da's best grappig dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de bleach game op de DS is trouwens de enige toffe fighter die in 2008 op de DS verschenen is (en je kan zowel met kon als met dat wilde zwijn vechten)
Keertje sabelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
I know! Ik heb er zelf ook een, maar gelukkig heb ik hier in Nederland er nog niets over gehoord!
You're on bitch!quote:
Zohan!!!quote:
Ahw.. Je hebt me door...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:07 schreef koei het volgende:
Je hebt wel last van een flink minderwaardigheidscomplex he Poit? Volkomen terecht natuurlijk. Je bent klein, kalend, dikke bierbuik en dan ook nog eens klein geschapen... Opeens is het helemaal duidelijk waarom je zo vaak hier zit
Ik zou me eerder afvragen waarom de dame in kwestie hier even vaak zitquote:
Ja, ik ben ook klein geschapenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou me eerder afvragen waarom de dame in kwestie hier even vaak zit
Ik heb kleine schapen!!quote:
Alleen tussen 13:36 en 13:38quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef peristilius het volgende:
Ik zit hier niet zo vaak, heb ik nu een leven?
Omg Freakazoidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Per ongeluk op dubbele espresso gedrukt ipv koffie met m'n slaapdronken harses en gewoon als koffie gedronken. Zit er nu ongeveer zo bij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omg FreakazoidWat een bagger was dat vroegah zeg
Spreek voor jezelf.quote:
Je kunt een abbo nemen op de AQuila360 fok! service! Daar zit o.a. dat in!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Wie voelt zich geroepen om mij, nadat er een nieuw deeltje geopend is, een PM te sturen met daarin een link naar het nieuwe deeltje?
Knullig vertierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
en wat zit er nog meer in dan? Ik heb weinig zin in dagelijks een vreselijke hoeveelheid knullig 'vertier'.
Jongen zondag zit jij gewoon weer op de brommer en vanaf nu ga je ook niet meer plat door de bocht heen want anders vlieg je er uit!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef disjfa het volgende:
Meetings met crew kansloos op zondagochtend
Je vliegt alleen uit de bocht als je daar hard doorheen gaat, in welke houding je het doet maakt niet zo heel veel uit hoor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Knullig vertier![]()
![]()
[..]
Jongen zondag zit jij gewoon weer op de brommer en vanaf nu ga je ook niet meer plat door de bocht heen want anders vlieg je er uit!
Ik bedoelde het ook niet letterlijk! Maar meer van als hij dat nog een keer doet dat die dan ontslagen wordt en er dus'' uit vliegt''quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je vliegt alleen uit de bocht als je daar hard doorheen gaat, in welke houding je het doet maakt niet zo heel veel uit hoor...
Je bent nog redelijk snel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom kom ik er toch altijd zo laat achter dat er een nieuw deeltje geopend is? *pruil*
Wie voelt zich geroepen om mij, nadat er een nieuw deeltje geopend is, een PM te sturen met daarin een link naar het nieuwe deeltje?
Nee, Freakazoid is cool!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja tis toch zoGewoon een the Mask ripoff!
Dat weten we al een tijdje hoor. Daar zijn geen pilletjes voor te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat weten we al een tijdje hoor. Daar zijn geen pilletjes voor te krijgen
Ja DUH. Ik ben niet blond ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet letterlijk! Maar meer van als hij dat nog een keer doet dat die dan ontslagen wordt en er dus'' uit vliegt''
wil jij hiermee aangeven dat als hij niet naar jouw luisterd jij hem uit zijn functie zet bij Fok! ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet letterlijk! Maar meer van als hij dat nog een keer doet dat die dan ontslagen wordt en er dus'' uit vliegt''
Nee ik heb een eettentje en disje bezorgd maaltijden op de brommer! Maar omdat die gast denkt dat die op een circuit zit jaagt die plat door de bocht en pleurt die hele bak wel eens op straat!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wil jij hiermee aangeven dat als hij niet naar jouw luisterd jij hem uit zijn functie zet bij Fok! ?
Want zo zet je het er neer...
Ohh ik dacht dat je wel blond was maar misschien haal ik koei en jou doormekaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja DUH. Ik ben niet blond ofzo
[ afbeelding ]
Je haalt jezelf met ons doorelkaar meneer. Je bent zelf blont met een t. En je weet het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je wel blond was maar misschien haal ik koei en jou doormekaar!
Dat doet hij alleen maar om nog enige vorm van smaak aan de maaltijden te geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik heb een eettentje en disje bezorgd maaltijden op de brommer! Maar omdat die gast denkt dat die op een circuit zit jaagt die plat door de bocht en pleurt die hele bak wel eens op straat!
Ik beledig koei nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je haalt jezelf met ons doorelkaar meneer. Je bent zelf blont met een t. En je weet het zelf niet eens.
jonge je praat poep. En volgende keer koei niet meer beledigen. Dat doe ik alleen.
[ afbeelding ]
Dus het is een goed ding van hem eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat doet hij alleen maar om nog enige vorm van smaak aan de maaltijden te geven.
je bent een belediging voor de mensheid, daar valt koei volgens mij ook onder. Ik zal dat laatste nog even verifiëren met m'n advocaat.quote:
Yupquote:[..]
Dus het is een goed ding van hem eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bent een belediging voor de mensheid, daar valt koei volgens mij ook onder. Ik zal dat laatste nog even verifiëren met m'n advocaat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde ook laatst dat AQ op vakantie was met een boot.
[ afbeelding ]Hij weet het altijd te presteren
ja! Jij eet alles opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude nu weet ik waar die pizza's wie je zogenaamd kwijt raakt gebleven zijnvetkees
Jij bent toch die guy op die brommer?quote:
xenofoobquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent toch die guy op die brommer?
En terecht voor type's zoals jijquote:
Je bent gewoon bang.quote:
Even wachten Spankytanky, disjfa heeft even een heel belangrijke taak op zich genomen!quote:
Dus het is een belediging voor Koei als hij Koei en mij verwart? En bedanktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je haalt jezelf met ons doorelkaar meneer. Je bent zelf blont met een t. En je weet het zelf niet eens.
jonge je praat poep. En volgende keer koei niet meer beledigen. Dat doe ik alleen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef disjfa het volgende:
Even niet poit, ik ben even AQ aan het indoctrineren. ik ga zo zeggen "bang dat je moeder je weer spinazie voert"
jij wil graag tussen Aqgameboycolor en disjfafa? Mansandwichquote:
jonge. Ik Poit en spankers rocken de pan uit, nu met luchtgitaar en luchtdrumstel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij wil graag tussen Aqgameboycolor en disjfafa? Mansandwich
disjFAFAAAAA dot comquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Poit het volgende:
disjFAFAAAAA
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
jonge. Ik Poit en spankers rocken de pan uit, nu met luchtgitaar en luchtdrumstel.
Ogh dit kan je vast ook wel met een Ka doen:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef SummerBreeze het volgende:
nou, een Wii kun je nog persoonlijke wijzigingen op aanbrengen, van binnen. Bij een Ka blijft dat beperkt tot het standaard geurvreterboompje...
1 aandeel Fortis kopen!quote:
Als ze je product niet kopen vanwege epileptische aanvallen, kun je ze iig nog een muisarm proberen toe te wensen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
De Wii is het eindproduct van een eeuwenoude reeks nutteloze dingen, de allereerste was een gesloten kruidenpotje zonder deksel uit de tijd van de allereerste holenmensen (Aquibibibibibibila's vader).
Ach joh, je kan helemaal niet zonder me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef koei het volgende:
En ik had me nogwel zo verheugd op een Poit-loze avond in de SC
En mn thermo-ondergoed is idd erg sexy... Donkerblauw met hippe rode naden!
Dankje voor de herinnering voor gamekingsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, je kan helemaal niet zonder me!
Ik ben zo een halfuurtje weg.. Ik ga Killzone 2 special Gamekings kijken!!
Kijk je ook altijd alle webitems?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dankje voor de herinnering voor gamekingsik vergeet het telkens!
was jij niet weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Jeweetz..
Ik mis die shit ook altijd maja kijk het wel op hun site!
Nope!quote:
De rust is weer terug nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
En nu trek ik me terug totdat dit topic weer tot rust is gekomen!
nietusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie lieten op de laatste poll een heel ander geluid horen!
Ik weet niet eens hoe dat moei Koeiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef koei het volgende:
welke poll? Die poll die jij aangepast had?
Wat een afleveringquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat moet je niet bij de rijdende rechter doen, gewoon zorgen dat jij je lastige buurjongetje zo ver krijgt om het pispaaltje van de buurvrouw te worden.
Evilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik was vroeger ook het pispaaltje van de buurvrouw, totdat ik haar andere buurjongen zover kreeg dat hij ging voetballen in het gangpad tussen beide huizen en hem er op aansprak toen zij naarbuiten kwam
OEH OEH OEH VERTEL!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben eruit hoe mijn blog gaat heten! En het is enorm verrassend!
Nee, dat is de naam voor mijn groupies natuurlijk!quote:
Hij is tof he? Beste DS spel dat ik vorig jaar gespeeld heb! Alleen die schuifpuzzels aan het eindequote:
Tof sfeertje ja en leuke puzzels, al vind ik 'm nu al lastig wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:55 schreef koei het volgende:
[..]
Hij is tof he? Beste DS spel dat ik vorig jaar gespeeld heb! Alleen die schuifpuzzels aan het einde
plato? Enige wat er bij te binnen schiet is die cd zaak. Maar dat bedoel je vast niet :p maar gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
DIes idd tof.
Krijg ik net een smsje dat mijn 4 uur Plato voor vandaag uitvallenGeen les
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
DIes idd tof.
Krijg ik net een smsje dat mijn 4 uur Plato voor vandaag uitvallenGeen les
Nee 't is debatterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
plato? Enige wat er bij te binnen schiet is die cd zaak. Maar dat bedoel je vast niet :p maar gefeliciteerd
Shit, ik was al van plan om helemaal enthousiast te reageren op een mede-filosoofquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee 't is debatteren(waarom ik dat als multimedia vormgever nodig zou moeten hebben ontgaat mij even) De module heet gewoon Plato. Nouja, eigenlijk PLAT0.
Ik wel! Warme kruik bij m'n voetjes met een fleecedeken eromheen gevouwen, dikke badjas aanquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef Poit het volgende:
Maar goed dat AQwijlo360 er nu even niet is.. Die gast heeft echt een plato voor z'n kop.
Sorry...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zozo wat een humor op de vroege morgen.
quote:1 + 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef disjfa het volgende:
Tentame AQ styley:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net Risk voor 2 personen gekocht voor 13 euro bij de Bert ShiteOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kom dan met een voorbeeld boefje..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef disjfa het volgende:
Dat is die risk met die kansoloze stukjes zeker die compleet niet meer op risk lijkt.
Je kan beter leuke spellen kopen trouwensEr is zoveel aan bordspellen, toch kopen mensen de standaart meuk
Belasting shizzlequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Ging het goed?
Jij hebt nergens een wekker voor nodig, jij hebt mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wilde ook zo'n ding hebben en toen bedacht ik me dat de Derde Wereldoorlog naast m'n bed uit zou kunnen breken en dan zou ik er nog doorheen slapen. Ik betwijfel of zo'n lampie me dan wel wakker zou krijgen...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Poit het volgende:
Heb je gelijk in.. Maar ik zocht toevallig wel net een spelletje wat je met z'n 2en kan doen.
Ga weg met je rotpuzzelsquote:
Klinkt wel vet! Dammen voor gevorderden!quote:
Sterf slet!quote:
puzzlequote:
Disjfa ik doe eerst reageren en eventueel daarna kijken waar het over ging!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
puzzle
Als je niet weet wat je aan het zeggen bent weet je dat je het best gewoon je mond dicht kan houden he
AQzelfbelachelijkmaakpost!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa ik doe eerst reageren en eventueel daarna kijken waar het over ging!
Is dat niet wat overbodig?quote:
Ik dacht ik leg hem uit dat zijn goede voornemen met het betreft serieuser posten niet helemaal lukt. Maar hij let daar toch niet meer op als die baldadig geworden is.quote:
Baldadigquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik dacht ik leg hem uit dat zijn goede voornemen met het betreft serieuser posten niet helemaal lukt. Maar hij let daar toch niet meer op als die baldadig geworden is.
AQboeije
Zowaar een goede toevoegingquote:
quote:
Van wie heeft ie die blanke nagels gestolenquote:
Interracial beastiality!quote:
Serieusquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Poit het volgende:
Voor het eerst dat ik je een poging zie doen en ik ben zowaar verrast..
Neuj, ik heb hem gelukkig snel kunnen ruilen voor Fallout 3quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Gears 2 binnen dat is veel toffer!
Nu ben ik ook niet laaiend enthousiast over Fallout 3 maar ik snap Rossmore z'n keuze wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neuj, ik heb hem gelukkig snel kunnen ruilen voor Fallout 3
and nobody cares!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb net een belangrijke mededeling gedaan in het roelof topic!
Tsk tsk...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:03 schreef koei het volgende:
Blue Moon heb ik ook nog liggen, maar daar begreep ik weinig van eigenlijk
\quote:
Nee en nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
\
Meer dan ze om jou caren met je elfje
Poit doe gewoon Stratego dat is altijd tof![]()
Ga weg hoezo vind je Stratego niet tof? Is juist super tof!quote:
Schaken duf??? Doe's ff normaal zeg! Als je het een beetje beheerst is het kneiter spannend!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef koei het volgende:
SchakenDat is echt duf!
Ik heb Hertog Jan stratego, dat is nog best leuk!
Ga voor de AH, dubbelfris moet je alleen in de zomer drinken joh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef koei het volgende:
Ach, ik vind het zelf maar duf. Er gebeurt weinig in. Ik ben meer van de extra opties waarmee je mensen kunt naaien. Kolonisten van Catan vind ik daarom ook het leukste met steden & ridders, dan kun je mensen naaien door net geen ridder meer te bouwen, of een ridder te pikken enzo. Stratego is mij te veel vooruitdenken en er gebeurt te weinig = saai.
En met mijn poep wordt tenminste nog iets nuttigs gedaan Poit... Jouw poep wil niemand uberhaupt bij in de buurt komen!
Ik ga even boodschapjes doen denk ik. Ik twijfel alleen tussen de AH en Hoogvliet. Hoogvliet heeft 2 pakken dubbelfris voor een euro, de Albert Heijn heeft Optimel voor 0.63 cent, kip en chips in de aanbieding. En dan kan ik ook nog met de auto gaan en dan langs beide winkels, maar dan moet ik weer eerst naar mn ouders fietsen. Maar dan kan ik op de terugweg wel langs de shoarma-boer...
moeilijk moeilijk...
Beetje respect voor z'n kickass elfje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
\
Meer dan ze om jou caren met je elfje
Poit doe gewoon Stratego dat is altijd tof![]()
Dat is dan ook de reden dat het in de aanbieding is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ga voor de AH, dubbelfris moet je alleen in de zomer drinken joh!
Ik zei toch dat 4 heel erg kut is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale! Prisonbreak seizoen 3 is wel vet! Maar veel te kort maar 13 aflveringen
Dacht dat je zei deel 3 ook al en 4 helemaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zei toch dat 4 heel erg kut is?
3 is wel heel erg afgeraffeld en voorspelbaar.
Geen van beide.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei deel 3 ook al en 4 helemaal![]()
Maar het is wel afgeraffeld ja maar kwam dat niet door die staking toen? Want heb ook nog LOST seizoen 4 liggen en dat is ook al zon kleine box en die is van ongeveer dezelfde tijd geloof ik!
Maar zijn ze in 4 weer op de vlucht? of andere gevangenis?
Moet hem nog gaan kijken heb hem al wel een tijdje liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen van beide.
Lost seizoen 4 is wel gewoon heel erg goed
7 punten minder omdat je metatags mist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
WTF, kutdocenten bij mij op school![]()
![]()
Zegt dat wijf van HTML dat ik een 10 zou krijgen als ik alleen nog metatags zou toevoegen, staat er een fucking 3 op m'n cijferlijst!
En voor een vormgeefvak heb ik een 5,5 terwijl m'n docent constant zei dat ie m'n creaties erg leuk vond blablabla. En ik had 't voor de deadline af (itt de rest van mijn klas - wat meegerekend zou worden) en alles was compleet!
Teringlijers, ik ga morgen echt verhaal halen
Bij die hijskranen moet je natuurlijk wel in slowmotion van de 1 naar de ander springenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Poit het volgende:
Pff, zelfs in Gouda hebben ze van die handscanners koei!!
Lennyboy.. Mirrors Edge.. Damn wat vet zeg.. Net chapter 4 uitgespeeld. Dat stukje met die hijskranen en daarna die treinen.. Geweldig!! Heb gewoon rode blosjes op m'n wangen van de (in)spanning!!
Ever!quote:
quote:
quote:
Jij moet ME maar even aanschaffen meneer! Heb je fable al geruild? Zo niet, doe het tegen ME!quote:
Je wilt dat Aquila jou aanschaft? Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jij moet ME maar even aanschaffen meneer! Heb je fable al geruild? Zo niet, doe het tegen ME!
Dan vindt Poit je denk ik veel aardiger
Ja lijkt me wel wat, AQuilas sidekick zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef koei het volgende:
[..]
Je wilt dat Aquila jou aanschaft? Weet je dat zeker?
TES Vquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Poit het volgende:
Waar heb je zin in dan??
Ik krijg daar hele foute geert wilders gedachten bijquote:
Gatverdamme poit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik krijg daar hele foute geert wilders gedachten bij
Nee, dat is te realistisch. Het moet wel een spelletje blijven natuurlijk!quote:
Huh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gatverdamme poit!
Als jij AQuila pest doe je dat vast ook omdat je m leuk vindt!
Nee ik denk dat die trut gewoon voor de 5e keer vergeten is dat mijn website ONLINE staat en niet in m'n schoolmap. En m'n 5,5 wordt aangepast, m'n pdf was corruptquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
7 punten minder omdat je metatags mist?Pff
Op m'n vorige opleiding vonden de leraren altijd alles heel mooi wat ik maakte maar vaak kreeg ik m'n punten niet omdat ik m'n papierwerk niet helemaal goed had enzo
De studenten die een heel mooi verslagje maakten maar echt fucking lelijke zooi maakte kregen wel hun puntenkutschool was dat
Ze zat gewoon in m'n schoolmap te loeren terwijl ik gewoon al 3 keer m'n site had laten zien, en erbij had gezegd dat het online stond omdat ik het met php had gemaakt. En natuurlijk is dat wijf vandaag ziekquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Poit het volgende:
Ze kon je website niet vinden omdat je geen goede META tags had?
gewoon een dikke index maken in je schoolmap naar je opdracht. Probleem opgelost. Tis allemaal je eigen schuld!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze zat gewoon in m'n schoolmap te loeren terwijl ik gewoon al 3 keer m'n site had laten zien, en erbij had gezegd dat het online stond omdat ik het met php had gemaakt. En natuurlijk is dat wijf vandaag ziek
Heb al "Site staat hierrr.txt" erin gezetquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gewoon een dikke index maken in je schoolmap naar je opdracht. Probleem opgelost. Tis allemaal je eigen schuld!
Netjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo, net een 8 gehaald op tentamen
Ik dacht: laat ik eens aardig zijnquote:
Omdat de vragen soms vaag gesteld warenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik eens aardig zijn
Maar als het zo simpel was, waarom had je geen 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |