Oh echt joh! Da's best grappig dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de bleach game op de DS is trouwens de enige toffe fighter die in 2008 op de DS verschenen is (en je kan zowel met kon als met dat wilde zwijn vechten)
Keertje sabelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
I know! Ik heb er zelf ook een, maar gelukkig heb ik hier in Nederland er nog niets over gehoord!
You're on bitch!quote:
Zohan!!!quote:
Ahw.. Je hebt me door...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:07 schreef koei het volgende:
Je hebt wel last van een flink minderwaardigheidscomplex he Poit? Volkomen terecht natuurlijk. Je bent klein, kalend, dikke bierbuik en dan ook nog eens klein geschapen... Opeens is het helemaal duidelijk waarom je zo vaak hier zit
Ik zou me eerder afvragen waarom de dame in kwestie hier even vaak zitquote:
Ja, ik ben ook klein geschapenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou me eerder afvragen waarom de dame in kwestie hier even vaak zit
Ik heb kleine schapen!!quote:
Alleen tussen 13:36 en 13:38quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef peristilius het volgende:
Ik zit hier niet zo vaak, heb ik nu een leven?
Omg Freakazoidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Per ongeluk op dubbele espresso gedrukt ipv koffie met m'n slaapdronken harses en gewoon als koffie gedronken. Zit er nu ongeveer zo bij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omg FreakazoidWat een bagger was dat vroegah zeg
Spreek voor jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |