Precies. Wielaert kan itt Oleguer wel meevoetballen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Oh, en ik ben nu blijer met Robbie Wielaert dan afgelopen zomer. Vond hem toen overbodig, aangezien ik Oleguer hoger inschatte. Wat mij betreft komt Wielaert nu meteen voor de basis, mag Oleguer naar de bank.
daar hebben we jou toch voor?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie haalt de citaten van Angstgegner even boven water?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie haalt de citaten van Angstgegner even boven water?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef TheJanitor het volgende:
Nu Douglas nog voor 1,5miljoen of Elia en we hebben weer een club die ons haat
laatbloeier denk ik. Verreweg één van de beste verdedigers van Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die Wielaert nou zo goed? Vond hem vroeger bij psv etc niet heel goed.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:14 schreef Angstgegner het volgende:
Zal ik jullie gelijk even uit de droom helpen. Zolang Joop Munsterman voorzitter is van FC Twente - en dat is hij nog heel lang - gaat Wielaert echt niet naar Ajax en al helemaal niet voor de prijs die Ajax voor hem over heeft. Siem de Jong hebben we niet nodig, want Twente hoopt binnenkort de Zweedse middenvelder Petter Andersson van Hammarby te presenteren. Dag Ajax.
AFC Ajax topic #1037: Wielaert onderweg naar zijn droomstadquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, je vergeet er alleen bij te zeggen dat Ajax nooit van zijn kwaliteiten zal kunnen genieten, want onze Joop laat hem niet naar Ajax gaan. Ik sluit niet uit dat Wielaert volgend seizoen alsnog een buitenlandse klapper gaat maken, maar Ajax, nee, jammer jongens. Ik zou het toch maar weer eens proberen bij Aaron Mokoena als ik jullie was..
Bronnen moet je geheim houden...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Leuk nieuws. Maar wat is je bron nou Tony?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik pak er even een smakelijke bord cruesli bij als jullie het niet erg vinden.
[..]
[..]
AFC Ajax topic #1037: Wielaert onderweg naar zijn droomstad
Voorlopig nog Emanuelson op de plek van Aissati, hij was toch een van de beste de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef TheJanitor het volgende:
Nu kunnen we in de makkelijke thuis wedstrijden 3-4-3 spelen om meer druk op de tegenstander te zetten.
Sulejmani Cvit Suarez
------------ Aissati
Vertonghen ---- Gabri
------------- Enoh
Vermaelen Wielaert Van der Wiel
--------------DE STEEK
En dan hebben we nog Emanuelson, Silva & Oleguer op de bank
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk verlengt Elia vandaag met een clausule van 6,5miljoen, dan halen we hem morgen ook op![]()
_!
Zo goed is pranjic niet, hij kan Heerenveen niet eens op sleeptouw nemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Pritt het volgende:
Wielaert is nog niet een topper ala Alex maar in ieder geval stukken beter dan een Oleguer.
Wat mij betreft is de selectie dan rond. Alhoewel Pranjic ook nog wel welkom is.
Ajax mist een allround middenvelder.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor welke positie in hemelsnaam? Linksback?
Hij heeft het aan zichzelf te danken, maar het is wel weer weggegooid geld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Oleguer zal het niet zo leuk vinden. Wie heeft die Oleguer eigenlijk binnengehaald? Blind?
Hij overleeft het wel voor 7 ton op de bank zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef Oente het volgende:
[..]
Hij heeft het aan zichzelf te danken, maar het is wel weer weggegooid geld.
Inderdaad, van de zomer vond ik het ook niet zo nodig. Maar als je 'm nu voor een redelijke prijs kan halen is ie zeker welkom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Oh, en ik ben nu blijer met Robbie Wielaert dan afgelopen zomer. Vond hem toen overbodig, aangezien ik Oleguer hoger inschatte. Wat mij betreft komt Wielaert nu meteen voor de basis, mag Oleguer naar de bank.
We moeten het maar afwachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef endr0me het volgende:
Wielaert gaat het denk ik heel goed doen bij Ajax, als het allemaal doorgaat
Foutjes maakt iedereen, ik hoop echt dat hij meer ala Silva wat meer kan brengen dan alleen verdedigen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
Wielaert is wel een redelijke aankoop. Nederlands en qua kwaliteiten complementair aan Vermaelen/Vertonghen. Maar het is geen absolute topverdediger, daarvoor maakt hij nog teveel foutjes.
rijkaard...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Oleguer zal het niet zo leuk vinden. Wie heeft die Oleguer eigenlijk binnengehaald? Blind?
Als de verhalen kloppen over zijn gelimiteerde transfersom nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had trouwens Douglas gehaald, maar die zal wel ietsje pietsje duurder zijn geweest
Beter dan Oleguer is hij sowieso.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foutjes maakt iedereen, ik hoop echt dat hij meer ala Silva wat meer kan brengen dan alleen verdedigen.
Nee bij Oirschot Vooruit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een jongen die het bij FC Den Bosch geleerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |