Ja! En die ga ik zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je verwijst naar een film... dat weet je hoop ik?
Ik constateer dan gewoon dat jij kennelijk een aandoening hebt waardoor jij niet verder komt. Ik hoop dat je er toch overheen kan komen (overal zijn uitgestoken handen, als je er maar om durft te vragen), maar constateer vervolgens wel dat jij jezelf niet meer als voorbeeld moet nemen van de gewone TU-er. Het zou nl. inhouden dat jij zoals je zelf zegt "een vlekje" hebt. En die tegenwind komt niet vanuit de markt. En zonder ons prachtige systeem was je veel slechter af geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ergens de kracht niet meer voor hebben is in mijn geval GEEN keuze. Ik gun je het niet. Maar hiermee moet je het dan even mee doen.
Doe dat nou eens niet. Dat is voor jou net zo slecht als heroïne voor een junk.quote:
Accepteer nu gewoon dat sommige mensen sterker zijn dan dat en zich niet door iets naar murw laten slaan. Ik ken mensen met zware handicaps die nergens een probleem van maken en genieten van het leven. Heeft niks met het systeem te maken, maar met je hoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij noemt dit een "prachtig"systeem? ik spreke je nog wel als jou iets naars overkomt.
Beide, maar ook een systeem dat slechts kansen geeft aan de sterksten onder ons en anderen geen kansen biedt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Accepteer nu gewoon dat sommige mensen sterker zijn dan dat en zich niet door iets naar murw laten slaan. Ik ken mensen met zware handicaps die nergens een probleem van maken en genieten van het leven. Heeft niks met het systeem te maken, maar met je hoofd.
Tenzij je het in de schoot geworpen krijgt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis is anders wel een wetmatigheid.
Niets is het enige goede antwoord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
"Anders wordt je niet voor vol aangezien", wat maakt jou dat verder uit?
Als je denkt dat mij nog nooit iets naars is overkomen moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij noemt dit een "prachtig"systeem? ik spreek je nog wel als jou iets naars overkomt.
Ook dan is niet geschoten altijd mis, dus probeer het nog een keer...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Fajarowicz het volgende:
Tenzij je het in de schoot geworpen krijgt.
Er vindt steeds verdere verschuiving naar rechts plaats. De sociale zekerheid smelt als sneeuw voor de zon. (zelfs in dit linkse kabinet!!!!!) Ik weet niet hoe lang je dit nog kan volhouden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je denkt dat mij nog nooit iets naars is overkomen moet ik je teleurstellen.
Het is een prachtig systeem, aangezien het voor voldoende bestaansmiddelen zorgt, iets wat in de geschiedenis werkelijk zeldzaam is en ik ken geen voorbeeld van een systeem waar het beter is.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Er vindt steeds verdere verschuiving naar rechts plaats.
Nee hoor.quote:De sociale zekerheid smelt als sneeuw voor de zon. (zelfs in dit linkse kabinet!!!!!)
Ik kan dit heel lang volhouden.quote:Ik weet niet hoe lang je dit nog kan volhouden.
Tuurlijk, met de juiste hulp kan EG veel aan energie winnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DS4 het volgende:
[quote]Het is iig meer waarschijnlijk dan dat EG echt niet meer op weg geholpen kan worden. Het zou kunnen dat hij psychisch een probleem heeft, maar dan is a. dat bijzonder a-typisch en hij schildert zijn situatie altijd als een algemene situatie af en b. iets waar hij mee aan de slag zou moeten.
Als die aandoening de reden is dat je geweigerd wordt door de markt dan ligt toch echt daar de oorzaak.quote:Het zou zo maar eens kunnen dat EG inderdaad een zeldzame aandoening heeft. Alleen is dat dan zijn probleem en niet de markt of de hardheid van de markt.
Omdat ik het kan volhouden? Een kabinet die af en toe wat verbiedt, maar verder vooral niets spectaculairs doet? Is dat rechts? Goh...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Nek in het zand steken? Ik vind je nog rechtser en harder dan de gemiddelde VVD-er.
Nou, in dat geval heb je niet geschoten en toch wat je wilde hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook dan is niet geschoten altijd mis, dus probeer het nog een keer...
Precies. En dan moet hij dus die hulp zoeken. Dat kan bijvoorbeeld door er open over te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef Fajarowicz het volgende:
Tuurlijk, met de juiste hulp kan EG veel aan energie winnen.
Oorzaak is aandoening.quote:Als die aandoening de reden is dat je geweigerd wordt door de markt dan ligt toch echt daar de oorzaak.
Is dat raak?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:34 schreef Fajarowicz het volgende:
Nou, in dat geval heb je niet geschoten en toch wat je wilde hebben.
Zie wat ze eens met de bijstands allemaal doen. Ze komen nog net niet met een kanon op de stope om mensne aan het werk te trappen. alsof het misdadigers zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik het kan volhouden? Een kabinet die af en toe wat verbiedt, maar verder vooral niets spectaculairs doet? Is dat rechts? Goh...
geen SOLDARITEIT. Ze zullen altijd een ander aannemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. En dan moet hij dus die hulp zoeken. Dat kan bijvoorbeeld door er open over te zijn.
[..]
Oorzaak is aandoening.
Geweigerd worden gevolg.
Niet door elkaar halen graag.
Wie zegt dat hij dat niet is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:34 schreef DS4 het volgende:
[quote]Precies. En dan moet hij dus die hulp zoeken. Dat kan bijvoorbeeld door er open over te zijn.
quote:Oorzaak is aandoening.
Geweigerd worden gevolg.
Niet door elkaar halen graag.
Mensen die kunnen werken aan het werk zetten of geen geld meer geven omdat ze gewoon in staat zijn om voor zichzelf te zorgen is heel normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Zie wat ze eens met de bijstands allemaal doen. Ze komen nog net niet met een kanon op de stope om mensne aan het werk te trappen. alsof het misdadigers zijn.
Ten eerste zegt het weer heel veel over jou dat je zijn afkomst er bij wenst te betrekken. De term valt niet, maar "untermensch" komt in de gedachten op als je leest wat jij schrijft. Zelfs als het onbedoeld is, is het kwalijk.quote:Zo'n Aboutaleb.Omhooggevallen Marrokaan.
Die nog rechtser is dan rechts.
Recentelijk nog vond je Bos een held...quote:Maar de PvdA is dan ook volstrekt de weg kwijt. Stem daar never nooit meer op. Stelletje hypocrietne zijn het. Zo'n Kok destijds die de topsalarissen veroordeelde maar nu zelf ene eerste klas graaier is geworden. Wat een verrader.
Laat ons dan eindelijk eens weten waar jij over praat. Dat moet namelijk een partij ellende zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
En DS4, je begrijpt niet dat er twee partijen nodig zijn voor een overkomst?
Ik denk dat jij nog een hel lange weg hebt te gaan. Denk niet dat je huidige succes vanzelfsprekend is.
Je komt nog eens geweldig jezelf tegen. Misschien heb je NIETS geleerd van je tegenslag. Voor wat het waard was, want daar heb ik ook m'n twijfels over. Het zal wel heel tijdelijk zijn geweest, laat staan chronisch. Je moet maar ene met chronsiche tegenslag te maken krijgen.
Je weet echt niet waarover je praat, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |