quote:
Haastige spoed is zelden goed jongeman.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef marcel-o het volgende:
TS draagt duidelijk niet altijd ondergoed wegens t feit dat ze dat niet éérst aandoet vóór de rest..
Haastige spoed was goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed jongeman.
ben bijna 30quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed jongeman.
Tsja, ik begon maar wat te bazelen over het vullen van mijn hart, ik wilde de jongen gewoon het idee geven dat hij geliefd wasquote:
Ik schrok even, maar besefte me toen dat er ook vrouwen op het internet komenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dus bevond ik me naar de levendige uitgaanswereld van mijn stad, na een paar drankjes kreeg ik eindelijk wat moed en durfde ik een jongen aan te spreken. Hij oogde wat verlegen, dronk geen biertje maar een cola, maar ik zag zijn kruis al opbollen dus het leek mij een goede vangst!
Ik dacht dat moslims helemaal niet openlijk over hun seksleven mochten pratenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben trotste eigenaresse van een vagina.
Lemmingenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef fransbreda het volgende:
De lol is er wel een beetje af met al die lemmingen.
En is die vagina van jezelf of heb je die van zo'n plaatje gejat in je fobo?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben trotste eigenaresse van een vagina.
Trek het je niet aan schat, een kut is een kut. Jouw prins met het witte pak komt wel leverenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo harteloos te brengen hoor!
En we hebben al genoeg hoaxes in klb vandaag.
Heel lief van je fyahquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Trek het je niet aan schat, een kut is een kut. Jouw prins met het witte pak komt wel leverensterkte!
Daar ben ik mee geboren dusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
En is die vagina van jezelf of heb je die van zo'n plaatje gejat in je fobo?
quote:ik probeer hem al de hele dag te bellen om te vragen of ik het even op kan komen halen maar hij neemt dus gewoon niet op!
Women should be more like you.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dames en heren ik kom er openlijk voor uit, ik stond alweer een paar maanden droog en ik was van plan om hier iets aan te doen..
Dus bevond ik me naar de levendige uitgaanswereld van mijn stad, na een paar drankjes kreeg ik eindelijk wat moed en durfde ik een jongen aan te spreken. Hij oogde wat verlegen, dronk geen biertje maar een cola, ik zag zijn kruis echter al opbollen dus het leek mij een goede vangst!
Eenmaal bij zijn huis aangekomen waren we rustig wat aan het drinken toen hij opeens helemaal wild werdhij scheurde alle kleding van mijn lichaam en begon me te berijden!
Net toen ik het lekker ging vinden rolde hij opeens weer van me afbleek dus dat hij al was klaargekomen. Nu was ik een beetje geschrokken door dit hele gebeuren en wilde ik eigenlijk het liefst zo snel mogelijk naar huis, maar uit beleefdheid heb ik nog even tegen hem aangepraat en bij hem geslapen..
De arme jongen zag er gewoon zo eenzaam uit!
Ik ging 's morgens vroeg alweer naar huis, waarna ik er thuis achter kwam dat ik mijn ondergoed had laten liggenik probeer hem al de hele dag te bellen om te vragen of ik het even op kan komen halen maar hij neemt dus gewoon niet op!
Klacht: Contactgestoorde mannen, ik wil alleen maar mijn slipje terug!
Nee dat MEEN je niet!?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef trifko het volgende:
TS heeft geneukt met TAmaru
Voor het eerst seks gehad
50 de gram. of wat voor prijs praat je.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel lief van je fyahdit stel ik echt op prijs.
Don en Adquote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef 3lmo het volgende:
Maar Breathtaking, is dit een subtiele hint dat je een 'doorsmeerbeurt²' wilt?
²ref: Stacey, rijschool 69.
Ik denk dat ik voorlopig een sekstrauma heb eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef 3lmo het volgende:
Maar Breathtaking, is dit een subtiele hint dat je een 'doorsmeerbeurt²' wilt?
²ref: Stacey, rijschool 69.
Daar wil ik je best overheen helpen hoor. Slipje niet nodig, telefoonnummers niet uitgewisseld. Niks achteraf ellende, gewoon achteraf voldaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig een sekstrauma heb eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef trifko het volgende:
Erg lief aangeboden van jequote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar wil ik je best overheen helpen hoor. Slipje niet nodig, telefoonnummers niet uitgewisseld. Niks achteraf ellende, gewoon achteraf voldaan..
SHERLOCKquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef trifko het volgende:
dat bedoel ik dus met me vorige postquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef solyaris het volgende:
Wat een kuttopic! Post liever wat foto`s van jezelf. Daar heb ik tenminste nog wat aan.![]()
Nou nou nou, ontopic blijven hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met me vorige post
HAHA EN MAAR ZEGGEN DAT JE NIETS VOOR HEM VOELT HE!quote:Hai lief, heb je gebeld maar je was r niet. Wilde je ff zeggen dat ik in vuur en vlam sta van gisteravond, was heerlijk om bij je te blijven slapen. Zal ik vanavond nog bij je komen of morgen? xxx
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef fyah het volgende:
wacht, schiet me niet gelijk af. maar was de op dus serieus??
Alsof BT hierom zou liegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef fyah het volgende:
wacht, schiet me niet gelijk af. maar was de op dus serieus??
Minder dan de TS van het originele topic kan niet dus er is nog hoop voor je 14.gifquote:
de vragen stapelen zich opquote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk faalde je niet, gekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |