Tsja, ik begon maar wat te bazelen over het vullen van mijn hart, ik wilde de jongen gewoon het idee geven dat hij geliefd wasquote:
Ik schrok even, maar besefte me toen dat er ook vrouwen op het internet komenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dus bevond ik me naar de levendige uitgaanswereld van mijn stad, na een paar drankjes kreeg ik eindelijk wat moed en durfde ik een jongen aan te spreken. Hij oogde wat verlegen, dronk geen biertje maar een cola, maar ik zag zijn kruis al opbollen dus het leek mij een goede vangst!
Ik dacht dat moslims helemaal niet openlijk over hun seksleven mochten pratenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben trotste eigenaresse van een vagina.
Lemmingenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef fransbreda het volgende:
De lol is er wel een beetje af met al die lemmingen.
En is die vagina van jezelf of heb je die van zo'n plaatje gejat in je fobo?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben trotste eigenaresse van een vagina.
Trek het je niet aan schat, een kut is een kut. Jouw prins met het witte pak komt wel leverenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo harteloos te brengen hoor!
En we hebben al genoeg hoaxes in klb vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |