Zeg even waar, dat is wel zo sociaal voor je medefokkers die OV'en.quote:
Lucky bastard bitchquote:
goede vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:48 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, ik vertelde van de week nog dat ik onze senseo miste... kreeg ik gisteren een senseo cadeau van een vriend van me![]()
Ik ga maar s koffie zetten dus
Je voornemens, wat doe je?quote:
me eraan houden, een beetje gewicht bijetenquote:
Jep... hij had m over, komt uit de boot, maar de boot wordt verkocht, en lucky me, namelijk zonder senseoquote:
Mart!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien.
Goedemorgen.
Jij gaat dus een dagje laptoppen en WoW'en?
Meer slikken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
me eraan houden, een beetje gewicht bijeten
(niet dat het ooit helpt)
Dat wordt heel veel Senseo drinken dan, totdat de updates klaar zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... hij had m over, komt uit de boot, maar de boot wordt verkocht, en lucky me, namelijk zonder senseo
[..]
Mart!
Jep, denk t wel, voorlopig nog steeds bezig met updates... kan nog wel een paar uur duren geloof ik
Helpt nietquote:
quote:
Jij liever dan ik.quote:
Ja, ben er ook bang voor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt heel veel Senseo drinken dan, totdat de updates klaar zijn.
Ladyliefquote:
Slecht kopduel gehad?quote:
Tegen die tijd stuiter je ook wel als je Senseo door blijft drinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor...
Ach, werd net al gebelt door de gene die mn oude laptop komt halen, dat ie tegen 2en komt... Dus rond die tijd vind ik dat de updates ook maar klaar moeten zijn
Frutsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ladylief![]()
![]()
![]()
JortK![]()
![]()
Pheno![]()
- ik heb Sacred 2 besteld voor nog geen 15 euro..toch maar es proberen.
Marcb![]()
Pien![]()
Stuiteren? Nee, ben bang van niet moet altid nogal plassen van koffiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen die tijd stuiter je ook wel als je Senseo door blijft drinken.
Ga dan eens sporten zegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
Ik ga zo eens kijken of mijn auto al wat ontdooit is door de zonquote:
quote:
Ik zie slechtere fouten op de fp, niet zeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef OA het volgende:
ontdooit...
Ik ook, maar niet in mijn berichten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie slechtere fouten op de fp, niet zeuren.
Het zal me echt worst wezen. Heel Nederland spelt verkeerd tegenwoordig, dus if you can't beat them....Ik ga er geen moeite meer in stoppen, een goed voornemen.quote:
Waar meot je aan wennen dan? Je hebt toch geen nieuwe baanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mart![]()
![]()
Pfff..2e werkdag, ik lijk maar niet te kunnen wennen
Het is lekker buiten, met zo'n net opkomend zonnetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik ga het goeie voorbeeld van Pheno volgen en een flink stuk wandelen
Dat heb ik na 3 maanden nog .. maar das wennen aan werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mart![]()
![]()
Pfff..2e werkdag, ik lijk maar niet te kunnen wennen
Mja, ik blijf het jammer vinden dat zoveel mensen niet goed kunnen of willen spellen. Dat laatste is nog het ergst eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me echt worst wezen. Heel Nederland spelt verkeerd tegenwoordig, dus if you can't beat them....Ik ga er geen moeite meer in stoppen, een goed voornemen.
Zelfs op de tassen van Mediamarkt stond er laatst een grove fout
"naar" ipv "na" oid...Can't recall.
het eerste kan gewoon, opleidingsverschillen, typfoutje, snelheid enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het jammer vinden dat zoveel mensen niet goed kunnen of willen spellen. Dat laatste is nog het ergst eigenlijk...
Het zal, maar als journalisten, ondertitelaars, reclamemakers, etc het ook al niet meer interesseert dan ga ik me niet meer moe maken. Eerst keek ik elk schrijven een paar keer over, maar blijkbaar was ik een van de weinigen. Dus als er nu eens een foutje in zit, jammer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het jammer vinden dat zoveel mensen niet goed kunnen of willen spellen. Dat laatste is nog het ergst eigenlijk...
In deze tekst zit ook een foutjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal, maar als journalisten, ondertitelaars, reclamemakers, etc het ook al niet meer interesseert dan ga ik me niet meer moe maken. Eerst keek ik elk schrijven een paar keer over, maar blijkbaar was ik een van de weinigen. Dus als er nu eens een foutje in zit, jammer dan.
Je ketting is langer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:01 schreef JortK het volgende:
Met een beetje geluk kan ik morgen weer 5km rennen
Jammer dan.quote:
Eenen levenden tael veranderdt in den loop der eeuwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Bepaalde dingen typ ik wel eens opzettelijk fout, of op zijn twentsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Het verschil tussen opzettelijk vaudt of niet beter weten is meestal wel duidelijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bepaalde dingen typ ik wel eens opzettelijk fout, of op zijn twentsZoals "nix", "goat hen" etc ")
Denk dat de fouten die ik maak vaak toch de D/T/DT zijn
Wat??!?!?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:25 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik was niet de enige die klaagt over een gebrek aan warm water... ze hingen net iemand anders op met dezelfde klacht, toen ik belde.
Hoeveel ligt er daar?quote:
Inderdaad.quote:
genoeg, net op een aantal plekken tot voorbij mijn enkels in de sneeuw gestaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel ligt er daar?
Hier nog steeds helemaal niets
Blijkbaar. Rare lui die Noord-Hollanders...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat??!?!?!
Staat er in Zandvoort de doodstraf op klagen over ge brek aan warm water?
Kan je niet een paar uur vrij nemen dan vanmiddag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh MPG
pfff ik wil vrij, zodat ik weer met de kleine in de sneeuw kan gaan spelen
Gisteren al gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet een paar uur vrij nemen dan vanmiddag?
minder zuipen dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, er lopen hier allemaal mannen voor t raam langs... en dat terwijl ik op de eerste etage woon!
4 per week en die zijn nu opquote:
Neequote:
Maar een kleine schoenmaat, dat dan weer wel.quote:
als je er over nadenkt is het best erg dat je stil blijft staan om dan een foto van je voeten in de sneeuw te makenquote:
Niet om stoer te doen, maar in maastricht (voor mn deur iig) ligt nog meerquote:
44quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar een kleine schoenmaat, dat dan weer wel.
doe eens kleren aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, er lopen hier allemaal mannen voor t raam langs... en dat terwijl ik op de eerste etage woon!
Doe niet stoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen, maar in maastricht (voor mn deur iig) ligt nog meer
moet je vegen, ligt er niets meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen, maar in maastricht (voor mn deur iig) ligt nog meer
Shit ja, dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe eens kleren aan![]()
coca cola light break?
whehehe jij moet hier komen werken, GMTA met mn collega'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe eens kleren aan![]()
coca cola light break?
Sorriequote:
Dat zeg ik ik, klein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |