martquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
Mogguh.
Maar even water koken om me te wassen zometeen... er komt geen warm water uit de kraan.
Omdat ze hun schaamhaar hebben weggeschoren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat al die meisjes met uggs ineens een goede reden hebben om ze te dragen!
Als ik uggs lees, moet ik altijd aan Indianen denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat al die meisjes met uggs ineens een goede reden hebben om ze te dragen!
Ik wil ook sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben even weg, wandelen in de sneeuw
quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze hun schaamhaar hebben weggeschoren?
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben even weg, wandelen in de sneeuw
mooi zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
En gelukkig kan ik weer langzaam op me voet lopen![]()
Hopen dat ik weer snel kan lopen erop, dan kan ik weer gaan hardlopen.quote:
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat ik weer snel kan lopen erop, dan kan ik weer gaan hardlopen.
Ik heb tenslotte een halve marathon op het programma staan in juni
Met mij gaat het ook prima hoor!quote:
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.quote:
Ik word genoemdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.![]()
De tool van Stomme Eend gebruikt trouwens nog de oude namen van iedereen die een nieuwe heeft gekregenkocht.
pwnquote:
Werk zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgenuitloggen en werken en niet meer terug komen vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.![]()
De tool van Stomme Eend gebruikt trouwens nog de oude namen van iedereen die een nieuwe heeft gekregenkocht.
Caliquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgenuitloggen en werken en niet meer terug komen vandaag
![]()
Ik vind het maar een idioot plan. Ineens users die anders heten en zo. Wie de hel is "Sander" nou weer? En dan staat er in een tagje in gekleurde nano-lettertjes "was: Slarioux". Lekker handigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie gaat er nu een nieuwe naam kopen?
LLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieverds
* LL blaast topic leven in
Hoeveel kost die onzin dan? En als ik nu eens Dr_Flash wil hebben? Moet jij dan verplicht aan een andere naam? En als ik volgende week weer een andere wil, kan dat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het maar een idioot plan. Ineens users die anders heten en zo. Wie de hel is "Sander" nou weer? En dan staat er in een tagje in gekleurde nano-lettertjes "was: Slarioux". Lekker handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |