Nee, waarom ze woonwijken niet even schoonmaken i smij ook een raadsel. Alsof we zelf met ons vaatje zout bezig gaan.... Nou ja, komt dat zout in de keuken ook eens op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:22 schreef Klonk het volgende:
ik had net een aha ervaring, mensen vergeten graag, ik deed net de rolluiken omhoog en dacht oh crap, kutsneeuw
en waar ik woon strooien ze niet, woonwijken worden niet glad waarschijnlijk...
Ik zie het verband niet zo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens kijken of de auto beschut genoeg stond om niet dicht gevroren te zijn, vriendinlief vind het (begrijpelijk) te koud om op de brommer te springen
gisteren was het industrieterrein waar het kantoor staat waar mijn vriendin werkt ook compleet niet gestrooid of geruimdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, waarom ze woonwijken niet even schoonmaken i smij ook een raadsel. Alsof we zelf met ons vaatje zout bezig gaan.... Nou ja, komt dat zout in de keuken ook eens op.
Oh ik loop straks even mee met vrouw Pheno. Frisse buitenluchtquote:
Ah! Ik dacht al dat jij moest schrappen, als zij de auto nodig heeft...quote:
ik heb niet zo´n zin om 15 kilometer te lopenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik loop straks even mee met vrouw Pheno. Frisse buitenlucht
Dat is bij ons werk ook. De vorige keer nam ik de bocht naar ons bedrijf en hoppa, ik voel hem lekker gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren was het industrieterrein waar het kantoor staat waar mijn vriendin werkt ook compleet niet gestrooid of geruimd![]()
en niet dat het een klein of onbelangrijk ding is ofzo, een rotonde onder aan een heuvel is elke keer prijs, zo ook gisterochtenden het ergste, die rotonde ligt een meter of 100 van een doorgaande weg die wel schoon en gestrooid was
Watje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb niet zo´n zin om 15 kilometer te lopen
Ik fiets zo naar schoonOA. Iemand enig idee hoe koud het momenteel is buiten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik loop straks even mee met vrouw Pheno. Frisse buitenlucht
ze heeft geen rijbewijs, ze ziet niet zo goed aan een oog, en heeft wat moeite met diepte enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht al dat jij moest schrappen, als zij de auto nodig heeft...
Zijstraat van een doorgaande weg zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bij ons werk ook. De vorige keer nam ik de bocht naar ons bedrijf en hoppa, ik voel hem lekker gaanEcht te triest, even 100meter verder strooien, groot plezier. Maar oh zo veel moeite.
Geen rijbewijs en slechtziend... een niet al te beste combinatie met glad weer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze heeft geen rijbewijs, ze ziet niet zo goed aan een oog, en heeft wat moeite met diepte enzo
best welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar schoonOA. Iemand enig idee hoe koud het momenteel is buiten?
ook als het niet glad isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:56 schreef OA het volgende:
[..]
Geen rijbewijs en slechtziend... een niet al te beste combinatie met glad weer...
Als in: -34 ofzo?quote:
dat was heel erg koud, best wel in de zin van ergens tussen de -7 en -14 beetje afhankelijk van waar je woontquote:
Randstad is tropisch warm gek!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was heel erg koud, best wel in de zin van ergens tussen de -7 en -14 beetje afhankelijk van waar je woont
Ergens rond de -4 dus, schat ik... Koud genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
Wel handig, dan kan ik eens de diepvries ontdooien. Het vlees kan ik dan buiten leggen.
dat las ik gisteren ook jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
En rijkswaterstaat zegt dat het niet glad kan worden, want het was helder
Echt, waar die lui op school gezeten hebben
Ja knap van ze he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat las ik gisteren ook ja
Hallo! -15! Natuurlijk bevriest die gesmolten papzooi van gisteren!
whut?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Het vriest een keer in nederland en dan zie je op het RTL nieuws: tips om de kou te overleven
Wat een paniek om een beetje kou zeg
martquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
Mogguh.
Maar even water koken om me te wassen zometeen... er komt geen warm water uit de kraan.
Omdat ze hun schaamhaar hebben weggeschoren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat al die meisjes met uggs ineens een goede reden hebben om ze te dragen!
Als ik uggs lees, moet ik altijd aan Indianen denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat al die meisjes met uggs ineens een goede reden hebben om ze te dragen!
Ik wil ook sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben even weg, wandelen in de sneeuw
quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze hun schaamhaar hebben weggeschoren?
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben even weg, wandelen in de sneeuw
mooi zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
En gelukkig kan ik weer langzaam op me voet lopen![]()
Hopen dat ik weer snel kan lopen erop, dan kan ik weer gaan hardlopen.quote:
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat ik weer snel kan lopen erop, dan kan ik weer gaan hardlopen.
Ik heb tenslotte een halve marathon op het programma staan in juni
Met mij gaat het ook prima hoor!quote:
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.quote:
Ik word genoemdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.![]()
De tool van Stomme Eend gebruikt trouwens nog de oude namen van iedereen die een nieuwe heeft gekregenkocht.
pwnquote:
Werk zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgenuitloggen en werken en niet meer terug komen vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel achterlijk veel posten om bij de top 100 in de buurt te komen.![]()
De tool van Stomme Eend gebruikt trouwens nog de oude namen van iedereen die een nieuwe heeft gekregenkocht.
Caliquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgenuitloggen en werken en niet meer terug komen vandaag
![]()
Ik vind het maar een idioot plan. Ineens users die anders heten en zo. Wie de hel is "Sander" nou weer? En dan staat er in een tagje in gekleurde nano-lettertjes "was: Slarioux". Lekker handigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie gaat er nu een nieuwe naam kopen?
LLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieverds
* LL blaast topic leven in
Hoeveel kost die onzin dan? En als ik nu eens Dr_Flash wil hebben? Moet jij dan verplicht aan een andere naam? En als ik volgende week weer een andere wil, kan dat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het maar een idioot plan. Ineens users die anders heten en zo. Wie de hel is "Sander" nou weer? En dan staat er in een tagje in gekleurde nano-lettertjes "was: Slarioux". Lekker handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |