Als er HBO'ers bestaan die mij domme vragen stellen op het werk kan ik me idd niet voorstellen dat het niveau erg veel hoger isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
Ja en de SP steunt Joran van der Sloot nu goed?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dit soort reakties bewijst weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtsysteem.
Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem.
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.
Brete is chef protocol. die regelt dus het dagprogramma enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.
Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.
Toen deed je daar nog helemaal niet aan mee.quote:
Nog steeds jammer dat het zo moest lopen:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.
Heel verschillend ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
Dat de PVV nogal stigmatiseerd lijkt mij duidelijk. Toch denk ik dat het beter was geweest als de politici op Aruba gewoon niets hadden gezegd en weg waren gebleven. Neemt niet weg dat er ooit eens bewijs op tafel moet komen en daar ook naar gezocht moet worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.
Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
1) Hij heeft Brinkman niet bedreigd, hij heeft alleen gezegd dat hij zich moest inhouden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.
Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |