abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 22:06:15 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707764
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 05-01-2009 22:17:31 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_64707824
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
Als er HBO'ers bestaan die mij domme vragen stellen op het werk kan ik me idd niet voorstellen dat het niveau erg veel hoger is
  maandag 5 januari 2009 @ 22:07:41 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64707840
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64707896
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dit soort reakties bewijst weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtsysteem.
Ja en de SP steunt Joran van der Sloot nu goed?
pi_64707915
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:10:32 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707984
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem.
waar houden ze zich niet aan de wet?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64708014
laag opleidingsniveau en politiek.. dan moet ik meteen aan Dion Graus denken. Niet toevallig ook van de PVV.
pi_64708043
Overigens is Aruba corrupt.. voor de mensen die het ontkennen. Heb familie daar wonen en die zeggen regelmatig: tjongejonge.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:12:34 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708099
quote:
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2009 22:23:01 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 22:13:32 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64708163
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.
Dat waren nog eens tijden.
pi_64708223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.

Brete is chef protocol. die regelt dus het dagprogramma enzo.
een programmapunt was een partijtje knokken met Brinkman.
verder hebben alle delegaties parlementaire onschendbaarheid.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 5 januari 2009 @ 22:15:14 #62
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden.
Toen deed je daar nog helemaal niet aan mee.
pi_64708306
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nog steeds jammer dat het zo moest lopen:

pi_64708414
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
pi_64708479
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
Heel verschillend ja.
En wat het in het topic doet?
Er worden reacties gegeven..
pi_64708717
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
Dat de PVV nogal stigmatiseerd lijkt mij duidelijk. Toch denk ik dat het beter was geweest als de politici op Aruba gewoon niets hadden gezegd en weg waren gebleven. Neemt niet weg dat er ooit eens bewijs op tafel moet komen en daar ook naar gezocht moet worden.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:53:02 #67
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64710154
Antilliaanse diplomatie

en

'Al draagt een aap een gouden ring .................."

Voor de goede orde, daar bedoel ik uiteraard Brinkman niet mee.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_64710424
Toch fijn om te zien dat de PVV in 2009 nog steeds het niveau van een borrelpraat niet is ontstegen. Misschien dat het ze een keer gaat dagen waarom mensen als Spruyt toch niet met hem willen samenwerken..

Brinkman klinkt een beetje als een familielid die je soms tijdens verjaardagen tegenkomt en die altijd hetzelfde zegt. Als een vastzittende langspeelplaat onder een naald die nog nooit is vervangen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64710473
corrupt boevenest..hoeveel geld moet die kant nog op ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64710476

Eric Brete eerder vorig jaar:

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 5 januari 2009 @ 23:01:24 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64710522
Nota bene dat het een van de taken van de chef protocol is om de goede manieren te handhaven!
The End Times are wild
  maandag 5 januari 2009 @ 23:14:40 #72
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711125
Veel gedoe om niets. Dat de PVV het debat mbt de Antillen nou niet echt vooruit helpt, lijkt me evident; evengoed is aan Antilliaanse en Arubaanse kant een constructieve opstelling met een lantaarn te zoeken. Brinkman heeft zich bij verscheidene gelegenheden abject gedragen, en het is wel een lichtelijke schande dat een dergelijk sujet zich parlementarier mag noemen, maar evenwel is het een groot goed dat parlementariers - als ze dan toch eenmaal verkozen zijn, zich zonder last mgen uitlaten, hoe betreurend het niveau dat ze hanteren ook moge zijn. Het lijkt me dan dat op zijn minst een chef de protocol op een professionele wijze met zo'n man dient om te gaan.

Maar zolang enerzijds types als Brinkman en anderzijds mensen die bij de minste tegenwind de koloniale kaart trekken het debat overheersen, blijft het natuurlijk een dialoog van de blinde en de dove.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:17:48 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64711254
Zo'n stinkzwijn als Brinkman hoort gewoon met harde hand te worden aangepakt. Beetje over de rug van Aruba gaan klagen over wat in essentie ons probleem is: een criminele puber uit een "beter" Hollands milieu.

Beetje mooie sier maken bij FOX, meeleunen op de faam van PRdV en ondertussen aan de kreeft en de cocktails op kosten van de staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:19:48 #74
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711335
Bekijk voor de grap trouwens ook eens de reacties op het verwante bericht op de website van De Telegraaf.
pi_64714155
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
1) Hij heeft Brinkman niet bedreigd, hij heeft alleen gezegd dat hij zich moest inhouden.
2) Volgens mij weet je gezien je reaktie niet wat het woord "corruptie" betekent.
3) Geert Wilders c.s. zijn voor veel ergere uitspraken zelfs nooit aangeklaagd.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')