Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef k_man het volgende:
Was het niet wettelijk zo dat je derde contract automatisch een contract voor onbepaalde tijd is? of was dat bij de derde verlenging?
Dan zal het wel de derde verlening zijn, wat ik bedoel. Hoewel het natuurlijk geen kwaad kan om even uit te zoeken of dat ook echt zo is. Wie weet heb je nu wel een contract voor onbepaalde tijd, zonder het door te hebben. Zou tof zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Nu plas ik de hele tijd tegen mijn computerscherm aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef k_man het volgende:
Omdat ik irritant ben.da's de korte versie.
Kan me voorstelen dat je geen zin hebt in weer solliciteren, maar vind wel dat ze een vreemd spelletje spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Ik was een beetje overdonderd dus heb getekend tot dec. 09
Moet er nog even rustig met golfer over hebben en uitzoeken of dit allemaal wel zo kan.
Maar aan de andere kant heb ik niet veel keus op mijn leeftijd en ook absoluut geen zin om wéér te moeten solliciteren
quote:
Verklaar u nader...quote:
dan wil je het niet weten!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Verklaar u nader...
Gaat het over sneeuw?? We know.
Gaat het over poep?? We willen het niet weten.
Gaat het over de gezondheidszorg? Tell us.
Poep is zóóóóóó vorig-topic!quote:
Gaat het over D_H?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
écht?'t is een beetje een smerig verhaal hoor! weten jullie het zeker?
Na het verhaal van Bluezz kunnen we alles aan. Dus kom maar op.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
écht?'t is een beetje een smerig verhaal hoor! weten jullie het zeker?
...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, sinds dat 't zo aan het vriezen is zit hier het toilet + douche-afvoer verstopt. Alleen sinds vandaag staat er een gedeelte van mijn tuin onder "water"In de tuin zit een putje en ik heb ernstige vermoedens dat het daarmee verband houd.. Heb nu bouwtekeningen erbij met rioolplan etc. om het een beetje uit te zoeken en morgenvroeg bel ik de gemeente.
Ik hoef mijn tuin niet meer bij te mesten dit voorjaar
jij wintquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
vandaag heeft een oudje haar vieze poep-handen aan mn shirt gesmeerd![]()
Ach. Je moet maar zo denken: tis maar goed dat het geen 30 graden is buiten. Dan had het ook nog eens heerlijk geroken namelijk. En bacterieen voortgebracht.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, sinds dat 't zo aan het vriezen is zit hier het toilet + douche-afvoer verstopt. Alleen sinds vandaag staat er een gedeelte van mijn tuin onder "water"In de tuin zit een putje en ik heb ernstige vermoedens dat het daarmee verband houd.. Heb nu bouwtekeningen erbij met rioolplan etc. om het een beetje uit te zoeken en morgenvroeg bel ik de gemeente.
Ik hoef mijn tuin niet meer bij te mesten dit voorjaar
Welja, ik ben zo een stuk beter af idd; het blijft nog t&m zaterdag flink vriezen dus ik kan nog de hele week in mijn eigen tuin op bevroren stront schaatsen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach. Je moet maar zo denken: tis maar goed dat het geen 30 graden is buiten. Dan had het ook nog eens heerlijk geroken namelijk. En bacterieen voortgebracht.
()
Jij doet ook geen moeite om het positieve van deze situatie te zien hehquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Welja, ik ben zo een stuk beter af idd; het blijft nog t&m zaterdag flink vriezen dus ik kan nog de hele week in mijn eigen tuin op bevroren stront schaatsen.
Gek hé?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij doet ook geen moeite om het positieve van deze situatie te zien heh
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Gek hé?![]()
Ach HeereWaarom stelt U mij zo op de proef?
![]()
![]()
ik ben helemaal niet breedquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsen
Je kan best hier komen poepen hoorquote:
Nou dat vind ik tof van je, ik zal het opsparenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan best hier komen poepen hoorAlleen is de kapper er, m'n mams, mn toffe tante en een vriendin van mams
Ik vertelde over je, kapper's eerste vraag: is ie groot geschapen?![]()
Als je maar goed doortrekt vind ik alles primaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Nou dat vind ik tof van je, ik zal het opsparen
Kapper is een héélijke homo. Ik heb de waarheid gezegd. Tweede vraag van kapper: Is ie homo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
lekkere kapper btwwat heb je tegen m gezegd?
En een verwarmde bril & ingebouwd bidet?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je maar goed doortrekt vind ik alles primaBeide toiletten zijn voorzien van een afzuiginstallatie
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Omdat ze anders 'kapster' had geschreven misschien?
Geen verwarmde bril, boven wel een speciale billendouche-douchekop.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
En een verwarmde bril & ingebouwd bidet?![]()
Net als in Japan
Ohja die, nog niet geprobeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen verwarmde bril, boven wel een speciale billendouche-douchekop.
wel doortastend iddquote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Omdat ze anders 'kapster' had geschreven misschien?
Dat haalt het niet bij Mevrouw v. Bakkumquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
vandaag heeft een oudje haar vieze poep-handen aan mn shirt gesmeerd![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kapper is een lélijke homo. Ik heb de waarheid gezegd. Tweede vraag van kapper: Is ie homo?![]()
En bedankt, hij neukt met mij![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat haalt het niet bij Mevrouw v. BakkumDie schoot haar keutels naar je toe, op het moment dat je om het hoekje keek of ze al wakker was
Bleeeeeeeeh die kutkinderenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
oh man, ik ben ineens zo blij dat ik in het onderwijs zit..
Ja ´t is echt vreselijk Bluezz, ik probeerde net een foto te maken maar het ziet er zo mistroostig uit dat ik m meteen gewist heb.quote:
gemengd publiek in Almelóó? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet zeggen dat het soms ook echt niet erg leuk meer is, de kinderen van een ander opvoeden ipv lesgeven..Nja, zit dan ook op een school met zeer gemengd publiek in Almelo. Dorpsschooltjes zijn weer heel anders
![]()
Sociale achterstand, taalachterstanden (vrij veel Armenen), modale gezinnen, hoger opgeleide gezinnen.. van alles wat dus. Het is nogal een gemengde wijk met zowel sociale huur als vrijstaand koop.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gemengd publiek in Almelóó? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?
Een klisma, heet dat toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen verwarmde bril, boven wel een speciale billendouche-douchekop.
Klysma. Nee. Een klysma is een vloeistof die met behulp van een slangetje in de darm ingebracht wordt. Een bidet is om je billen mee te wassen na het poepen.quote:
Maarre wat dan? naschoolse opvang tot 10 uur 's avonds ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sociale achterstand, taalachterstanden (vrij veel Armenen), modale gezinnen, hoger opgeleide gezinnen.. van alles wat dus. Het is nogal een gemengde wijk met zowel sociale huur als vrijstaand koop.
Oh omdat je zei dat je meer andermens kinderen aan het opvoeden was ipv lesgevenquote:
Respect hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah zo.. nee, dat dus niet, maar wel omdat ik die kinderen behoorlijk onopgevoed in de klas heb zitten vaak. Ik ben het gros van de tijd bezig ze wat normen en waarde bij te brengen + wat basisvaardigheden waarvan ik vind dat de ouders dat zouden moeten doen. Kan ik me weer bezig houden met het rekenen en taal waar iedereen zo'n heisa over maakt
Ouders zijn ook erg tegenwoordig ja. Die weten zelf al bijna niets meer qua n&w en al helemaal niet hoe ze het moeten overbrengenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah zo.. nee, dat dus niet, maar wel omdat ik die kinderen behoorlijk onopgevoed in de klas heb zitten vaak. Ik ben het gros van de tijd bezig ze wat normen en waarde bij te brengen + wat basisvaardigheden waarvan ik vind dat de ouders dat zouden moeten doen. Kan ik me weer bezig houden met het rekenen en taal waar iedereen zo'n heisa over maakt
Juf toch.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx Bluezz. Maar volgens mij is het niets vergeleken met wat mensen in de zorg allemaal doen! Daar heb ik grote bewondering voor!!Ik wordt immers redelijk fatsoenlijk betaald gezien de vakantiedagen en zo.. als ik hoor wat een kennis van mij, na 12 jaar werken, verdient in het ziekenhuis inclusief alle wisselende diensten en zo.. echt schandalig!
blasfemiequote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De glazen zijn mooi en het product blijkt nog drinkbaar te zijn ook.![]()
![]()
Wel. Zat sticker op en glazen waren cool.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
blasfemiezoiets koop je toch niet!
![]()
Pannenkoekenmix in een schenkfles erg? Wat dan te denken van kant-en-klare pannenkoeken voor de magnetron?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
Bovendien, alsof dat zo moeilijk is om zelf te makenklinkt als pannenkoekenmix kant&klaar in een schenkfles, of aardappel-anders
Ja maar het trekt zo lekker af, opaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Normen en waarden
Ik had het er nog eens met mijn vrienden over laatst. Bijvoorbeeld al dat naakt SMS gepeupel wat je ziet op TV na middernacht. Of er net voor. Tegenwoordig heeft iedere puber een TV op zijn slaapkamer. Is het handig dat dit zo maar op *elke* commerciele zender door hun strot wordt gedouwd elke avond?
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ouders zijn ook erg tegenwoordig ja. Die weten zelf al bijna niets meer qua n&w en al helemaal niet hoe ze het moeten overbrengen. Ik hoor ook wel eens van dat soort verhalen van mijn moeder
.
niet te vreten die dingenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Pannenkoekenmix in een schenkfles erg? Wat dan te denken van kant-en-klare pannenkoeken voor de magnetron?![]()
![]()
Nadere toelichting: de avatar van Steer zou eigenlijk een 35%-korting sticker moeten zijn. Hij wordt geil van producten met zo'n sticker.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel. Zat sticker op en glazen waren cool.
Ja jeetje. Dat doen je dan maar lekker op de Wehkamp, zoals opa dat vroeger deed. Die kreunen tenminste niet en daar staan geen net-18-geworden-meisjes in bevallige poses je geil aan te kijken. Als je naar Hyves kijkt, dan zie je sommige meisjes die *zeker* geen 18 zijn in ongeveer dezelfde poses staan: moet er niet ergens een grens getrokken worden?quote:
Ik ben ook netjes opgevoedquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik doe mijn best.
Ik hecht enorm veel waarde aan normen en waarden. Ik ben 'ouderwets': mijn kind moet 'u' zeggen, opstaan voor ouderen en een handje geven als ze ergens voor het eerst binnen komt.
Maar sommige ouders vinden dat niet nodig en inderdaad: mijn kind pikt dus ook wel eens een scheldwoord op op school. Vreselijk.
Dat hangt in de lucht denk ik. Ik ga ook lekker slapenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef DarkElf het volgende:
* Net masterchef gekeken heeft en nu op weg naar bed is ... energie is helemaal foetsie ineens .. *poef* weg....![]()
Truste allemaal!
Dat klopt helemaal. Sterker nog, de kinderen kunnen er niets aan doen dat ze bepaalde basis-dingen niet weten/kennen/doen/geleerd hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook netjes opgevoed. Maar als ik mijn moeder mag geloven zijn sommige ouders nog erger dan de kinderen
.
Ja, echt zoon type wat je een kwartier voor sluitingstijd met een natte plek in zn broek en een verwilderde blik in de ogen tegenkomt in de supermarktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nadere toelichting: de avatar van Steer zou eigenlijk een 35%-korting sticker moeten zijn. Hij wordt geil van producten met zo'n sticker.
Trustenquote:
Plankje, lijkt het maar zo of heb je een grafhumeur?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, echt zoon type wat je een kwartier voor sluitingstijd met een natte plek in zn broek en een verwilderde blik in de ogen tegenkomt in de supermarkt
That's me, babe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, echt zoon type wat je een kwartier voor sluitingstijd met een natte plek in zn broek en een verwilderde blik in de ogen tegenkomt in de supermarkt
écht?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Trustenhomo-kapper is los gegaan op mn haar! Heeft er iemand een brown paper bag over?
Ik zie er uit als een opgekamde poedel
Inderdaad. Ik wil die poedel van je wel even zien.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zie je er lief en schattig uit Lein
Niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Lein, heeft die hondentrimmer kapper ook een eigen salon?
Ik hoop voor hem dat z'n psychotherapeutische cliënten beter door hem 'geknipt en geschoren' worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet meerDie heeft ie verkocht toen ie psychotherapeut werd
De krullen van nu blijven niet zitten in het lange haar van vroeger. Maar ik wil mn lange haar ook terug denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil je wel eens met lang haar zien zoals je die vroeger had, plus de krullen van nu. Volgens mij is dat echt royal hotness.
Oh jee, daar gaat de bikini-lijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ik wil mn lange haar ook terug denk ik
Why so serious?quote:
Krijg jij een stijve plasser van Lein's kapsel op deze manier, FW?quote:
Een mooi afscheid gewenst meidjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Slapen op hard matras in fryslan. Morgen afscheid nemen van opa.
Trusten allemaal
Integendeel, Steer. Integendeel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plasser van Lein's kapsel op deze manier, FW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
Gelukkig hadden wij hem nog even opgeslagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef FleshWound het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben?
Nou nou. Geen slapende poedels wakker maken.quote:
Ik zit nakijkwerk te doen. Na morgen geen enkel uitstel meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, we zitten ff interview van Pauw met Barend te kijken van gisteren.
En een mandawijntje te nuttigen
En jij je laatste heerlijk avondje te beleven, dude?
Ik wil wel sneller, maar de auto's voor mij waarschijnlijk niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Tezz: alles een tandje sneller doen en hopen dat er geen sneeuw meer ligt?
En ehm, er is net iemand voor mijn huis lelijk ten val gekomen. Is nu net met een ambulance opgehaald.
Dus het zou nog glad kunnen zijn.
Socializing kan je later heel erg van pas komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Liejannuh het volgende:
Was leuk, druk en chaotisch gister!
En gelijk een nieuwjaarsborrel!
Vandaag maar een beetje gaan inlezen en het smoelenboek uit mn hoofd leren.
Het kan wel. Het is vijf kilometer, dus goed te doen. Ik ga eerst Bente maar eens naar school brengen en bedenk dan wat de beste manier is. Ben gisterne ook met de auto gegaan terwijl het glad was, dus moet lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Socializing kan je later heel erg van pas komenGoed idee!
En Tezz, is lopen ook een optie of is het daar echt veel te ver voor?
Fietsen is gezondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:50 schreef Tezz het volgende:
Zo, kind is naar school (met de slee). Nu even een bakje koffie en dan ga ik de grote reis naar mijn werk maar eens maken. De weg stond nog helemaal vast, dus ik wacht lekker nog even een half uurtje.
Ja maar ook gevaarlijk. het is zoooooo glad! Alle sneeuw is bevroren. Ik zie iedereen lopen met de fiets aan de hand. Ach ja, misschien ga ik het toch gewoon proberen, we zullen zien.quote:
Ik heb er nog vertrouwen in... ik ga zo weer over de ijsbaan via het winkelcentrum naar de TUquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ook gevaarlijk. het is zoooooo glad! Alle sneeuw is bevroren. Ik zie iedereen lopen met de fiets aan de hand. Ach ja, misschien ga ik het toch gewoon proberen, we zullen zien.
Ik ga denk ik toch ook maar fietsen. Het is wel bere koud buiten, brr. Maar voordat ik de auto ijsvrij heb gemaakt, ben ik al halverwege. En ik moet sowieso ook nog langs het postkantoor, dus dat wordt trappen zometeen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:59 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb er nog vertrouwen in... ik ga zo weer over de ijsbaan via het winkelcentrum naar de TU
Weer zonder laptop... is goed voor de studievoortgang
Das ook een lekker begin van je dag...... NOT !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja het is echt prachtig! Ik ga zo met mijn hond naar een natuurgebiedje hier vlak bij, en de camera gaat mooi mee!![]()
Gatver, mijn collega belde net dat de moeder van een van onze leerlingen terminale longkanker heeft, chemo heeft geen zin meerArme kinderen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef DarkElf het volgende:
zo, net lopend boodschappen gedaan en ja tis koud maar tis ook zulk heerlijk weer!
stralende zon, sneeuw, ijs en dus ijskoude rooie wangen weer... heerlijk![]()
Goeie reis trouwens Nynke.
lekker weer hier he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
triest nieuws sunny
Zonder veel problemen in Antwerpen gekomen. de nieuwe coupe staat op me hyves
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
neeLekkere krulletjes die ik ook wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk
Mooi cijfertje ook
Ik probeer golfer eerder bij de dok. in mijn ziekenhuis te krijgen, het gaat niezo goed, maar het zit vol en ik kan echt niets voor hem doen, zó frustrerend![]()
Kan de dok niet ff overwerken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkere krulletjes die ik ook wil![]()
Leuk
Mooi cijfertje ook
Ik probeer golfer eerder bij de dok. in mijn ziekenhuis te krijgen, het gaat niezo goed, maar het zit vol en ik kan echt niets voor hem doen, zó frustrerend
Dat schiet niet op, hij moet een hele ochtend allerlei onderzoeken doorlopen (soort carroussel) en dat moet ook allemaal vrij zijn.quote:
Damn hee. Je zou er bang van worden zo... aan het begin van ieder jaar denken wat gaan we dit keer meemaken..... Lijkt me ook niks.... Nou sterkte. Lijkt me ook niet makkelijk om het al die kinderen te vertellen. Ik weet niet hoe oud ze zijn en hoe goed ze het begrijpen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: ja bah, mijn collega hoorde het gister middag en is er de hele avond mee bezig geweest vertelde ze. Ben wel blij dat ik het nu alvast weet, het is vandaag wel verteld in de klas, maar de Armeense kinderen zijn er niet omdat die nu kerst vieren, dus die moet ik het morgen nog vertellen. Maken we meteen een kaartje voor de familie om ze sterkte te wensen. Ik vind het wel fijn dat ik daar nu vast even over na kan denken... Bah, weer zo iets, vorig jaar ook al een sterfgeval in de klas (een vader spontaan dood), en in de klas waar die jongen toen zat ook al een moeder.. En er zijn nog zo'n 4 kinderen in mijn klas die een ouder (en 1 zelfs vader + tweelingbroer tegelijk, ongeluk) hebben verloren in het verleden. Echt extreem veel...
Ik zal zo wel ff een fototje plaatsen van al dat moois buiten
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DarkElf het volgende:
mmm dat ga ik niet lezen die reconsturctie.... sommige dingen hoef ik niet te weten..
klinkt als een spannende combi die stamppot Bluezz
Ik ga vanavond cottage pie maken, simpel en winters. Hoop dat het smaakt.
Klinkt erg lekker... Die recept voor vanavond......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt ook goedStaat het receptje ergens?
Voor donderdag en vrijdag (werkdagen) maak ik morgen alvast de stoofpot van dude.. heb het vlees al (in de aanbieding) gekocht.
Nu even boven zuigen, doe ik toch nog wat
Ik was benieuwd wat die amerikaan nou als motief o.i.d. opvoerde, compleet gestoord die vent.
Een groter dirty mind dan ik leeft niet hier op aarde, maar in mijn eentje is er weinig te zuigen bovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef kres het volgende:
Dirty mind modus: ON
Je gaat nog even zuigen boven? Doe je ook nog wat ?![]()
![]()
Dirty mind modus: OFF
Dus je hebt nog niks gedaan vandaag...?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een groter dirty mind dan ik leeft niet hier op aarde, maar in mijn eentje is er weinig te zuigen boven
Nee ik ben ook helemaal alleen hier.... Valt niks te "zuigen" helaas...quote:
salsatje met wat ananas?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zouden jullie door gehakt mikken voor in tortilla's uit de oven? Bij 'onze' Mexicaan is het altijd zo lekker zoetig. iemand een idee?
ja dat is wel lekker. Maar ik bedoel echt dat het gehakt zelf zoetig is. Door de kruuderië.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
salsatje met wat ananas?
*gaap* moet nog 32 minuten
Die heb je zeker goed besteed ja...... Mooi setje.... Loop zelf met een old school eos 300D te sjouwen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe je weet maar nooit..
Maareh.. met een gloedje nieuwe Nikon D300 + 70-200 VR f2.8 objectief(ervenisje oma goed besteed zeg maar
)
Je bent niet zo maar aan het aanklooien .....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, we hadden al een D50 en een D80 + aardige set objectieven.. D50 nu dus maar eens verkopen.. We wilden al heel lang die lens hebben ivm de concertfotografie + sites die we maken. Nu kon het eindelijk! En als bonus een nieuwe body![]()
Ik ga zo een lekkere stamppot moos maken
Ik kom er toch wel achter hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef FleshWound het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben?
* Den_Haag ook een 300D heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef kres het volgende:
[..]
Die heb je zeker goed besteed ja...... Mooi setje.... Loop zelf met een old school eos 300D te sjouwen..
Ja, vasthoudende beessies zijn dat, he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Help, er hangt een keffende poedel aan m'n been en ze laat niet los.
Closer to sex kom je niet vandaag, dus doe er je voordeel mee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mietjes die niet zonder sex of alcohol kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Closer to sex kom je niet vandaag, dus doe er je voordeel mee!
Best knap.. keffen en in benen hangen tegelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Daarvoor editte ik die post niet hoorquote:
Ah. Ok. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef FleshWound het volgende:
Daarvoor editte ik die post niet hoor
Ik pm hem wel als ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Tezz het volgende:
Kut. Ik zit al bijna in mijn pyama, kom ik er achter dat ik nog met kind naar de zwemles moet. Kut zwemles.*kusjekroel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Tezz het volgende:
Kut. Ik zit al bijna in mijn pyama, kom ik er achter dat ik nog met kind naar de zwemles moet. Kut zwemles.Het is daar lekker warm......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt me idd niks.....
Manlief zit op de bank playstation te mishandelen..?![]()
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef kres het volgende:
[..]
Het is daar lekker warm......
Maar lijkt me idd niks.....
Manlief zit op de bank playstation te mishandelen..?![]()
Ahh gossie toch..... Hij heeft de eerste level nog niet eens gehaald..?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
(bijna, hij heeft de controler in zijn hand maar hij slaapt)
The deal is: hij op vrijdag, ik op dinsdag. Echt, zorg er voor dat je kinderen snel een zwemdiploma hebben, het is echt werkelijk waar helemaal niet leuk om daar twee keer per week te zitten.
Het was lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Bluezz het volgende:
We eten vanavond stamppot rode kool met kalkoen in cajunkruideneen receptkaartje van de appie, had echt geen inspiratie.
Een maillot. Dat is pas onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Zwemles
Met alle2 de kids die martelgang elke week, was zelfs een tijdje 'zwemmoeder' op school.
Mee in de bus enzo en dat liedje meegillen wat hierboven staat
The Hell was dat![]()
Wel eens van die halfnatte kinderen sokken of ondergoed aan proberen te doen? Onmogelijk
Zuurkoolschotel! Geruld gehakt met ui en knof op de bodem, dan een laagje zuurkool, dan een laagje aardappelpurree en dan kaas erover.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef cybermans het volgende:
van ellende maar besloten dat ik op de dagen dat ik late dienst heb maar een oven schotel van de dag ervoor eet. Tis anders echt geen doen om 8 uur thuiskomen en nog moet beginnen met koken. Deze week is dat dus lasagne. Gister, vandaag en morgen lekker te eten dus, maar volgende week wat anders, iemand nog leuke suggesties
Nee, wij hebben in ons eigen kneuterige dorpje zelf een zwembad. Twee zelfs. (een gemeentelijk en een particulier) .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Is zwemles in de Tongelreep Tezz, of waar jij woont?
ik zat er ook over te denken precies da tte posten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kom toch onderhand eens uit die kast Steer.
Niet voor mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een leuke avatar voor je?
[ afbeelding ]
Mja. Heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ik niet als een Duracell konijn alles wat een gat heeft loop te wippen betekent niet dat ik in een kast zit.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Je kan er nog een kruis door heen photoshoppen
Het recept voor mijn zuurkoolschotel is precies zoals het daar staat: geruld gehakt met ui en knof op de bodem, dan laag zuurkool, dan laag aardappelpurree, dan laag kaas. Klaar. Eventueel nog op te leuken met stukjes ananas door de zuurkool en wat panneermeel over de kaas voor krokant korstje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik zat er ook over te denken precies da tte posten.
Graag trouwens je recept voor de zuurkool schotel, moussaka heb ik niet zulk goede herinneringen aan
Die smiley erachter maakt het dan toch weer verdacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ik niet als een Duracell konijn alles wat een gat heeft loop te wippen betekent niet dat ik in een kast zit.
hoe lang en hoe heet in de oven vind ik wel fijn om te weten, zodat ik het niet ff een uurtje op 250 doequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het recept voor mijn zuurkoolschotel is precies zoals het daar staat: geruld gehakt met ui en knof op de bodem, dan laag zuurkool, dan laag aardappelpurree, dan laag kaas. Klaar. Eventueel nog op te leuken met stukjes ananas door de zuurkool en wat panneermeel over de kaas voor krokant korstje.
Ik zag jou en toen dacht ik dat ik gay was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb Steer onlangs IRL gezien en ik denk niet dat hij gay is
idd, die verstaat zn vak nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag jou en toen dacht ik dat ik gay was.![]()
gewoon op 180/225 graden dan kan 't niet misgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoe lang en hoe heet in de oven vind ik wel fijn om te weten, zodat ik het niet ff een uurtje op 250 doe
Nadat je mij had afgedankt wegens "te oud"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag jou en toen dacht ik dat ik gay was.![]()
Voel je niet afgewezen hoor, Steer heeft liever een vent van 32 dan een vrouw van 34quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef MuadDib het volgende:
Nadat je mij had afgedankt wegens "te oud"
Steer maakt dat allemaal niks uit hoor. Die opblaaspop van hem heeft ook meerdere ingangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Voel je niet afgewezen hoor, Steer heeft liever een vent van 32 dan een vrouw van 34
Dus steer weet eindelijk wat hij wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voel je niet afgewezen hoor, Steer heeft liever een vent van 32 dan een vrouw van 34
Steer is gewoon multifunctioneel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* jongens, steer is NIET gay. En als dit de lapo is, kan ik geen nieuw topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |