Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef k_man het volgende:
Was het niet wettelijk zo dat je derde contract automatisch een contract voor onbepaalde tijd is? of was dat bij de derde verlenging?
Dan zal het wel de derde verlening zijn, wat ik bedoel. Hoewel het natuurlijk geen kwaad kan om even uit te zoeken of dat ook echt zo is. Wie weet heb je nu wel een contract voor onbepaalde tijd, zonder het door te hebben. Zou tof zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Nu plas ik de hele tijd tegen mijn computerscherm aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef k_man het volgende:
Omdat ik irritant ben.da's de korte versie.
Kan me voorstelen dat je geen zin hebt in weer solliciteren, maar vind wel dat ze een vreemd spelletje spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Ik was een beetje overdonderd dus heb getekend tot dec. 09
Moet er nog even rustig met golfer over hebben en uitzoeken of dit allemaal wel zo kan.
Maar aan de andere kant heb ik niet veel keus op mijn leeftijd en ook absoluut geen zin om wéér te moeten solliciteren
quote:
Verklaar u nader...quote:
dan wil je het niet weten!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Verklaar u nader...
Gaat het over sneeuw?? We know.
Gaat het over poep?? We willen het niet weten.
Gaat het over de gezondheidszorg? Tell us.
Poep is zóóóóóó vorig-topic!quote:
Gaat het over D_H?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
écht?'t is een beetje een smerig verhaal hoor! weten jullie het zeker?
Na het verhaal van Bluezz kunnen we alles aan. Dus kom maar op.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
écht?'t is een beetje een smerig verhaal hoor! weten jullie het zeker?
...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, sinds dat 't zo aan het vriezen is zit hier het toilet + douche-afvoer verstopt. Alleen sinds vandaag staat er een gedeelte van mijn tuin onder "water"In de tuin zit een putje en ik heb ernstige vermoedens dat het daarmee verband houd.. Heb nu bouwtekeningen erbij met rioolplan etc. om het een beetje uit te zoeken en morgenvroeg bel ik de gemeente.
Ik hoef mijn tuin niet meer bij te mesten dit voorjaar
jij wintquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
vandaag heeft een oudje haar vieze poep-handen aan mn shirt gesmeerd![]()
Ach. Je moet maar zo denken: tis maar goed dat het geen 30 graden is buiten. Dan had het ook nog eens heerlijk geroken namelijk. En bacterieen voortgebracht.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, sinds dat 't zo aan het vriezen is zit hier het toilet + douche-afvoer verstopt. Alleen sinds vandaag staat er een gedeelte van mijn tuin onder "water"In de tuin zit een putje en ik heb ernstige vermoedens dat het daarmee verband houd.. Heb nu bouwtekeningen erbij met rioolplan etc. om het een beetje uit te zoeken en morgenvroeg bel ik de gemeente.
Ik hoef mijn tuin niet meer bij te mesten dit voorjaar
Welja, ik ben zo een stuk beter af idd; het blijft nog t&m zaterdag flink vriezen dus ik kan nog de hele week in mijn eigen tuin op bevroren stront schaatsen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach. Je moet maar zo denken: tis maar goed dat het geen 30 graden is buiten. Dan had het ook nog eens heerlijk geroken namelijk. En bacterieen voortgebracht.
()
Jij doet ook geen moeite om het positieve van deze situatie te zien hehquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Welja, ik ben zo een stuk beter af idd; het blijft nog t&m zaterdag flink vriezen dus ik kan nog de hele week in mijn eigen tuin op bevroren stront schaatsen.
Gek hé?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij doet ook geen moeite om het positieve van deze situatie te zien heh
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Gek hé?![]()
Ach HeereWaarom stelt U mij zo op de proef?
![]()
![]()
ik ben helemaal niet breedquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat de breedste schouders de zwaarste lasten torsen
Je kan best hier komen poepen hoorquote:
Nou dat vind ik tof van je, ik zal het opsparenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan best hier komen poepen hoorAlleen is de kapper er, m'n mams, mn toffe tante en een vriendin van mams
Ik vertelde over je, kapper's eerste vraag: is ie groot geschapen?![]()
Als je maar goed doortrekt vind ik alles primaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Nou dat vind ik tof van je, ik zal het opsparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |