Bedoel je nou de opm. van SCHquote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben gewoon een beetje narig/triestig van Bluezz haar verwijt!![]()
![]()
Jemig wat stom.
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.quote:
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.
Ik heb daar zelf ook zo'n hekel aan. En nu voel ik me stom omdat ik het kennelijk ook deed. En van jou trek ik me iets aan.
Ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.
Maar in jouw vakantieverband sloeg het nergens op
Ik vind het lullig zo
Veel plezier!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
B. is soms een beetje blond van binnen.
Maar we gaan nu weer verder met de film.
Plas/vreetpauze is weer voorbij.
Ja graagquote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook.het was niet zo bedoeld van mij namelijk. En ik snap dus wat jij bedoelt.
Blegh, we gooien er zand over Bluezz, what you?
Wat een vergeving overal, het lijkt wel kerstmis!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, sorry dat ik je steeds cynisch noem. Ik ben zelf ook erg cynisch en vind dat soms wel een goede eigenschapmaar ik vergeet steeds dat andere mensen dat niet denken.
VERGEEF ME
Mocht het ooit niet meer goed gaan met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
-knip-
Now look: ik ben over sommige dingen cynisch. En over andere niet. Want dan ben ik liefhebbend. Of boos. Of romantisch. Of een softie. Of verongelijkt. En een andere keer sarcastisch, ironisch of buitenproportioneel gelukkig. Kan allemaal.
-knip-
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht het ooit niet meer goed gaat met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW MENS!
Nee die film veto ik! Echt!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en. Dude. Vanavond heb ik voor het eerst in mijn leven Titanic gezien. Leuke film.
Ben slapen![]()
O dat is wel weer erg lief. En ik vind je verandering van strategie ontzettend slim en goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Jamaar. Heeft betekenis voor mij. Ik werd op de middelbare school voor het eerst vlieft op een meisje, durfde 2 jaar lang niets te zeggen en toen heb ik haar mee uit gevraagd naar Titanic aan het eind van VWO 6 en toen zei ze nee.
Sindsdien vraag ik elk meisje direct mee uit wanneer ik het gevoel heb dat ik haar leuk vind. En zelfs als ik haar niet leuk vind.![]()
Vandaar dat ik het toch best stoer vind van mezelf dat ik zojuist Titanic heb gekeken.![]()
En nu
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef golfer het volgende:
En is dit topic nu de Fok!variant van het familiediner van de EO?
In dat geval hoort die sentimentele, ouwe, te zware en steeds maar jankende SCH ook wel thuis in dit topic. :
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weerquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij keken 'in onze tijd' Joep Meloen en Top Gun in de bioscoop met prille liefdes!![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weer![]()
Ja de doos staat weer open heur! Ik doe snel mijn benen bij elkaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weer![]()
Eet jij chocopinda's ???????quote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef SCH het volgende:
Nu moet ik wel.
Bluezz zegt dat altijd van die namedropping. Sommige van mijn collega's zijn beroemd en als ik het dan over hen heb gaat ze daar ook altijd over zeiken. Zal er wel van komme als je de hele dag met anonieme zustertjes werkt
Terwijl ze echt werkelijk iedere gelegenheid aangrijpt om met d'r eierstokjes over Frank du Mosch te gaan klepperen.
Oh trouwens, ik ben zo afgevallen dat ik nu onbeschaamd hele bakken chocopinda's naar binnen werk. Straks ben ik te dik onder de 100 kg.
Die baby heb ik net ingestopt, en een SCHlaapliedje voor gezongenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de doos staat weer open heur! Ik doe snel mijn benen bij elkaar.
Waar in Sjj nu? Want die stelt ons altijd weer in zo'n jong en fris daglicht, vind ik.
Wij zaten natuurlijk meestal helemaal achterin de bioscoop, en dan keken we naar deze filmsquote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ging jij met je verfloofdes naar Fred Astaire of was jij nog van de Charly Chaplin-clan?
Jullie waren echt wáy hipper dan die types van de teuverlantaern met dat rennende peerd!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten natuurlijk meestal helemaal achterin de bioscoop, en keken we naar deze films
Toch een helm gaan dragen?quote:Skicrash: Slowaakse dood, Duitse minister-president in coma
3 januari 2009 - 8:42
Op 1 januari om 14.45 uur heeft zich een tragische skicrash voorgedaan op de Oostenrijkse Riesneralm. De Thüringse ministerpresident Dieter Althaus overleefde dankzij zijn helm. Een Slowaakse moeder van vier kinderen overleed ter plekke.
quote:Op zondag 4 januari 2009 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen alle lieverds in dit topic![]()
Ik kijk heel weinig films tegenwoordig, ik vind er niks aan in mijn eentje en ik ben vaak alleen
nou dan kan je het beter opgeven voor dit jaar want ´t is toch al te laatquote:Op zondag 4 januari 2009 09:40 schreef KrnKje het volgende:
[..]vindt films met te veel verhaal en plotline vaak niet interessant... erg irritant
![]()
Wekker vandaag om 07:30 gezet en pas om 08:50 m'n bed uit gekomen... voila... eerste goede studievoornemen verneukt...
pff ik hoef echt niet in de TT te staan hieroquote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, de rest van de SC'ers doet er niet meer toe ofzo?
Naamtopics zijn best leuk hoor! Voel je je een beetje extra speciaalquote:Op zondag 4 januari 2009 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik hoef echt niet in de TT te staan hiero
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Opdat een ieder zich eventjes speciaal mag voelen vandaag
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Hohoho! Ik heb zin in....chocolade
Maar dat heb ik niet in huis
Maar het tankstation wel
Gelukkig is het te koud buiten
Alhoewel mijn jas best warm is
!! Ik gooi mijn jas uit het raam en blijf zo slank!
Hah! Die dieettip had je nog niet hèquote:
kijk uit dat je geen sidonia wordt door steeds te moeten traplopen om je jas van de straatstenen te halen.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Hohoho! Ik heb zin in....chocolade
Maar dat heb ik niet in huis
Maar het tankstation wel
Gelukkig is het te koud buiten
Alhoewel mijn jas best warm is
!! Ik gooi mijn jas uit het raam en blijf zo slank!
Denk het ookquote:Op zondag 4 januari 2009 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dan kan je het beter opgeven voor dit jaar want ´t is toch al te laat
Ik heb toevallig vrijdag volledig vrijwillig een halve reep Milka onder mn bed vandaan gehaald en aan de ouders gedoneerd! Werkt ook goed hoor!quote:
Was t een kleine of grote reep?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vrijdag volledig vrijwillig een halve reep Milka onder mn bed vandaan gehaald en aan de ouders gedoneerd! Werkt ook goed hoor!
Vind je me niet leuk?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:55 schreef KrnKje het volgende:
Ik was het topic kwijt... maar nu SC-en we met Lein...
Moderator misbruik!![]()
Een grote, met hele hazelnotenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:57 schreef KrnKje het volgende:
Was t een kleine of grote reep?
Met stukjes noot en rozijnen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 papers in m'n samenvatting zetten en dan is die klaar...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:01 schreef KrnKje het volgende:
Jawel hoor
Moet je ook vriendjes worden met Isa, dan mag jij ook in de TT! Wat ga je doen als je samenvatting af is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 papers in m'n samenvatting zetten en dan is die klaar...
De samenvatting lerenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je ook vriendjes worden met Isa, dan mag jij ook in de TT! Wat ga je doen als je samenvatting af is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben wel blij
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Die is hier gelukkig ook al het huis uitquote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef Tezz het volgende:
Zo. Kerstboom is de deur uit. Ben klaar met de feestdagen!![]()
![]()
![]()
Mijn huis is nu 1 grote oase van dennennaalden en stukken boom.......
Jeetje Nynke wat vervelend voor jullie! Maar wel fijn voor oma. Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren, helaas. Sterkte in deze moeilijke tijd... *knuf*quote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef AKnynke het volgende:
blegh. Het is hier maar triest. Oma krijgt vandaag voor het eerst morfine, en zal dan langzaam in slaap sukkelen. Vraag is hoe lang het dan nog duurt. Denk iig dat ik woensdag niet terug vlieg naar Zweden....
Heel veel sterkte. Wat een naar bericht zeg.........quote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef AKnynke het volgende:
blegh. Het is hier maar triest. Oma krijgt vandaag voor het eerst morfine, en zal dan langzaam in slaap sukkelen. Vraag is hoe lang het dan nog duurt. Denk iig dat ik woensdag niet terug vlieg naar Zweden....
Mijn man laat de kerstboom altijd op miraculeuze wijze verdwijnen. Geen idee wat ie er mee doet. Ik weet wel dat ie hem altijd helemaal kaal knipt. De takken zullen dan wel wekelijks in de kliko gaan en de stam??? Misschien in onze openhaard of zo???quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef KrnKje het volgende:voor Nynke... blergh wat een kut situatie...
Je leeft er naartoe, maar fijn is toch zeker anders...
Kerstboom is hier intussen afgetuigd door... Nu heeft de gemeente alleen het lumineuze idee gehad om ze centraal in te zamelen ipv ze op te halen. Moeten we dat kreng inleveren bij t winkelcentrum... op twee vaste data...
Dat heb ik vorig jaar gedaan omdat ik toen te laat wasquote:Op zondag 4 januari 2009 13:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man laat de kerstboom altijd op miraculeuze wijze verdwijnen. Geen idee wat ie er mee doet. Ik weet wel dat ie hem altijd helemaal kaal knipt. De takken zullen dan wel wekelijks in de kliko gaan en de stam??? Misschien in onze openhaard of zo???
yes. net besloten dat als oma het nog doet dinsdag, en het er niet naar uitziet dat ze heel snel dood gaat, ik gewoon terug naar Zweden vlieg. Dan zit k ook niet zo te wachten totdat ze dood gaat...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte Nynke, ik neem aan dat je nu bij je ouders bent?
Dat lijkt me dan een erg nare vlucht terug naar Zwedenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef AKnynke het volgende:
yes. net besloten dat als oma het nog doet dinsdag, en het er niet naar uitziet dat ze heel snel dood gaat, ik gewoon terug naar Zweden vlieg. Dan zit k ook niet zo te wachten totdat ze dood gaat...
Lekker he, die dagen!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
Ik zit al uren geen flikker uit te voeren behalve mineola's eten en gekookte eieren en een stuk salami waar je u tegen zegt terwijl ik het bed wilde verschonen dus dat ga ik verdomme nu gewoon doen.![]()
En eenvoor Nynke.
Dit gaat al twee weken zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk is dat toch Dude, morgen ook weer beginnen?
Ja, ze kan er wat van.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Duderinnetje het volgende:Jij droomt toch vaak wel een klein beetje raar hoor!
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Duderinnetje het volgende:Jij droomt toch vaak wel een klein beetje raar hoor!
Leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, als je van wandelen houdt: http://www.walkhighlands.co.uk/
Er staan ook accommodaties op. Ik ga van deze site mijn wandelingen plannen voor komende zomervakantieEn campings uitzoeken...
Ja maar er is maar één Duderinnetje in Schotland # 4 - topic!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Welk topic precies, er zijn er nogal veel op FOK
Hier komen nu ook allerlei heerlijke geuren uit de keuken. Bluezz is haar koolrolletjesrecept begonnen voor te bereiden.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier heerlijkIk ben dol op mijn 'grootmoeders kookboek' kookboek
Vooral met dit weer!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat staat er op Isabeau?
Ik ben ook dol op oma's-keuken-achtige recepten.
Stoofvlees is ook altijd zo heerlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
Hier staat stoofvlees, greenfields lappenop. Gemaakt door mijn vader. We will see.
Vrijdag ga ik van Dude een recept lenen denk ik.
Nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral met dit weer!De lente is weer voor de fijnere cuisine hoor
Ik heb nu vierschaft op staan, dat is met wortel, ui, aardappel, spek, (tot nu toe denk je: hey, hutspot) bruine bonen en straks nog appel. Er hoort ook grove worst in oid, maar dat doe ik niet. Ik vond het spek wel weer genoeg vet.
Yvon mag maar even in de stal gaan staan. Ik ga darten kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond een Boer Zoekt Vrouw-update-aflevering op TV.
Dit maakte mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Vooral met dit weer!De lente is weer voor de fijnere cuisine hoor
Ik heb nu vierschaft op staan, dat is met wortel, ui, aardappel, spek, (tot nu toe denk je: hey, hutspot) bruine bonen en straks nog appel. Er hoort ook grove worst in oid, maar dat doe ik niet. Ik vond het spek wel weer genoeg vet.
Braaf boriszjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
Hier staat stoofvlees, greenfields lappenop. Gemaakt door mijn vader. We will see.
Vrijdag ga ik van Dude een recept lenen denk ik.
Nee dank u.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond een Boer Zoekt Vrouw-update-aflevering op TV.
Ik heb een kwart van het recept genomen en ik heb nog steeds best veel in de panquote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef MissHobje het volgende:
Oe klinkt goed vullend Isabeau
Ik ga kip loempia;s eten van de slagert die maakt zulke goeie.
Enne maak er nog een zweedse sandwich bij met zalm
Oooh, die was zo lekker!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jouw laatste stoofpottenrecept klonk bestOmdat ook deze week de greenfields in de aanbieding is ga ik dat klaarmaken
.
Aha, de Bluezz onder Grootmoeders gerechten!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een kwart van het recept genomen en ik heb nog steeds best veel in de pan
En Wiki noemt het Vijfschaft, mijn kookboek noemt het Vierschaft:
Vijfschaft is een oud-Utrechts gerecht. De vijf hoofdbestanddelen zijn wortel, aardappels, boerenworst, bruine bonen en appels. Met ietwat bouillon en spek wordt het gerecht afgemaakt
Solliciteer jij naar een kuubje zand?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha, de Bluezz onder Grootmoeders gerechten!
Inspiratie voor eind vd weekquote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef borisz het volgende:
Jouw laatste stoofpottenrecept klonk bestOmdat ook deze week de greenfields in de aanbieding is ga ik dat klaarmaken
.
Ik heb ook nog een leuk oud exemplaar van uit Bluezz haar schooltijd:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb van mijn oma het kookboekje van de huishoudschoolAllemaal 1-persoons grechtjes die ze dan moesten maken! Zo leuk!
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook nog een leuk oud exemplaar van uit Bluezz haar schooltijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij is de eerste druk uit 1948.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef Isabeau het volgende:mijn moeder heeft dat boek ook!!
waarschijnlijk een oudere druk
Jaaaa, dat stond ook in die van mijn moederquote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef golfer het volgende:
Die van mij is de eerste druk uit 1948.
Met de prachtige tekst in het voorwoord: "Bij het opmaken van de recepten hebben wij geen rekening gehouden met de distributie, daar we hopen, dat dit in de toekomst niet nodig zal zijn. "
Toen had je nog de na-oorlogse voedseldistributie met voedselbonnen.
Awww... Succes! Het komt wel goed!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke foto's moblo, echt van dat oude steentjeshuizen zoals je die alleen daar kunt vinden.
Hier studeren zonder motivatie, maar op tandvlees. En het bloedt. Hevig.
zal wel kei druk zijn geweest arme joequote:
Nu bakken en er morgen een (maaltijd) salade mee maken?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:51 schreef k_man het volgende:
Ik had gisteravond een pakje met twee tonijnsteaks uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd, zodat ze vandaag voor het diner ontdooid zouden zijn.
Smaakt goed.
Maar... ik gebruik er maar eentje. Is het een probleem om die andere nog een dagje in de koelkast te laten liggen?
Jah, kom maar op met die foto's danquote:Op zondag 4 januari 2009 20:25 schreef KrnKje het volgende:
Ik was even chagerijnig omdatmee zou komen douchen maar opeens aan de telefoon was... Ik hoorde hem roepen dat ie aan de foon was met 'ons mam', maar het bleek 'ons pap' te zijn die in Frankrijk woont... in moeilijke tijden, zonder werk, etc. etc... Ergens toch wel begrijpelijk dan... ik intussen klaar met douchen en
nog steeds bloot op de bank
verstandigquote:Op zondag 4 januari 2009 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Aj, ik was naar sneeuwhoogtes aan het kijken in 'mijn' skigebied (de huidige en verwachte omstandigheden zijn) en dan lees je dit:
[..]
Toch een helm gaan dragen?
Rustig, rustig...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
verstandig
Wanneer ga je?
Oh ja, ben weer terug uit Venetie! Was echt geweldig. Hoe was het hier?
Wat dan?quote:
Vertel op!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef k_man het volgende:
Laat ik daarover maar eens wijselijk m'n mond houden.
Er over beginnen is vertellenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Laat ik daarover maar eens wijselijk m'n mond houden.
Mwa dat valt mee. Hoewel ik een echte Brabantse ben kan carnaval me gestolen worden. Ik vind het leuk omdat mijn dochter er zo van geniet (eindelijk 'legaal' prinsesje spelen!), dus meestal gaan wij wel naar het kindercarnaval.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
En dan neem je een week vrij met carnaval... En daarna ben je misschien net zo brak als nu?
Mijn ervaring met feestdagen iig.....
Wow! Tot 1 uur!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat dan?
Haaaaaaaai DHLekker weer gehad? En mooie plaatjes voor ons geschoten?
Tezz, tja... wij zitten er hier ook tegenaan te hikken... maar we mogen tot 1 uur opblijven
Yep, ik snapte wat je bedoeldequote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat feestdagen je ritme kunnen ontregelen en dat je daar ook brak van kunt worden Tezz.
Nja, ik denk dat het wel goed is voor het gesprek. Als ze enorm veroordelend gaat lopen doen klappen die gasten dicht lijkt me..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat Sophie er zo om moet lachen
Ja, mss ook wat zenuwen, tis best heel wat om tussen die engerds te zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, ik denk dat het wel goed is voor het gesprek. Als ze enorm veroordelend gaat lopen doen klappen die gasten dicht lijkt me..
De kracht van de massa... hitler bla bla.....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ze gooit het gesprek goed open vind ik!
Maar ik snap die lui nog steeds niet.. zoals die gast met het petje, hij lijkt me niet dom, best aardig.. waarom doet zo iemand dit soort dingen??
Maar goed, ik snap disputen en zo eigenlijk ook nooit zo goed, zal wel aan mij liggen
Het zijn mensen met andere ideeen ja. Maar engerds vind ik een groot woord. Waarom vind je ze eng?quote:
Ging jij mensen te lijf, puur om het matten? Heb jij, als je al vocht, mensen in een gevecht vermoord?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Zoals ik net al vertelde, toen ik een hardrocker was, vonden ook veel mensen me eng.
You lost me there...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Je kijkt nooit naar andere stereotypes? Dude?
Nou, daar knapt een mens van op inderdaad!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig zijn er ook poesen op de wereld![]()
En ééntje ervan ligt zo heerlijk van het poeszijn te genieten in haar hangmatje met 2 poten buitenboord
Daar knap je weer van op dude
Feyenoord hoolies iddquote:Op maandag 5 januari 2009 06:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik toch nieuwsgierig waar sophie nou was aanbeland. Hardcore hooligans?
Ik ben dus ook aan het overwegen om de fiets te pakken (moet van Valkenswaard naar Waalre, da's 5 kmquote:Op maandag 5 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
Dikke laag sneeuw hier in Eindhoven. Complete chaos hier
. 45 minuten later op mijn werk
. Ik ben blij dat ik niet met mijn auto ben gekomen
.
Je hebt het toch rustig?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! hier geen sneeuw
Maar hoe was iedereens oud&nieuw? 4 topics terug lezen is wat veel werk
Doet Golfer weer raar?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Nou hier is het alweer een gekkenhuis ipv een ziekenhuis
What else is new
foto's of filmpjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
uitgegeledenvlak achter de bushalte waar het keidruk was
Geen idee, die zit op zijn werk, net als ikquote:
Ik ben nog niet zo lang opquote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, die zit op zijn werk, net als ik
MeMo, bezeerd?
Dude, koffie? Ik ben al aan mijn lunchpauze toe hier, terwijl ik de voorgaande weken pas om deze tijd mijn bed uitkroop
Die betonplaten hebben dezelfde kleur als het ijs zekerquote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik verwacht dat de zijkant van mn rechterbovenbeen vanavond behoorlijk blauw isverder viel het mee, er lag over de betonplaaten hier om de flat gewoon een laag ijs
en dat zag ik niet
ja pas eenmaal toen ik er met mn neus op lag
auquote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik verwacht dat de zijkant van mn rechterbovenbeen vanavond behoorlijk blauw isverder viel het mee, er lag over de betonplaaten hier om de flat gewoon een laag ijs
en dat zag ik niet
ja pas eenmaal toen ik er met mn neus op lag
EEK! Daar zeg je wat! Ik heb hier nog een aardrijkskundeproefwerk liggen wat ik nog na moet kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:maar moet vandaag wel wat nakijkwerk voor mijn werk doen.
dát en weer verder werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi DE!
Gefeliciteerd met het jubileum!![]()
En een groot compliment aan kres voor het stoppen!
Veel thee en op tijd naar bed, dat hielp mij erg. Want ondanks de pillekes was het op momenten behoorlijk lastig. Logisch ook, het zit zo in je systeem.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef kres het volgende:
Bedankt voor jullie steun girls.......![]()
Nu nog niet zo erg hard nodig maar ik zal het allemaal opsparen voor die lastige momenten die zeker gaan komen..
Joepie!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Contract is verlengd![]()
tot 1 dec dit jaar weliswaar, maar goed.. ik heb nog ff werk
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Kijk ook weer rust.... Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Hee kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel thee en op tijd naar bed, dat hielp mij erg. Want ondanks de pillekes was het op momenten behoorlijk lastig. Logisch ook, het zit zo in je systeem.
En wat ik ook wel deed was zeggen: als ik me mórgen nog zo kut voel, begin ik weer. Nou, dat hou je heel lang vol hoor.
Tis hier allemaal heel onzeker...niemand krijgt een vast contract... dit is nu mijn 3e verlenging.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Joepie!Was het nog spannend Bluezz, of meer eenn formaliteit?
Wel super natuurlijk, lekker wat zekerheid.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Bluezz!!
Hier in Valkenswaard nog steeds sneeuwpret. Omdat het vriest buiten blijft het ook mooi liggen. Zeker 10 cm!!!!! Ik heb net Bente uit school gehaald met de slee, was superleuk!
Nu zijn ze een sneeuwpop aan het bouwen buiten.
Dat mogen ze toch niet eeuwig doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis hier allemaal heel onzeker...niemand krijgt een vast contract... dit is nu mijn 3e verlenging.
Feli Bluezzz!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 'm nog wel een jaar ergens op de computer laten doorlopen. Af en toe even spieken hoeveel duizenden euro's ik bespaard had en dus mocht uitgeven.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
een metertje is idd een goed idee, had ik ook de eerste maanden...
toch elke keer weer fijn om te zien
Even mijn metertje weer uploaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
Bijna vier jaar, dat vraagt om een mooi cadeau ofzo
Hahaha ik herken het. Mijn huisraad heeft zo ook ooit een paar maandjes gebivakeerd in de garage van mijn vader. Gelukkig (voor de auto) was dat wel in de zomer.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef golfer het volgende:
Eerste werkdagje van het jaar weer achter de rug.
Auto met voorruit goed ingepakt geparkeerd op de inrit van onze garage.
Heb je een garage, past de auto daar niet veilig en verwarmd in omdat je schoondochtertje daar haar volledige huisraad in heeft opgeslagen in afwachting van een eigen huisje voor haar en Bluezzekind.
quote:
Vooral niet als het al sinds gisteravond aangekoekt aan het zijn is?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef MuadDib het volgende:
![]()
Ik ben heel lief hoor.
Maar deze mevrouw vond het niet zo leuk dat een collega en ik haar billen moesten wassen.
En daar valt wat voor te zeggen want dat ís ook helemaal niet leuk
BloBabe, hoe is het met je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Lein!
Ja, wel redelijk, moet nog steeds mn studie-draai vinden, maar dat komt vast goed
Verder wel lekker dus, op het feit na dat ik al mn spaarcentjes deze week in mn motor ga pompen omdat de uitlaat kapot ismaargoed
daarna ben ik vast weer helemaal gelukkig.
O god, dat kwam ik al lurkend ook tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weird wief.(Jij niet hoor!
)
Snobs have more fun!
KLIK!
Ohja van dequote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, dat kwam ik al lurkend ook tegen.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij lurkt ook overal ey!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god, dat kwam ik al lurkend ook tegen.![]()
)
dat houd ik mezelf ook maar voorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach babe, bedenk je eens hoeveelplezier
je gaat hebben van je
motor
als je je
uitlaat
hebt gemaakt en je
spaarcentjes
kwijt bent
En die draai vind je vanzelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Lein leeft nogquote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
dat houd ik mezelf ook maar voor
Hoe is het met de Lein?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohhhhh ik heb zin in een peukMaar we gaan zo eten *zucht*
oeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maakt ook niet vrolijker.. poepen vrolijkt op!
en een peuk helpt dan wel
Ja doei.
Ik zal nooit meer over krabben beginnenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad. Zo maar ff checken of ik nog peuk- en poeptijd heb voor t etenWat een gesprek weer...
ff met je Belgische bazin ketsen om het één en ander veilig te stellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Feli Bluezzz!!!
ik moet kijken of ik na 8 januari nog werk heb
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Enneh muadibbessie, zit jij - ook- in de zorg?
Ik vind hetquote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef MuadDib het volgende:
![]()
Ik doe de opleiding tot verzorgende-C in de Thuiszorg
heeee super, hoe vind je het tot nog toe???quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een hardlooppartner gevonde op de nieuwjaarsborrel!
Ik ga dus mooi iedere maandag en woensdag in de duinen rennen!
Bluezz, is jouw contract nu voor 11 maanden verlengd?
Nee!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Zegguh, die poepposts gaat toch niet over mijn akkefietje he
God beware me, mis ik hier iets?quote:
OMGquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee
[..]
Dit was een briljantje van Troel ergens in LIF![]()
Was het niet wettelijk zo dat je derde contract automatisch een contract voor onbepaalde tijd is? of was dat bij de derde verlenging?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
heeee super, hoe vind je het tot nog toe???
Ja, ze zijn zéér voorzichtig
Ik ben begonnen in aug 07 met een contract voor een half jaar, tot feb 08.
Dat zou weer verlengd worden tot feb 09, dus dat is over een maand, en dat is nu dus tot dec. 09 verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |