Bedoel je nou de opm. van SCHquote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben gewoon een beetje narig/triestig van Bluezz haar verwijt!![]()
![]()
Jemig wat stom.
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.quote:
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.
Ik heb daar zelf ook zo'n hekel aan. En nu voel ik me stom omdat ik het kennelijk ook deed. En van jou trek ik me iets aan.
Ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.
Maar in jouw vakantieverband sloeg het nergens op
Ik vind het lullig zo
Veel plezier!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
B. is soms een beetje blond van binnen.
Maar we gaan nu weer verder met de film.
Plas/vreetpauze is weer voorbij.
Ja graagquote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook.het was niet zo bedoeld van mij namelijk. En ik snap dus wat jij bedoelt.
Blegh, we gooien er zand over Bluezz, what you?
Wat een vergeving overal, het lijkt wel kerstmis!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, sorry dat ik je steeds cynisch noem. Ik ben zelf ook erg cynisch en vind dat soms wel een goede eigenschapmaar ik vergeet steeds dat andere mensen dat niet denken.
VERGEEF ME
Mocht het ooit niet meer goed gaan met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
-knip-
Now look: ik ben over sommige dingen cynisch. En over andere niet. Want dan ben ik liefhebbend. Of boos. Of romantisch. Of een softie. Of verongelijkt. En een andere keer sarcastisch, ironisch of buitenproportioneel gelukkig. Kan allemaal.
-knip-
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht het ooit niet meer goed gaat met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW MENS!
Nee die film veto ik! Echt!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en. Dude. Vanavond heb ik voor het eerst in mijn leven Titanic gezien. Leuke film.
Ben slapen![]()
O dat is wel weer erg lief. En ik vind je verandering van strategie ontzettend slim en goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Jamaar. Heeft betekenis voor mij. Ik werd op de middelbare school voor het eerst vlieft op een meisje, durfde 2 jaar lang niets te zeggen en toen heb ik haar mee uit gevraagd naar Titanic aan het eind van VWO 6 en toen zei ze nee.
Sindsdien vraag ik elk meisje direct mee uit wanneer ik het gevoel heb dat ik haar leuk vind. En zelfs als ik haar niet leuk vind.![]()
Vandaar dat ik het toch best stoer vind van mezelf dat ik zojuist Titanic heb gekeken.![]()
En nu
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef golfer het volgende:
En is dit topic nu de Fok!variant van het familiediner van de EO?
In dat geval hoort die sentimentele, ouwe, te zware en steeds maar jankende SCH ook wel thuis in dit topic. :
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weerquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij keken 'in onze tijd' Joep Meloen en Top Gun in de bioscoop met prille liefdes!![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weer![]()
Ja de doos staat weer open heur! Ik doe snel mijn benen bij elkaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weer![]()
Eet jij chocopinda's ???????quote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef SCH het volgende:
Nu moet ik wel.
Bluezz zegt dat altijd van die namedropping. Sommige van mijn collega's zijn beroemd en als ik het dan over hen heb gaat ze daar ook altijd over zeiken. Zal er wel van komme als je de hele dag met anonieme zustertjes werkt
Terwijl ze echt werkelijk iedere gelegenheid aangrijpt om met d'r eierstokjes over Frank du Mosch te gaan klepperen.
Oh trouwens, ik ben zo afgevallen dat ik nu onbeschaamd hele bakken chocopinda's naar binnen werk. Straks ben ik te dik onder de 100 kg.
Die baby heb ik net ingestopt, en een SCHlaapliedje voor gezongenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de doos staat weer open heur! Ik doe snel mijn benen bij elkaar.
Waar in Sjj nu? Want die stelt ons altijd weer in zo'n jong en fris daglicht, vind ik.
Wij zaten natuurlijk meestal helemaal achterin de bioscoop, en dan keken we naar deze filmsquote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ging jij met je verfloofdes naar Fred Astaire of was jij nog van de Charly Chaplin-clan?
Jullie waren echt wáy hipper dan die types van de teuverlantaern met dat rennende peerd!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten natuurlijk meestal helemaal achterin de bioscoop, en keken we naar deze films
Toch een helm gaan dragen?quote:Skicrash: Slowaakse dood, Duitse minister-president in coma
3 januari 2009 - 8:42
Op 1 januari om 14.45 uur heeft zich een tragische skicrash voorgedaan op de Oostenrijkse Riesneralm. De Thüringse ministerpresident Dieter Althaus overleefde dankzij zijn helm. Een Slowaakse moeder van vier kinderen overleed ter plekke.
quote:Op zondag 4 januari 2009 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen alle lieverds in dit topic![]()
Ik kijk heel weinig films tegenwoordig, ik vind er niks aan in mijn eentje en ik ben vaak alleen
nou dan kan je het beter opgeven voor dit jaar want ´t is toch al te laatquote:Op zondag 4 januari 2009 09:40 schreef KrnKje het volgende:
[..]vindt films met te veel verhaal en plotline vaak niet interessant... erg irritant
![]()
Wekker vandaag om 07:30 gezet en pas om 08:50 m'n bed uit gekomen... voila... eerste goede studievoornemen verneukt...
pff ik hoef echt niet in de TT te staan hieroquote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, de rest van de SC'ers doet er niet meer toe ofzo?
Naamtopics zijn best leuk hoor! Voel je je een beetje extra speciaalquote:Op zondag 4 januari 2009 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik hoef echt niet in de TT te staan hiero
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Opdat een ieder zich eventjes speciaal mag voelen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |