http://www.bertisevil.tv/quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort komt Madonna met het bericht naar buiten dat deze dochter het resultaat was van een kortstondige maar heftige relatie met Bert.
Gevraagd naar een eerste reactie, ontkent Bert alles, zegt nog steeds dolgelukkig te zijn met Ernie, en eist een DNA onderzoek om zijn onschuld te bewijzen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een keurig geborstelde wenkbrauw.
andersom ook waarschijnlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
Ze heeft ook dingen in der haar
quote:
Potver: dat was mijn theorie...quote:
Op je 50ste krampachtig mooier willen zijn dan je kinderen? Wordt Madonna dan zo'n Whatever Happened to Baby Jane figuur?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Suko het volgende:
Uit de OP Toch zou ook dit idd best mee kunnen spelen: "Volgens mij is Madonna bang dat men haar dochter mooier vindt dan haarzelf. Daarom mag het niet."
Madonna wordt er ook niet jonger op en haar dochter is een schoonheid als ze een beetje wordt onthaard en zo. Naast wat ik eerder schreef, qua hypocriet. Maar de opstand komt nog, mark my words...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op je 50ste krampachtig mooier willen zijn dan je kinderen? Wordt Madonna dan zo'n Whatever Happened to Baby Jane figuur?
quote:
Carlos Leon, geboren op Cuba.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
![]()
Wie is eigenlijk de vader van dit meisje? ze ziet er bijna iraans achtig uit ofzo qua beharing
Op deze foto ziet het wicht (als zij het is tenminste, lijkt het wel op) er al een stuk minder behaard uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Turbomuis het volgende:
Carlos Leon, geboren op Cuba.
[ afbeelding ]
lang leve de epileerdingen en harssetjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het wicht (als zij het is tenminste, lijkt het wel op) er al een stuk minder behaard uit.
Die snor heeft ze van hemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Carlos Leon, geboren op Cuba.
[ afbeelding ]
Nou Madon zal hem der wel afscheren, die is ook Italiaans en is ook niet blond van derzelfquote:
Een beetje hysterisch wat haar leeftijd betreft: Madonna wil 12 jaar terug in de tijd met met zalmdieet (9-1-2009) In een poging "er twaalf jaar jonger uit te zien" staat Madonna de hele maand januari op een dieet van zalm. Gezondheidsexperts hebben voor de 50-jarige zangeres een dieet gemaakt dat volledig in het teken staat van de vette vis. De rest op Zijonline en hier. Ik snap best dat ze fit moet blijven, ze houdt er dan ook een strikt gymregime op na, maar voor de rest vind ik het allemaal lijken op een ontkenning van haar leefijd, eeuwig jong willen blijven, ze komt zichzelf nog wel eens tegen. En dan die vet jongere vriend: "Brazilian model Jesus Luz, 20.".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat Madonna krampachtig jong wil blijven moge duidelijk zijn!
Nu je het zegt.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag laatst een foto waar het nog erger was. Prima als meisjes van die leeftijd er allemaal nog niet zo mee bezig zijn, maar in het geval van Lourdes is het net een soort harige rups die over haar hoofd heenloopt.
Keertje een schoonheidsbehandeling en kind is 3x knapper.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef rena het volgende:
Oud nieuws![]()
Maar wel sneu voor het kind, ze zou er best leuk uit zien zonder al dat gezichtshaar
quote:
Als je zo krampachtig doet over je leeftijd (geldt ook voor het doen van quasi-hippe duetjes met Justin Timberlake e.d., het had d'r zoon kunnen zijn...) gun ik je gewoon dat de gaten in je gezicht gaan vallen, zoals bij Michael Jackson.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:03 schreef Suko het volgende:
[..]
Een beetje hysterisch wat haar leeftijd betreft: Madonna wil 12 jaar terug in de tijd met met zalmdieet (9-1-2009) In een poging "er twaalf jaar jonger uit te zien" staat Madonna de hele maand januari op een dieet van zalm. Gezondheidsexperts hebben voor de 50-jarige zangeres een dieet gemaakt dat volledig in het teken staat van de vette vis. De rest op Zijonline en hier. Ik snap best dat ze fit moet blijven, ze houdt er dan ook een strikt gymregime op na, maar voor de rest vind ik het allemaal lijken op een ontkenning van haar leefijd, eeuwig jong willen blijven, ze komt zichzelf nog wel eens tegen. En dan die vet jongere vriend: "Brazilian model Jesus Luz, 20.".
dalijk ook borsthaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:36 schreef DrDentz het volgende:
De snor komt helemaal terug, ik zei het
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Mylene het volgende:
Recente foto van Lourdes, afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Heeft er misschien ook mee te maken dat het winter is.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind haar kledingstijl wel leuk. Tenminste niet zo hoerig, maar gewoon passend bij haar leeftijd.
ik vind het een pracht meid !! ( sterker nog ! een mooi jonge echte madonna ) weet alleen niet wat voor een karakter ze heeft met een moeders die alenig maar bezig is met haar toernees....quote:
Leuke meid om te zien, zeker nu ze geplukt is, nou nog ff het waasje rond haar mond harsen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Mylene het volgende:
Recente foto van Lourdes, afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
ja enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:41 schreef Twerk het volgende:
Bij het zien van "dergelijke" vrouwen hou je je hart toch wel vast hoe ze er naakt uitzien. Gelukkig kom je dit doorgaans ook niet te weten, maar toch.
Nu is dit nog een kind en dus in dat kader niet zo bijzonder interessant, maar goed zij wordt ook ooit 20.
Dat het lelijk is doorgaans.quote:
Overbeharing en een rood kruis, het zit haar niet meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:56 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
hier heeft ze nog steeds last van ongewenst haargroei, groeit dan ook mega snel! te vergelijken met onkruid...dat vergaat ook niet
wat is lelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat het lelijk is doorgaans.
Hoezo nou ja en? Wat snap je er niet aan?
Een unibrow is iig lelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef snetje het volgende:
[..]
wat is lelijk![]()
misschien dat jij ff een handboek kan schrijven met wat nog wel kan en niet !
Overbehaarde vrouwen is gewoon lelijk. Ik neem aan dat jij er geen handboek voor nodig hebt om te beseffen dat een vrouw met een snor tegen alle 'schoonheids-wetten' ingaat. Natuurlijk zijn er altijd afwijkende mening van enkele idioten, maar ik heb nog nooit een moeder horen zeggen: Wat geweldig mijn zoon heeft een hazenlip, dat vind ik nou echt mooi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef snetje het volgende:
[..]
wat is lelijk![]()
misschien dat jij ff een handboek kan schrijven met wat nog wel kan en niet !
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Overbehaarde vrouwen is gewoon lelijk. Ik neem aan dat jij er geen handboek voor nodig hebt om te beseffen dat een vrouw met een snor tegen alle 'schoonheids-wetten' ingaat. Natuurlijk zijn er altijd afwijkende mening van enkele idioten, maar ik heb nog nooit een moeder horen zeggen: Wat geweldig mijn zoon heeft een hazenlip, dat vind ik nou echt mooi.
In die orde moet je ook vrouwen zien met een snor of bijvoorbeeld behaarde armen.
Jij mag iedereen afwijzen en veel vrouwen met jou, maar je lijkt de essentie niet te hebben begrepen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:12 schreef snetje het volgende:
[..]
hooooooooo huuuuuuu halt !! wat heeft een hazenlip nu in godesnaam met overbeharing te maken![]()
o..oh... in die orde moeten wij vrouwen ook zien ..... aaaaaaaah.... oke..schoonheids-wetten ey !
mogen wij vrouwen bij deze alle ongeschoren mannen afwijzen ?![]()
mannen die pulken ...(in whatever what) zijn ook vies !!![]()
scherennooit van gehoord schijnbaar ...
maken ook nog eens vage vulgaire geluiden ... denkende dat ze stoer zijn ..( oertijd ofzoiets ) ...![]()
maar willen wel ff haarfijn uitkauwen hoe hun ideaal eruit moet zien ....
m.a w ... wij motten scheren !! terwijl er bij jullie een baard hoord(t) te groeien ....
watjes !!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:30 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag best ongeschoren mannen afwijzen hoor, heb je Twerk zijn toestemming niet voor nodig.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:17 schreef static het volgende:
Rommel = weg.
helaas is de herinnering voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef eleusis het volgende:
[..]Ik zag wat pics en daarop was het inderdaad grotendeels weg.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:25 schreef snetje het volgende:
nog 1 point ....
ik heb ze liever iets behaarder ..( de mannen dan he ) ... weet ik in ieder geval zeker dat het nog ietwat een echte man is ....
Je hebt de vader van het kind nog nooit gezien? Dat donkere heeft ze niet van Madonna hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef aychelle het volgende:
ten derde: madonna is zelf spaan/italiaans, dus zelf wat donkerder van haar zelf
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef aychelle het volgende:
ten eerste: het is een tiener geen kind
ten tweede: laat dat meisje toch, mischien komt harig wel in de mode!
ten derde: madonna is zelf spaan/itiliaans, dus zelf wat donkerder van haar zelf
ten vierde: nog even en we horen niks meer van madonna, wanr ze is al te oud
God beware mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef aychelle het volgende:
en tweede: laat dat meisje toch, mischien komt harig wel in de mode!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ze heeft er toch echt 2 hoor.
Een onder haar neus en en boven haar ogen.
Ik vind het ook niet mooi maar het is toch bekend dat beharing bij vrouwen van deze etniciteit vaak voorkomt? Dan kun je er wel lacherig over doen maar het is nu eenmaal een feit. Om er dan zo'n heel punt van te maken dan denk ik, krijg een leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik tegen Twerk. Ik vind behaarde vrouwen ook erg lelijk, ook op armen en benen. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb.
Wat een realistische en verstandige taal.Hulde.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik tegen Twerk. Ik vind behaarde vrouwen ook erg lelijk, ook op armen en benen. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb.
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat een realistische en verstandige taal.Hulde.
Een persoonlijke mening is per definitie van een persoon, anders zou het niet een persoonlijke mening heten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.
Dan is het nog steeds een persoonlijke mening, maar eentje die door meer mensen wordt gedeeld. Ik denk ook dat meer dan de helft van de mensen behaarde vrouwen niet zien als het ideaal, maar dan hebben we het over het westerse ideaal natuurlijk. Het is allemaal maar zo relatief dat ik het nogal vreemd vind dat je er een apart topic over opent. Dat is alles. Wat maakt jou het nu uit dat die dochter behaard is. Als zij er last van heeft dan kan ze het weghalen en anders laat ze het lekker zitten. Lekker boeiend.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een persoonlijke mening is per definitie van een persoon, anders zou het niet een persoonlijke mening heten.
En om dat gelijk maar even te ontkrachten; ik denk dat meer dan de helft van de mensen behaarde vrouwen helemaal niks vind. Ergo, het is geen persoonlijke mening meer.
Indirect verdedigt het mijn mening. Dat is dus per definitie verstandig en doorgaans ook erg realistisch.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.
Dan vind jij het dus verstandig, maar dat is logisch aangezien het in jouw voordeel is. En ik begrijp nog steeds niet wat er realistisch is aan iets dat gewoon een gegeven feit is voor iedereen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef Twerk het volgende:
[..]
Indirect verdedigt het mijn mening. Dat is dus per definitie verstandig en doorgaans ook erg realistisch.
Belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:08 schreef bloodymary het volgende:
Kun je nagaan, twaalf jaar en dan al een snor....
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
wtf, ze heeft een snor en maar één wenkbrauw.....
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ze heeft er toch echt 2 hoor.
Een onder haar neus en en boven haar ogen.
It burns, my eyes are burning, aaaaaargh...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:25 schreef marie-jo het volgende:
ze heeft het toch ook echt wel van haar ma hoorhttp://images.huffingtonpost.com/gen/58599/original.jpg hier foto'tje van madonna van de "oude doos"
Niet voor gevoelige kijkers. 't is ver een kokosmat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |