Ik vind het ook niet mooi maar het is toch bekend dat beharing bij vrouwen van deze etniciteit vaak voorkomt? Dan kun je er wel lacherig over doen maar het is nu eenmaal een feit. Om er dan zo'n heel punt van te maken dan denk ik, krijg een leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik tegen Twerk. Ik vind behaarde vrouwen ook erg lelijk, ook op armen en benen. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb.
Wat een realistische en verstandige taal.Hulde.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik tegen Twerk. Ik vind behaarde vrouwen ook erg lelijk, ook op armen en benen. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb.
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.quote:Op zondag 1 maart 2009 08:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat een realistische en verstandige taal.Hulde.
Een persoonlijke mening is per definitie van een persoon, anders zou het niet een persoonlijke mening heten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.
Dan is het nog steeds een persoonlijke mening, maar eentje die door meer mensen wordt gedeeld. Ik denk ook dat meer dan de helft van de mensen behaarde vrouwen niet zien als het ideaal, maar dan hebben we het over het westerse ideaal natuurlijk. Het is allemaal maar zo relatief dat ik het nogal vreemd vind dat je er een apart topic over opent. Dat is alles. Wat maakt jou het nu uit dat die dochter behaard is. Als zij er last van heeft dan kan ze het weghalen en anders laat ze het lekker zitten. Lekker boeiend.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een persoonlijke mening is per definitie van een persoon, anders zou het niet een persoonlijke mening heten.
En om dat gelijk maar even te ontkrachten; ik denk dat meer dan de helft van de mensen behaarde vrouwen helemaal niks vind. Ergo, het is geen persoonlijke mening meer.
Indirect verdedigt het mijn mening. Dat is dus per definitie verstandig en doorgaans ook erg realistisch.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:10 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Wat is er realistisch en verstandig aan? Het is een persoonlijke mening van een persoon.
Dan vind jij het dus verstandig, maar dat is logisch aangezien het in jouw voordeel is. En ik begrijp nog steeds niet wat er realistisch is aan iets dat gewoon een gegeven feit is voor iedereen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef Twerk het volgende:
[..]
Indirect verdedigt het mijn mening. Dat is dus per definitie verstandig en doorgaans ook erg realistisch.
Belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:08 schreef bloodymary het volgende:
Kun je nagaan, twaalf jaar en dan al een snor....
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
wtf, ze heeft een snor en maar één wenkbrauw.....
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ze heeft er toch echt 2 hoor.
Een onder haar neus en en boven haar ogen.
It burns, my eyes are burning, aaaaaargh...quote:Op maandag 2 maart 2009 14:25 schreef marie-jo het volgende:
ze heeft het toch ook echt wel van haar ma hoorhttp://images.huffingtonpost.com/gen/58599/original.jpg hier foto'tje van madonna van de "oude doos"
Niet voor gevoelige kijkers. 't is ver een kokosmat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |