http://www.bertisevil.tv/quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort komt Madonna met het bericht naar buiten dat deze dochter het resultaat was van een kortstondige maar heftige relatie met Bert.
Gevraagd naar een eerste reactie, ontkent Bert alles, zegt nog steeds dolgelukkig te zijn met Ernie, en eist een DNA onderzoek om zijn onschuld te bewijzen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een keurig geborstelde wenkbrauw.
andersom ook waarschijnlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
Ze heeft ook dingen in der haar
quote:
Potver: dat was mijn theorie...quote:
Op je 50ste krampachtig mooier willen zijn dan je kinderen? Wordt Madonna dan zo'n Whatever Happened to Baby Jane figuur?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Suko het volgende:
Uit de OP Toch zou ook dit idd best mee kunnen spelen: "Volgens mij is Madonna bang dat men haar dochter mooier vindt dan haarzelf. Daarom mag het niet."
Madonna wordt er ook niet jonger op en haar dochter is een schoonheid als ze een beetje wordt onthaard en zo. Naast wat ik eerder schreef, qua hypocriet. Maar de opstand komt nog, mark my words...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op je 50ste krampachtig mooier willen zijn dan je kinderen? Wordt Madonna dan zo'n Whatever Happened to Baby Jane figuur?
quote:
Carlos Leon, geboren op Cuba.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
![]()
Wie is eigenlijk de vader van dit meisje? ze ziet er bijna iraans achtig uit ofzo qua beharing
Op deze foto ziet het wicht (als zij het is tenminste, lijkt het wel op) er al een stuk minder behaard uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Turbomuis het volgende:
Carlos Leon, geboren op Cuba.
[ afbeelding ]
lang leve de epileerdingen en harssetjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het wicht (als zij het is tenminste, lijkt het wel op) er al een stuk minder behaard uit.
Die snor heeft ze van hemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Carlos Leon, geboren op Cuba.
[ afbeelding ]
Nou Madon zal hem der wel afscheren, die is ook Italiaans en is ook niet blond van derzelfquote:
Een beetje hysterisch wat haar leeftijd betreft: Madonna wil 12 jaar terug in de tijd met met zalmdieet (9-1-2009) In een poging "er twaalf jaar jonger uit te zien" staat Madonna de hele maand januari op een dieet van zalm. Gezondheidsexperts hebben voor de 50-jarige zangeres een dieet gemaakt dat volledig in het teken staat van de vette vis. De rest op Zijonline en hier. Ik snap best dat ze fit moet blijven, ze houdt er dan ook een strikt gymregime op na, maar voor de rest vind ik het allemaal lijken op een ontkenning van haar leefijd, eeuwig jong willen blijven, ze komt zichzelf nog wel eens tegen. En dan die vet jongere vriend: "Brazilian model Jesus Luz, 20.".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat Madonna krampachtig jong wil blijven moge duidelijk zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |