abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64696572
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:27 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696590
fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_64696597
daar
Ja doei.
pi_64696611
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:51 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
daar
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:57 #6
236335 neen
schone schijn
pi_64696622
soms niet
het lijkt niet wat het is
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:03 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696629
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
fipo.
You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64696631
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
vast wel, moet wel!
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696634
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Niet meer actief op Fok!
pi_64696642
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SHE het volgende:

Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:26 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696643
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
pi_64696646
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:34:00 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64696663
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64696683
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Ja doei.
pi_64696687
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64696699
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:06 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696716
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Ff gevraagd in het feedbacktopic in GC .

En Greys is gewoon de liefste user, ook al wijzen die awards anders uit. Wij weten wel beter .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:08 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64696721
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:23 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696733
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
pi_64696748
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef SHE het volgende:
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
Ik wist nog niet hoe ik een topic moest openen. Ging er bijna van zweten.

Ik denk dat ik er ook veel te veel van zou eten als 'ie wat zachter zou zijn. Gelukkig maak ik het niet te vaak, want dan zou ik vast een megaculo hebben.
pi_64696792
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
Ja, dat doe ik ook. Ik ga zeker mijn zin niet doordrijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:37:14 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696827
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg

Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder

Maar goed, dat is allemaal zo persoonlijk. Ik weet ook helemaal niet hoe dat voelt. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten. Ik ben zo'n sucker voor dramatiek dat ik me mezelf echt ter aarde zie werpen. En dat is natuurlijk ook een beetje overdreven.

Zo'n plechtigheid vind ik dan weer niks; tenzij het een feestje is. Want ik vind dat de dood net zo goed gevierd moet worden als een geboorte.
Hield je vader van feestjes?
pi_64696928
Diz de zon schijnt niet!
pi_64696990
tvp
  maandag 5 januari 2009 @ 18:41:45 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64697015
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!
Maar dat is voor iedereen verschillend. Al vind ik dat Claudia er, ondanks de moeite die ze er overduidelijk mee heeft, erg goed mee om gaat.

Ik vind as verstrooien dus niet eng - het heeft een gevoel van vrijheid, van dat het overal heen kan, en past bij het idee van 'overal zijn' wat ik er bij heb.

Jemig, je zou bijna denken dat ik een serieuze dag heb vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')