dank je!quote:
Of vraag er één voor je verjaardagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef JortK het volgende:
Ik wil me salaris zodat ik me GPS meter en hartslagmeter kan kopen
Ik ben pas in december jarig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of vraag er één voor je verjaardag
Welke?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef JortK het volgende:
Ik wil me salaris zodat ik me GPS meter en hartslagmeter kan kopen
Laat je je ervaringen weten? Ik twijfel eraan om mezelf zo'n ding cadeau te doen zodra ik weer kan hardlopenquote:
Ik heb me vorige week ingeschreven. Sta in startvak A met streeftijd <1.25. Blessure nu bijna weg en dan volle bak trainenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:44 schreef beertenderrr het volgende:
Wie doen er allemaal mee aan CPC en wat is jullie afstand, streeftijd en startvak?
Ik loop de halve marathon met een streeftijd van 1:35:00 en begin in vak B
Zeker weten, collega van me heeft hem en heeft er zeer goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat je je ervaringen weten? Ik twijfel eraan om mezelf zo'n ding cadeau te doen zodra ik weer kan hardlopenmaar twijfel nog over de dekking tussen hoge gebouwen en in bosrijke omgevingen.
Telt die footpod je stappen of doet die het op basis van GPS?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag lekker 12.5 kilometer gelopenMijn nike+ is alleen finaal in de war en geeft maarliefst 13.3km weer
Volgens mij tijd voor een goede calibratie, want het lijkt nergens meer op
Volgens mij is het een stappenteller. Maar hij haalt volgens diverse berichten zo'n 2% nauwkeurigheid. Bij mij zit ie er toch zo'n 8% naastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Telt die footpod je stappen of doet die het op basis van GPS?
Het is een stappenteller en je calibreert hem op een bepaalde snelheid, dus als je dan sneller of langzamer loopt dan hij niet meer zo nauwkeurig. Ik heb het op een een halve marathon gehad dat hij 22 km aangaf.. Maar blijf het nog wel gebruiken omdat ik de ipod sowieso al gebruik voor muziek tijdens het lopen , heb zelf 2 sensoren (een voor korte snelle lopen en ander voor lange duurlopen) en het is leuk om metquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een stappenteller. Maar hij haalt volgens diverse berichten zo'n 2% nauwkeurigheid. Bij mij zit ie er toch zo'n 8% naastVolgens mij heb ik gecalibreerd op het verkeerde moment.
Zo doe ik het nu ook, maar met GPS erin kan ik het in Sportstracker ladenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:14 schreef Koert het volgende:
't enige waar ik mee loop is mn hartslaghorloge (zonder band) met de tijd.. en af en toe doe de band wel om ivm karvonen. Al die electronica is toch niet nodigen als ik dan echt m'n afstand wil weten pak ik deze site erbij.
Heb bij de 405 ook een hartslagmeter dus die informatie krijg ik ook te zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:14 schreef Koert het volgende:
't enige waar ik mee loop is mn hartslaghorloge (zonder band) met de tijd.. en af en toe doe de band wel om ivm karvonen. Al die electronica is toch niet nodigen als ik dan echt m'n afstand wil weten pak ik deze site erbij.
Preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Heb bij de 405 ook een hartslagmeter dus die informatie krijg ik ook te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |