Oh, sorry, ik dacht dat de Islam een religie was?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Triggershot het volgende::
Als jij je bij het spreken over de moslimwereld alleen hebt over religie omdat je referentiekader beperkt is, dan moet je vooral niet de discussies vervuilen idd.
Het komt dus voort uit angst.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er van overtuigd ben dat de "waarden" waarvoor die baardapen staan omgekeerd evenredig zijn met hetgeen ik voor sta. Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie, naar de muziek luisteren die ik wil, vrouwen+tieten op strand, gemengd in het zwembad, een wijntje drinken wanneer ik wil, etc. etc. Ik denk dat wanneer de islam israel in de middellandse zee heeft gedreven de volgende aan de beurt zijn (Andalusie).
Sorry, ik dacht dat ik het over de moslimwereld had? Niet iedere moslim land of individu laat zich domineren door de Islam.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat de Islam een religie was?
Fout.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik het over de moslimwereld had? Niet iedere moslim land of individu laat zich domineren door de Islam.
Een kennis van mij was er voor zijn bedrijf (doet zaken met israel) en die was daar voor inspectie toen er een raket kwam overvliegen. Die was niet vrolijk toen dat gebeurde.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef neilyoung het volgende:
Ik was er toen Gaza met raketten ging gooien twee maanden terug, toen wist ik genoeg midden in woonwijken, zo mij niks verbazen als er DODEN waren maar Israël dit niet wil erkennen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Meki het volgende:
"Zes maanden lang was er sprake van een wapenstilstand. Hamas heeft zich daaraan gehouden. Maar Israël heeft halsstarrig geweigerd om het embargo op te heffen", aldus minister-president Erdogan. (belga/novum/tw)
De baardapen die jij nu beschrijft heten binnen Israel toch orthodoxe joden?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er van overtuigd ben dat de "waarden" waarvoor die baardapen staan omgekeerd evenredig zijn met hetgeen ik voor sta. Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie, naar de muziek luisteren die ik wil, vrouwen+tieten op strand, gemengd in het zwembad, een wijntje drinken wanneer ik wil, etc. etc. Ik denk dat wanneer de islam israel in de middellandse zee heeft gedreven de volgende aan de beurt zijn (Andalusie).
Helaas misbruikt Hamas de Islam om zijn gelijk te halen. Helaas heeft het op de helft van de Nederlandse moslims effect. Gelukkig heeft het op de andere helft geen effect en al helemaal niet op de buurlanden van Israël.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kunnen we misschien naar dit conflict kijken zonder de discussie te vervuilen met religie?
Geen angst, ik heb een kant gekozen en wat mij betreft de goede. Daarom voel ik me zo confortabel in Israel-discussies, ik weet dat ik aan de goede kant sta.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Het komt dus voort uit angst.
Angst dat de boze Moslims de wereld gaan veroveren?
Waarom gebruik je dan het woord moslimwereld?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Triggershot het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik het over de moslimwereld had? Niet iedere moslim land of individu laat zich domineren door de Islam.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij heeft veel boeken gelezen hoor.
Klopt dat er niemand geraakt was is puur geluk als ze dat op Brabant gooide uit Belgie vileen wij ook aan (om Wilders zijn voorbeeld te gebruiken).quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Een kennis van mij was er voor zijn bedrijf (doet zaken met israel) en die was daar voor inspectie toen er een raket kwam overvliegen. Die was niet vrolijk toen dat gebeurde.
Om differentiatie te benadrukken wellicht? Ik had het over eenzijdigheid enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan het woord moslimwereld?
Maar die vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Klopt dat er niemand geraakt was is puur geluk als ze dat op Brabant gooide uit Belgie vileen wij ook aan (om Wilders zijn voorbeeld te gebruiken).
Tuurlijk hoe zijn die dan binnengekomen? via een ondergrondse tunnel?quote:22:08 Netanyahu: Iran is maintaining huge terror base in Gaza that threatens Tel Aviv (Ch. 2)
Zegt de Joods-extremistquote:22:07 Netanyahu: We are on the front line of the battle against Islamic extremism (Ch. 2)
De Egyptische collaborateurs zorgen wel dat de grens dichtblijftquote:22:06 Netanyahu: Israel must seal Gaza-Egypt border to prevent arms smuggling (Channel 2)
Maar houd zijn mond dichtquote:21:58 Obama says he is receiving daily updates on IDF Gaza operation (AP)
Mijn excuses, ik verwarde je met Meki, mijn foutquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Topics? Voor zover ik het weet heb ik maar een posts gemaakt in één topic met zulke beelden, en daarmee wou ik sommige dingen duidelijk maken.
Kom op zeg, gaan we het weer over die boeg gooien?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Verluste het volgende:
Ik zou zelf ook niet gaan wonen op gebied dat niet van mijn staat is en ik daar geen goedkeuring voor heb gekregen van de andere staat.
Hetzelfde de andere kant op.quote:Maar stel, de raketten maken meer slachtoffers, waaronder een paar kinderen. Natuurlijk is dit verschrikkelijk, maar alsnog stellen die raketten niks voor. Het is wat de media en de politiek ervan maken om het volk tevreden te stellen zoniet te mennen.
Als Netanyahu gekozen wordt vrees ik het ergste. Hij heeft al een keer gezegd dat wat betreft hem Iran aangevallen wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Reki het volgende:
[..]
Tuurlijk hoe zijn die dan binnengekomen? via een ondergrondse tunnel?
[..]
Zegt de Joods-extremist
[..]
De Egyptische collaborateurs zorgen wel dat de grens dichtblijft
[..]
Maar houd zijn mond dicht
De reden dat Obama zijn mond houdt is dat hij op dit moment niet de zittende president van de VS is. Dat is volgens mij nog steeds Bush, of ik moet iets gemist hebben.quote:
Iran aanvallen, de horrorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als Netanyahu gekozen wordt vrees ik het ergste. Hij heeft al een keer gezegd dat wat betreft hem Iran aangevallen wordt.
Tenzij wij al jaren lang de Belgen als een soort tweederangs mensen behandelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef AryaMehr het volgende:
Maar die vergelijking raakt kant noch wal.
Hier verschillen we van mening (dat kanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar stel, de raketten maken meer slachtoffers, waaronder een paar kinderen. Natuurlijk is dit verschrikkelijk, maar alsnog stellen die raketten niks voor. Het is wat de media en de politiek ervan maken om het volk tevreden te stellen zoniet te mennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |