abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64697979
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ligt ie steeds hetzelfde dan? Mijnes draait nog alle kanten op. Soms voel ik gewoon de hele tijd dat gedraai. Maar ook het geschop voel ik de ene kant hier en de andere kant daar. En ook steeds vaker zowel boven als beneden, dus dan is ze zich lekker aan het uitrekken ofzow
volgens de echo mevrouw wel. Het ligt met het koppie naar beneden, rug naar boven, en billen richting ribben. Volgens de echomevrouw kan het zijn dat deze niet meer draait..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:08:09 #52
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64698065
Fee
Wat een prachtig mondje, zeg! De rest ook, hoor

En ook voor DolleMina
Wat een snelheid idd allebei!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:08:14 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64698071
DolleMina, gefeliciteerd! Dat heb je even heel vlot gedaan!

Raissa, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar echt prettig is het natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij/zij snel weer groeien.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:09:57 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64698149
OH Dolle Mina! Van harte proficiat met de geboorte van je dochter! Hopelijk zien we snel foto's van haar.

Cattie, ze doet het woord wonderschoon eer aan <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 19:16:19 #55
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64698450
Annicka
Gefeliciteerd Dolle Mina, heb je mooi even tussendoor gedaan zeg
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64698572
Bar, wat ontzettend ontzettend heerlijk voor je!
Feetje wat ben je mooi.
En DolleMina! Woei Gefeliciteerd met Annicka!

Who's next?
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 5 januari 2009 @ 19:18:55 #57
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64698594
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Van harte!

Maar waarom een verboden datum? Of heb ik iets gemist?
Bedankt voor de felicitaties.

Mijn vader is vandaag jarig. Uit overweging van praktische zaken had ik het liever niet op die dag gehad... Al heeft mijn vader nu wel een leuk verjaardagscadeautje gehad: het eerste kleinkind.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:22:50 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64698772
Jeetje, dat is 3! Dat gaat hard.

Gefeliciteerd DolleMina met de geboorte van Annicka! Dat is inderdaad een prachtig cadeau en zo blijft het altijd een dubbel speciale dag!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 19:23:34 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64698817
Gefeliciteerd DolleMina

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64698835
Gefeliciteerd DolleMina!
pi_64698943
Dollemina, wat een snelheid. Van harte met de geboorte van je dochter
Fake it till you make it...
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:45 #62
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64698954
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat gaat mooi hier!
Gefeliciteerd Dollemina! Vannacht bevallen en nu al posten, petje af!
En Cattie, wat een dotje!
Ik voel me prima. Heb maar drie hechtinkjes. En aangezien ik gewoon thuis bevallen ben(alsof ik tijd had gehad om naar het ziekenhuis te gaan als ik dat gewild zou hebben... ) heb ik lekker de laptop bij mijn bed staan... Aan de ene kant Annicka, aan de andere kant de laptop.

Cattie, gefeliciteerd met Fee.
pi_64699155
Gefeliciteerd met jullie dochters, cattie en DolleMina!
En wat goed dat het nu makkelijker ging, Cattie. Dat geeft hoop.
pi_64699253
Dollemina gefeliciteerd met de geboorte van je dochter
pi_64699607
drie dames op rij. wat leuk

Alleen al om deze reden hoop ik op een jochie Hele leuke namen ook

Hier weinig nieuws. Het rommelt, maar dat doet het al sinds week 28. Morgen voor de 24e keer richting ziekenhuis. Dit keer een regulier consult. Alleen aan parkeerkosten heeft deze zwangerschap ons een godsvermogen gekost.

Gelukkig waren de pampers deze week in de bonus. Alleen kan nu de deur van de voorraadkast niet meer dicht
Zu hause ist alles besser
pi_64699679
Dollemina, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 5 januari 2009 @ 19:43:10 #67
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64699747
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben vannacht ook bevallen.
Wát een geboorteaankondiging!
Van harte gefeliciteerd met Annicka!

Bar, nu krijg jij een terug, met je knipperlichtje!!!

En Cattie.....
Woooooow! Ik ben écht trots op je! You did it again woman!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fee. Wat een prachtig meisje met een schattige naam.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64699754
Kaputwiehund, hoog tijd dus voor een klein pamperverbruikertje .
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator maandag 5 januari 2009 @ 19:44:23 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64699809
Wow Dollemina Wat een turbobevalling, gefeliciteerd met je dochter Heb je nu ook erge naweeën?

Cattie wat een plaatje is Fee en wat fantastisch dat deze bevalling zo fijn is gegaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 januari 2009 @ 19:44:40 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64699827
Dollemina, gefeliciteerd met Annicka Ook al weer zo'n leuke naam
Even een snelle bevalling tussendoor, zeg. Leuk!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_64699829
Welkom in de wondere wereld kleine Fee en Annicka!
pi_64700927
Dollemina, gefeliciteerd met Annicka! Daar hoef je écht geen " " voor te gebruiken hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 5 januari 2009 @ 20:07:26 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_64700983
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Gefeliciteerd met jullie dochters, cattie en DolleMina!
En wat goed dat het nu makkelijker ging, Cattie. Dat geeft hoop.
ik hoop dat het bij jou ook allemaal makkelijker zal gaan BM
stormy waters...
sailin'
  Moderator maandag 5 januari 2009 @ 20:09:19 #74
5428 crew  miss_sly
pi_64701079
DolleMina Gefeliciteerd met jullie dochter Annicka

Bar, wat een mooie echo en wat een heerlijke geruststelling Nu genieten en los
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64701323
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Belana het volgende:

[..]

ik hoop dat het bij jou ook allemaal makkelijker zal gaan BM
Bedankt.
Ga jij weer online zijn dan 'snachts?

Ik kreeg bij de laatste controle te horen dat ze dacht dat het nu niet zo een groot en zwaar kindje ging zijn. Ze schatte zo een vier kilo...
  maandag 5 januari 2009 @ 20:16:33 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_64701440
Ezra was ook ruim 4 kilo BM en die ging best makkelijk
mmmm... dit keer zal ik 's nachts niet bij zijn, dus als jij nou even morgen gaat bevallen, dan ben ik thuis
stormy waters...
sailin'
pi_64701571
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Belana het volgende:
Ezra was ook ruim 4 kilo BM en die ging best makkelijk
mmmm... dit keer zal ik 's nachts niet bij zijn, dus als jij nou even morgen gaat bevallen, dan ben ik thuis
Ja, het zegt idd niks. Ik vond de bevalling op zich eigenlijk ook nog 'meevallen'. tZijn die weeën, he.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:20:03 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_64701659
ja die weeën die moeten ze afschaffen
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 20:20:47 #79
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64701702
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef cattie het volgende:
De bevalling viel me uiteindelijk super mee!
Wat is dit ontzettend fijn om te lezen!
En wat een mooi fijn babietje is Fee.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 januari 2009 @ 20:22:00 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64701766
BM, ik duim voor jou dat die weeën snel worden afgeschaft!
En Élodie, jij dikke dame , floep er maar lekker snel uit!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:23:17 #81
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64701837
Dakota van harte met Elin

Cattie, wat een gaaf mooi meisje is Fee ..

Dollemina, ook al een meid Annicka

Memmel, wat leuk een jongetje !

Bar een knipperend hartje ! WOW!

Who's next !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_64701841
Dollemina gefeliciteerd met je meisje
pi_64702023
Dollemina gefeliciteerd met Annicka

Fee wat ben je een prachtig meisje
Cattie wat fijn dat het uiteindelijk toch meegevallen is.
mama van 3 kids!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:31:20 #84
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64702270
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben vannacht ook bevallen. Ik ben voor mijn gevoel begonnen om 0:10, om een uur drie ben ik in de douche gegaan, heb om 4:10 mijn man laten bellen naar de verloskundige dat ik toch wel heftige weeen had (iedere twee a drie minuten een wee van een minuut), waarna ze besloot te komen. Om 4:32 nog een keer laten bellen omdat ik persdrang voelde en ze toch echt moest opschieten, en om 5:21 is Annicka Maria geboren. Volgens de richtlijnen van de verloskundige ben ik in 3,5 uur bevallen.

Kreeg dan ook meteen het advies mee om bij een eventuele tweede bij de eerste wee meteen al te bellen... Ben wel op één van mijn verboden data bevallen...

Dolle mina, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Annicka!! en wat heb je dat snel gedaan zeg Super!!

En Cattie, wat klink je goed zeg en wat een mooi meisje.

Raissa, ik hoop dat de volgende echo's gewoon weer goed zijn hoor... wel spannend dat je de datum al weet van je keizersnede.

Nou elke dag 1, zo komen we januari wel door. Morgen Floria dan maar..... Speaking of... Floria hoe gaat het nu met je??

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 05-01-2009 20:38:18 ]
Make love, not war ☮
  maandag 5 januari 2009 @ 20:32:23 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64702334
BM, ik wil er best wel weer s nachts zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64702370
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
BM, ik wil er best wel weer s nachts zijn.

Was jij er toen ook?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 januari 2009 @ 20:52:39 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64703476
gefeliciteerd met annicka mooie naam hoor dollemina
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:53:16 #88
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64703504
O, wat een heerlijk nieuws hier allemaal!
DolleMina, van harte met jullie kleine meisje. wat snel!
En Cattie, Fee.... Wat is ze mooi en wat past haar naam goed bij jullie!
Gefeliciteerd!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_64703555
DolleMina, van harte met Annicka

En Cattie, wat een liefje is het
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 januari 2009 @ 20:58:03 #90
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64703751
DolleMina, niks te
Juist een dikke voor jou!
Gefeliciteerd

Enne, het afschaffen van weeën?
Waar kan ik VOOR stemmen?

Ik voel me sinds 'n half uurtje eindelijk weer wat beter! Helaas is manlief de deur uit, krijgt hij er alsnog niks van mee...
Misschien een beetje een rare (en nare) vraag, maar heeft iemand van jullie ervaring met het tijdens de zwangerschap al ellendig en depressief voelen, al dan niet veroorzaakt door de hormonen?
Ik denk achteraf gezien dat ik tijdens de vorige zwangerschap een prenatale depressie heb gehad die godzijdank weer verdween na de bevalling. En nu dreigt het weer die kant op te gaan. Het is meer dan me alleen maar misselijk voelen en "gewoon" labiel en vermoeid zijn, zoals elke zwangere.
We hebben best lang moeten wachten totdat ik zwanger raakte, ik keek er zo naar uit. Waarom voel ik me dan niet blij en kan ik de hele dag wel huilen? Ik vind het moeilijk hierover met M. te praten. Sowieso gaat praten me de laatste tijd niet gemakkelijk meer af... Het liefst zou ik gewoon opgekruld in bed willen huilen en huilen totdat die constant prikkende tranen op zijn en die brok uit mijn keel verdwenen is
Ik voel me zo lusteloos, alles kost me moeite. Zelfs spelen met Devin kan ik moeilijk opbrengen en dat vind ik nog het ergste van alles

Volgende week de 1e afspraak bij de verloskundige en ik ga dit zeker bespreken. Ik ben trouwens niet uit op paniek zaaien, ik vroeg me gewoon af of dit anderen bekend voorkomt en wat er eventueel aan gedaan zou kunnen worden. Een postnatale depressie kennen de meesten wel en is van alles over te vinden. Maar tijdens de zwangerschap al zo in de knoei raken met jezelf... daar ligt toch een taboe op.
Als zwangere dame "hoor" je namelijk te stralen en op wolkjes te lopen. Niet je dagen (en eenzame nachten) huilend door te brengen met een bonkend hart van onderdrukte paniek en machteloosheid omdat je jezelf en dierbaren dreigt te verwaarlozen.
Alsof ik naar een slechte film over mezelf kijk en wil roepen "doe es normaal, stel je niet aan" maar de hoofdpersoon hoort me natuurlijk niet.
.... met gevoel voor drama....
pi_64703801
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Belana het volgende:
ja die weeën die moeten ze afschaffen
Graag. Dan hoef ik ook niet meer te twijfelen over een tweede.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:00:04 #92
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64703864
Dollemina van harte met de geboorte van jullie dochter Annicka
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:01:54 #93
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64703951
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Kersjes het volgende:
DolleMina, niks te
Juist een dikke voor jou!
Gefeliciteerd

Enne, het afschaffen van weeën?
Waar kan ik VOOR stemmen?

Ik voel me sinds 'n half uurtje eindelijk weer wat beter! Helaas is manlief de deur uit, krijgt hij er alsnog niks van mee...
Misschien een beetje een rare (en nare) vraag, maar heeft iemand van jullie ervaring met het tijdens de zwangerschap al ellendig en depressief voelen, al dan niet veroorzaakt door de hormonen?
Ik denk achteraf gezien dat ik tijdens de vorige zwangerschap een prenatale depressie heb gehad die godzijdank weer verdween na de bevalling. En nu dreigt het weer die kant op te gaan. Het is meer dan me alleen maar misselijk voelen en "gewoon" labiel en vermoeid zijn, zoals elke zwangere.
We hebben best lang moeten wachten totdat ik zwanger raakte, ik keek er zo naar uit. Waarom voel ik me dan niet blij en kan ik de hele dag wel huilen? Ik vind het moeilijk hierover met M. te praten. Sowieso gaat praten me de laatste tijd niet gemakkelijk meer af... Het liefst zou ik gewoon opgekruld in bed willen huilen en huilen totdat die constant prikkende tranen op zijn en die brok uit mijn keel verdwenen is
Ik voel me zo lusteloos, alles kost me moeite. Zelfs spelen met Devin kan ik moeilijk opbrengen en dat vind ik nog het ergste van alles

Volgende week de 1e afspraak bij de verloskundige en ik ga dit zeker bespreken. Ik ben trouwens niet uit op paniek zaaien, ik vroeg me gewoon af of dit anderen bekend voorkomt en wat er eventueel aan gedaan zou kunnen worden. Een postnatale depressie kennen de meesten wel en is van alles over te vinden. Maar tijdens de zwangerschap al zo in de knoei raken met jezelf... daar ligt toch een taboe op.
Als zwangere dame "hoor" je namelijk te stralen en op wolkjes te lopen. Niet je dagen (en eenzame nachten) huilend door te brengen met een bonkend hart van onderdrukte paniek en machteloosheid omdat je jezelf en dierbaren dreigt te verwaarlozen.
Alsof ik naar een slechte film over mezelf kijk en wil roepen "doe es normaal, stel je niet aan" maar de hoofdpersoon hoort me natuurlijk niet.
Het is ergens wel herkenbaar hoor kersjes, hier komt eigenlijk steeds meer angst de hoek omkijken, en ben onzeker over alles, waardoor ik me heel ellendig kan voelen.
heb niet echt tips, probeer er voormezelf ook een andere mannier voor te vinden om het gemakkelijker te maken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64704112
Kersjes, wat naar. Ik herken het wel een beetje, maar niet zo heftig als dat jij het beschrijft.
Is het een idee om hiermee naar de HA te gaan? Heel veel sterkte. En mijn pmbox staat open!
  maandag 5 januari 2009 @ 21:07:05 #95
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64704238
Oh Kersjes, wat naar voor je zeg.
KD (Snakelady) is er wel bekend mee, tenminste, ze heeft er wel eens over gepost.
En in het verleden ook Mysticle Huppeldepup, weet niet meer precies hoe je haar naam schrijft.... (ik weet alleen nog wel dat ik er, nota bene zélf bekend met depressie, enorm nuchter, bijna bot op reageerde. )
Goed dat je het gaat aankaarten, ik wens je heel veel sterkte.
Oh, en er zijn AD die je ook tijdens de zwangerschap mag slikken he. Dat je dat maar weet, voor het geval het echt nodig is. Mijn gyn deed daar helemaal niet moeilijk over (al heb ik het toen niet nodig gehad), ze zei dat een baby meer te lijden kan hebben van een gestresste ongelukkige moeder, dan van goed afgestemde medicatie.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:11:17 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64704493
Kersjes, een prenatale depressie is geen onbekend iets hoor. Een vriendin van mij heeft het ook in extreme mate gehad, het was vreselijk voor zowel haar als haar omgeving. Hier staat er ook nog iets over. Ik zou er toch voor kiezen om met de verloskundige erover te praten. Misschien weet zij iets om je te helpen
Lekker douchen!
  maandag 5 januari 2009 @ 21:11:22 #97
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64704501
Dollemina wat een bevalling van harte met je dame

Cattie wat een poppeke

Bar super echo's

Kersjes wat naar en ja het bestaat prepartum depressie zou het dus wel ff gaan aankaarten.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:20:15 #98
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64705010
Ooooo Cattie wat doe je! Je bevalt zomaar van een prachtig meisje! Wat heerlijk voor je dat het zo meegevallen is,
Proficiat met jullie dochter en zusje FEE!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 5 januari 2009 @ 21:22:28 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64705125
Dolle Mina, dat deed je rap zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter Annicka!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator maandag 5 januari 2009 @ 21:22:46 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64705147
Kersjes ik herken het niet maar ik wilde toch even zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind dat je dit hier zo open en eerlijk verteld.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')