Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben vannacht ook bevallen.Ik ben voor mijn gevoel begonnen om 0:10, om een uur drie ben ik in de douche gegaan, heb om 4:10 mijn man laten bellen naar de verloskundige dat ik toch wel heftige weeen had (iedere twee a drie minuten een wee van een minuut), waarna ze besloot te komen. Om 4:32 nog een keer laten bellen omdat ik persdrang voelde en ze toch echt moest opschieten, en om 5:21 is Annicka Maria geboren.
Volgens de richtlijnen van de verloskundige ben ik in 3,5 uur bevallen.
![]()
Kreeg dan ook meteen het advies mee om bij een eventuele tweede bij de eerste wee meteen al te bellen...Ben wel op één van mijn verboden data bevallen...
Van harte!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben vannacht ook bevallen.Ik ben voor mijn gevoel begonnen om 0:10, om een uur drie ben ik in de douche gegaan, heb om 4:10 mijn man laten bellen naar de verloskundige dat ik toch wel heftige weeen had (iedere twee a drie minuten een wee van een minuut), waarna ze besloot te komen. Om 4:32 nog een keer laten bellen omdat ik persdrang voelde en ze toch echt moest opschieten, en om 5:21 is Annicka Maria geboren.
Volgens de richtlijnen van de verloskundige ben ik in 3,5 uur bevallen.
![]()
Kreeg dan ook meteen het advies mee om bij een eventuele tweede bij de eerste wee meteen al te bellen...Ben wel op één van mijn verboden data bevallen...
Ligt ie steeds hetzelfde dan? Mijnes draait nog alle kanten op. Soms voel ik gewoon de hele tijd dat gedraai. Maar ook het geschop voel ik de ene kant hier en de andere kant daar. En ook steeds vaker zowel boven als beneden, dus dan is ze zich lekker aan het uitrekken ofzowquote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef Vicky het volgende:sinds ik weet hoe ons spookje ligt voel ik steeds schopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |