zoals welk verslag?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
Een gewoon verslag ziet er zo uit bij ons hoor
Ohquote:Op maandag 5 januari 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
Een gewoon verslag ziet er zo uit bij ons hoor
jeeeej goed bezig! loop je nog een beetje op scherma?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:54 schreef PieterBas het volgende:
Zo.... concept scriptie is af
Eindelijk
Papers bedoel je? Ja, die lees ik genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef Californium het volgende:
Lees je welleesn wetenschappelijke artikelen BB?
Hoe zijn die opgebouwd?... Tis wat meer aan elkaar geluld, maar er is maar 1 basisrecept daarvoor in de wetenschap... ik vraag me af hoe het er bij jullie uitziet BB?
Een kloontje toevoegen op mijn hyves?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Puala het volgende:
willen jullie lief doen en dit account ff toevoegen![]()
http://ikbeneenkloon.hyves.nl/
ach.. naja.. als het maar goed is jaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:57 schreef PieterBas het volgende:
De planning was om voor de kerstvakantie het concept af te hebben. Maar goed ik had nu even een paar ingevingen.. omdat ik er 2 weken lang niet meer heb naar gekeken.
Nu maar hopen dat het een beetje goed is..
Ja ok, maar in een paper mist vaak de M&M en dingen die niet van belang zijn voor de paper zelfquote:Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef Californium het volgende:
Ja maar het basisprincipe is hetzelfde...
Samenvatting, inleiding, m&m, resultate, conclusie /discussie..
het gaat niet om het feit dat het in papervorm is... het gaat om de indeling...
Hoe ziet die van jou eruit? of wil je dat niet zeggen ofzo....?
Een reden zou wel fijn zijnquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef Californium het volgende:
omg... BB heeft dezelfde indeling....
Ik ga alleen de overduidelijke en onnuttige dingen niet noemen
Ik heb een tussentijdse opgestuurd, maar die is nooit gelezen..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. naja.. als het maar goed is ja
Dude dat is precies hetzelfde als het mijne, wat op de vorige pagina staatquote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
Wij moeten voor verslag:Voorblad Samenvatting Inhoudsopgave Inleiding M&M Resultaten Discussie Conclusie Literatuurlijst Bronnen Bijlagen
En dat is dan weer onderverdeeld
True, een verkorte vorm van M&M dan jaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
in je stageverslag meldt je ook niet wat er mis ging... behalve als je niets anders te vermelden hebt...
Verder Laten ze in papers de M&M niet vaak weg...die zetten ze welleens na de conclusie / discussie...
maar volgens mij komt het allemaal op dezelfde indeling nee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |