Prijs was zeker primaquote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje naar een goede NAS, dus vond dit een mooi moment en goede prijs.
Nu hopen dat de interface en FTP mogelijkheden een beetje goed zijn. Dat missen veel andere wel een beetje en bij deze heb ik er eigenlijk niet zo heel veel aandacht aan besteed (vrij snel maar gewoon besteld eigenlijk).quote:
Heb ik ook, maar daar zit maar 240Gb inquote:
Mja, extra GB's kosten tegenwoordig geen bal meer manquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar daar zit maar 240Gb in
Oude kut computer zonder SATA, dus bij een nieuwe hd komt ook een PCI-kaart voor SATAquote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, extra GB's kosten tegenwoordig geen bal meer man1 TB voor 90 euro enzo
Ik betaalde een jaar of wat geleden nog 130 euro voor 250
Zijn die kaarten duur dan? Kan het me slecht voorstellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oude kut computer zonder SATA, dus bij een nieuwe hd komt ook een PCI-kaart voor SATA
Mmh, dat verandert de zaakquote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oude kut computer zonder SATA, dus bij een nieuwe hd komt ook een PCI-kaart voor SATA
Geen idee, gewoon te lam om die shit te gaan scorenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn die kaarten duur dan? Kan het me slecht voorstellen.
met je vroeger doe je net of je bejaard bent johquote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
jezus... vroeger was ik thuis in die termen jongens, maar nu snap ik er geen hout meer van!
zo voelt het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
met je vroeger doe je net of je bejaard bent joh
issie ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
met je vroeger doe je net of je bejaard bent joh
stageverslag? Dus niet afstuderen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef SMutzskii het volgende:
Mensen die ook bezig zijn met hun stageverslag en die mij zouden willen helpen door hun stageverslag te sturen (via PM)... zodat ik "voorbeeld/vergelijkings" materiaal heb?
stageverslag.. maar afstudeerverslag is ook niet erg lijkt me?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stageverslag? Dus niet afstuderen?
Ik zal ff kijken of ik m nog op me pc heb, momentjequote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef SMutzskii het volgende:
Mensen die ook bezig zijn met hun stageverslag en die mij zouden willen helpen door hun stageverslag te sturen (via PM)... zodat ik "voorbeeld/vergelijkings" materiaal heb?
Informatica. Geen idee of ik er wat aan hebt. Het gaat me meer om de indeling. Wat heb je allemaal verteld in je verslag? Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wat ik allemaal moet vertellen en hoe ik iets moet vertellen,...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
@ smutzki ofzo persoon
welke richting doe je?
ik denk niet dat je zoveel aan die van mij hebt... allemaal speciale voorschrijvingen enzo
Ik doe MBO.. weet niet of dat erg is?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef SMutzskii het volgende:
Neehoor,..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe MBO.. weet niet of dat erg is?
Dan heb je aan de mijne denk ik wel wat, ik heb applicatie gemaakt voor de RU.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Informatica. Geen idee of ik er wat aan hebt. Het gaat me meer om de indeling. Wat heb je allemaal verteld in je verslag? Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wat ik allemaal moet vertellen en hoe ik iets moet vertellen,...
Serieusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
Onze indeling bestaat uit:
introductie
materiaal & methoden
resultaten
conclusie / discussie
is er op school geen voorschrift hiervoor.. als het goed is Moet de school hebben opgeschreven wat het van je verwacht???
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
Onze indeling bestaat uit:
introductie
materiaal & methoden
resultaten
conclusie / discussie
is er op school geen voorschrift hiervoor.. als het goed is Moet de school hebben opgeschreven wat het van je verwacht???
Ik heb nu de volgende indeling:quote:Eisen verslag
Bij de beoordeling van het stageverslag wordt gelet op:
- Inhoud:
- Vormgeving:
- Presentatie;
- Taalbeheersing.
Bij documenten stage is een voorbeeld opgenomen van het stagebegeleidingformulier waarin de verschillende aspecten waarop wordt beoordeeld zijn opgenomen.
Inhoud
De inhoud van het stageverslag is afhankelijk van de manier waarop de stageopdracht is uitgevoerd. Het verslag moet duidelijk maken hoe de stageopdracht is aangepakt, waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt, wat de conclusies zijn en de aanbevelingen zijn. Het verslag beschrijft dus de uitvoering (methode van werken) van de stage aan de hand van de genoemde items.
Het stageverslag is dus geen beschrijving van allerlei stageproducten (listings, ontwerpen e.d.). Wel kunnen deze documenten of delen hiervan ter verduidelijking als bijlage toegevoegd worden. Het plan van aanpak moet als bijlage zijn opgenomen.
Let wel: Voor het stagebedrijf zijn documenten zoals listings, ontwerpen e.d. heel belangrijke documenten; deze documenten zijn namelijk altijd onderdeel van het projectresultaat.
De samenvatting van het stageverslag moet zowel in het Nederlands als in het Engels zijn geschreven.
Het stageverslag moet zijn voorzien van een titelblad zoals in de documenten stage is opgenomen.
Let op: Het stageverslag moet altijd voor gezien zijn getekend door de bedrijfsbegeleider. Daarvoor neem je op het titelblad (zie documenten stage) de rubriek ‘Voor gezien door bedrijfsbegeleider:’ op met de datum.
Vormgeving
Het verslag moet voldoen aan de richtlijnen zoals vermeld in:
Rapport over Rapporteren of Projectmanagement
Wim Hoogland Roel Grit
Wolter-Noordhoff Wolter-Noordhoff
ISBN: 90-01-41172-x ISBN: 90-01-34785-1
Dit boek is onmisbaar voor het schrijven van verslagen.
http://puala.nl/stageverslag/quote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Neehoor,..
Mocht iemand iets hebben dat ie wil sturen naar me, pm even aub..
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Puala het volgende:
willen jullie lief doen en dit account ff toevoegen![]()
http://ikbeneenkloon.hyves.nl/
Zie mijn indeling hierboven. Is het wat denk je?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
Een heel groot meetrapport
Hoe ziet jouw stageverslag eruit dan?
Okquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
Een heel groot meetrapport
Hoe ziet jouw stageverslag eruit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |