Nee, dat is eigenlijk geen enkele baan. Als ik zelf zou mogen kiezen. Maar er moet nou eenmaal bröd op de plank en dan maar met iets wat ik in ieder geval wel leuk vind om te doen, ook al is het meer dagen dan ik zou willen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef SHE het volgende:
En Vik, gefeliciteerd!
Kim, is die nieuwe baan worth the trouble?
You're pissing me off.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje:
O: niks
T: niks
L: twee boterhammen pindakaas en een glas optimel
T: niks
D: wat m'n moeder maakt..
M'n lichaam gaat echt dood zo maar ik heb gewoon geen honger
Ooquote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Vanaf het begin./ de grond. Dus zonder pakjes gemaakt, maar alles zelf vers
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mwah, ik hoorde dat er net weer allemaal mensen uitgetieft waren daar, dus ik geloof niet dat ze hun personeel koesteren wat dat betreft.
Hey mini puppel!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen maar zie wel het goede nieuws van Vik! Super meis!![]()
![]()
In het vorige topic zag ik alleen maar verleidelijke plaatjes van cheesecake, dus die heb ik maar gauw weggeklikt aangezien ik nieuw hervonden moed heb![]()
Lijstje van vandaag:
O: half kommetje optimel yoghurt
T: 1 plakje ontbijtkoek
T: 1 broodje leverworst
L: 1 broodje leverworst, 1 cup a soup spicy chicken
T: 1 appel
T: stukje komkommer
D: Volgensmij chicken tonight oid met véél groente![]()
T: misschien nog een cracker met beleg
Ach, de omroep die adverteert met hun "verschilligheid" blijkt zelf ook nogal onverschillig te zijn. Maar that's showbusiness he? Als ik ergens op een weetikveelwatadministratiefkantoorbedrijf had gezeten had het misschien wel opgegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
O echt?? Weer een deukje in de naieviteit van de Co....
Ja 't slaat nergens op.. Ik eet of voor drie personen of voor een muisje. Ik snap het niet. Ik werk op de zon denk ik.quote:
En de huisarts?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
ow Vik ben zo blij voor jou... Haha, sorry hoor dat ik zo enthousiasst ben
Wow allemaal goed nieuws de laatste uur hier, fijn..
Ik heb net een spijkerbroek aan gedaan die ik wel eens aan had maar neit te vaak want zat wat strakker om mijn benen...
Nou, dat strakke... het is nu helemaal slobberig!! Mijn benen verdwijnen helemaal, ze zijn keihard van de spieren!
Nu mijn buik nog!!
Ja, heeft vriendje gekochtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Hey mini puppel!
Er zit per ongeluk leverworst op je broodje vandaag!
In mijn korte carriere als accountmanager voor Action Man & Transformers bij Telescreen heb ik 1 ding geleerd:quote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach, de omroep die adverteert met hun "verschilligheid" blijkt zelf ook nogal onverschillig te zijn. Maar that's showbusiness he? Als ik ergens op een weetikveelwatadministratiefkantoorbedrijf had gezeten had het misschien wel opgegaan.
Hier schieten ze elkaar nog af voor 2 extra seconden reclame.
Ik maak me extra zorgen omdat het vandaag de verjaardag van mijn vader is. Waarschijnlijk heeft mijn broertje gewerkt en is hij gewoon heel moe.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je snel iets van je broertje hoort en dat het meevalt..
Lijkt me nergens voor nodig. Het is wel heel lekker om er iets van framboos of bosvruchten bovenop te doen!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Claudia, nu je er toch bent. Poedersuiker over de cheesecake? Moet dat?. 't Staat in mijn recept maar hij ziet er nu zo mooi goudbruin uit.
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
In mijn korte carriere als accountmanager voor Action Man & Transformers bij Telescreen heb ik 1 ding geleerd:
Hilversuck is eng. En het mediapark is een duivels broednest.
Allemaal breeduit lachen, en lief doen tegen elkaar, spontaan groeten, lekker uitpakken bij de koffie. Heerlijk!
Tot er geld verdiend moet worden![]()
Dan veranderen ze ineens in de meest evil, de meest krankzinnige mensen die ik ooit heb gezien
Backstabbing, doodslag, elkaar neuken, elkaar dumpen, elkaars auto's saboteren, elkaars tapes kwijt maken
Srsly ;{
Ze zijn daar niet goed hoor
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik maak me extra zorgen omdat het vandaag de verjaardag van mijn vader is. Waarschijnlijk heeft mijn broertje gewerkt en is hij gewoon heel moe.
Jaaaaa, de drugs! Mijn god.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat! En bij de fillum idem dito. Je zit gedurende 3 maanden 16 uur per dag op elkaars lip, één grote familie, iedereen doet het met iedereen, de coke vliegt in de rondte en na die 3 maanden ga je weer naar de volgende instant familie. Als ik er 2 vrienden aan heb overgehouden is het veel!!
Lastig is dat ja! Ik ben gister uit eten geweest en heb toen voor de maaltijdsalade carpaccio gekozen, maar ik wíst ook al dat die heerlijk wasquote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die bij het uit eten gaan gewoon liever niet de gezonde keus maakt uit 'angst' dat het niet lekker is?
Morgen gaan we in een eetcafeetje eten in de stad omdat we daarna de kroeg in gaan. Daar hebben ze in plaats van de vlees-patat-salade gerechten ook maaltijdsalades. Zoals met kip, tonijn, etc.
Nu vraag ik me altijd om te beginnen al af of dat écht magerder is (mega bak salade met dressing, vlees, etc.) en ja.. dan denk ik: ik ga vast spijt krijgen als ik de rest aan zo'n sateetje van de haas zie knabbelen en frietjes in de mayo zie dopen...
Nu had ik vorige keer de vega-broccoli-meuk genomen, omdat ik vond dat 't moest, maar toen bleek het echt niet te eten te zijn, dus neem ik meestal dat wat ik lekker vind, in plaats van de gezonde keuze die vast OOK heel lekker is
Kerst was wel leuk, maar O&N was behoorlijk deprimerend. Huilend het nieuwe jaar ingegaan. Het is maar goed dat ik weer moet werken zodat ik mezelf bij elkaar raap.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En hoe gaat het met jou? Wou kerst en oud & nieuw wat?
Ik neem alleen iets gezonds als me dat ook minstens even lekker lijkt als het ongezonde en sateetjes zijn prima als je ze maar niet verdrinkt in de pindasaus!! Ik probeer dan wel niet alles te nemen, dus én het vette voorgerecht, én een calorierijk hoofgerecht én een zoet nagerecht....quote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die bij het uit eten gaan gewoon liever niet de gezonde keus maakt uit 'angst' dat het niet lekker is?
Morgen gaan we in een eetcafeetje eten in de stad omdat we daarna de kroeg in gaan. Daar hebben ze in plaats van de vlees-patat-salade gerechten ook maaltijdsalades. Zoals met kip, tonijn, etc.
Nu vraag ik me altijd om te beginnen al af of dat écht magerder is (mega bak salade met dressing, vlees, etc.) en ja.. dan denk ik: ik ga vast spijt krijgen als ik de rest aan zo'n sateetje van de haas zie knabbelen en frietjes in de mayo zie dopen...
Nu had ik vorige keer de vega-broccoli-meuk genomen, omdat ik vond dat 't moest, maar toen bleek het echt niet te eten te zijn, dus neem ik meestal dat wat ik lekker vind, in plaats van de gezonde keuze die vast OOK heel lekker is
Neem dan lekker een sateetje en pas de rest van je dag er een beetje op aan, moet ook kunnen!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels weet ik bij ene aantal eettentjes wel wat ik moet nemen wat gezond is én lekker, maar bij deze durf ik 't gewoon niet uit angst dat ik straks met lange tanden aan die mega-bak sla zit
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kerst was wel leuk, maar O&N was behoorlijk deprimerend. Huilend het nieuwe jaar ingegaan. Het is maar goed dat ik weer moet werken zodat ik mezelf bij elkaar raap.
Dus ik had gister beter de saté met pindasaus, frietjes met mayo en kroepoek kunnen nemen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef SHE het volgende:
Sate van de haas is hartstikke mager, en pindasaus is goed voor je.
Geen enkele reden om vis of sla te gaan zitten eten.
Besmeurdquote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef SHE het volgende:
Ter illustratie:
Ik kwam op een ochtend op kantoor; hadden mijn collega's de hele nacht doorgehaald. Natuurlijk helemaal doorgesnoven.
Hadden ze een dummy van Action Man met zijn broek naar beneden en een touw om zijn nek op mijn bureau gezet.
Er lag gewoon nog poeder naast en hij was helemaal besmeurd.
Mind you, dit was een doordeweekse dag.
Geen woord gelogen!
Awwwquote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kerst was wel leuk, maar O&N was behoorlijk deprimerend. Huilend het nieuwe jaar ingegaan. Het is maar goed dat ik weer moet werken zodat ik mezelf bij elkaar raap.
de kroepoek dan weer wel laten staanquote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus ik had gister beter de saté met pindasaus, frietjes met mayo en kroepoek kunnen nemen?![]()
Dat is het ook he, de dingen die je bij de sate krijgt
Eet niet smakelijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef TJDoornbos het volgende:
mn voer is er dus tot over 2 topics dames
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef SHE het volgende:
Ter illustratie:
Ik kwam op een ochtend op kantoor; hadden mijn collega's de hele nacht doorgehaald. Natuurlijk helemaal doorgesnoven.
Hadden ze een dummy van Action Man met zijn broek naar beneden en een touw om zijn nek op mijn bureau gezet.
Er lag gewoon nog poeder naast en hij was helemaal besmeurd.
Mind you, dit was een doordeweekse dag.
Geen woord gelogen!
Nouja, ander keertje dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de kroepoek dan weer wel laten staan
God Claudiaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Normaaal eet ik voor 5 paarden! Maar zodra het winter is gaat mijn trek weg.. En dan wil ik bij het uiteten toch graag in ieder geval 5 happen nemen maar dan ga ik om het kwartier naar de wc omdat het weer omhoog komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
soms denk ik: kon ik maar zo weinig eten als PF
maargoed, dat zou ik echt niet trekken en da's ongezond
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkstequote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ander keertje dan maar![]()
Gelukkig heb ik nu nog steeds geen spijt van mijn keuze gister
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste
maar jij bent dan ook een bloedmooie slanke babe![]()
![]()
Ik zou niet weten wat. Als ik eraan denk dan voel ik me een beetje schuldig, omdat zijn as nog gewoon bij de uitvaartondernemer staat. We hebben het hele gedenksteen- en watmoetenweinvredesnaammetzijnasdoen-gedoe vooralsnog steeds opgeschort.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Awww
Heb je vandaag nog iets gedaan om je vader te herdenken, of trek je dat niet?
Dito, smurf!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar jij bent dan ook een bloedmooie slanke babe![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zuwwe binnenkort die Japanner doen??
Nou die beslissing kun je maar een keer maken dus juist goed dat je er goed over nadenktquote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Als ik eraan denk dan voel ik me een beetje schuldig, omdat zijn as nog gewoon bij de uitvaartondernemer staat. We hebben het hele gedenksteen- en watmoetenweinvredesnaammetzijnasdoen-gedoe vooralsnog steeds opgeschort.
Je hebt een half jaar geloof ik? Gelukkig geven ze je ruim de tijd, zodat je kan bedenken wat je écht wilt en niet op een impuls gaat beslissen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Als ik eraan denk dan voel ik me een beetje schuldig, omdat zijn as nog gewoon bij de uitvaartondernemer staat. We hebben het hele gedenksteen- en watmoetenweinvredesnaammetzijnasdoen-gedoe vooralsnog steeds opgeschort.
Heb je een niet te mislukken recept voor me? Voor 4 personen, waarvan 1 ontzettende kieskauwer? (= de boyfriendquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
eterszo vaak mogelijk, vind 't altijd leuk om voor anderen te koken
Oh my...wat...ehm..naar?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen reden voor schuldgevoelens. Maar ik ben misschien nog rationeler dan jijquote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In Nijmegen neem ik aan? Welke is het, misschien heb ik nog wel een tipquote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels weet ik bij ene aantal eettentjes wel wat ik moet nemen wat gezond is én lekker, maar bij deze durf ik 't gewoon niet uit angst dat ik straks met lange tanden aan die mega-bak sla zit
HO!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
zak krieltjes
paprika's
ui
courgette
wat je nog meer aan groente lust
knoflook
citroen
tijm
rozemarijn
Krieltjes in schil voorkoken tot ze beetgaar zijn.
Uit de pan halen en even droogdeppen in een doek.
in een schaal gooien en daarbij de in stukjes gesneden groente mikken. Lekker grof gesneden!
Dan een marinade maken met wat olijfolie, sap van een citroen, geperste knof en wat kruiden zoals tijm en rozemarijn. Dit over de aardappel-groente-bende gooien en even laten staan.
Oven op 180 graden (hetelucht) voorverwarmen en in een ovenschaal de boel gaar laten worden, 25 minuutjes ofzo?Gewoon tussendoor even proeven.
Daarbij lekker een broodje hamburger serveren![]()
Die kún je zelf maken, maar natuurlijk ook gewoon kopen.
Om bij de groente-aardappelmeuk te serveren kun je wat aioli maken (knoflook, olijfolie, mayo en wat citroensap)
we gaan mogen naar Camelot.. de Saté is daar echtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
In Nijmegen neem ik aan? Welke is het, misschien heb ik nog wel een tip.
Ik huil om je. Don't worry.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ga huilen
dan noem je het anders, klaar, het is lekker
Ja, doe mij even een goed aioli-recept wil je? Ik vond die van gister wel lekker maar niet als bedoeld (3 teen knoflook, snuf zout, 2 eidooier, scheut olie, kneep citroen). Erg mayo-ig.quote:
Ahh, de Camelot! M'n stamkroegquote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we gaan mogen naar Camelot.. de Saté is daar echt![]()
da's dezelfde als in mijn tapa's receptenboek, ik vind 'm niet echt heul mayo-ig?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, doe mij even een goed aioli-recept wil je? Ik vond die van gister wel lekker maar niet als bedoeld (3 teen knoflook, snuf zout, 2 eidooier, scheut olie, kneep citroen). Erg mayo-ig.
Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, doe mij even een goed aioli-recept wil je? Ik vond die van gister wel lekker maar niet als bedoeld (3 teen knoflook, snuf zout, 2 eidooier, scheut olie, kneep citroen). Erg mayo-ig.
Zal ook wel samenhangen met de eiers, mijn kippen krijgen nogal veel granen & mais en de dooiers zijn (dus) erg geel en romig.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dezelfde als in mijn tapa's receptenboek, ik vind 'm niet echt heul mayo-ig?dus heb ík heb geen andere voor je
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is nonsens; er zit maar 8 mg vit C in aardappel tegenover 50 in sinaasappelz
From scratch...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef P.F het volgende:
Jeej voor Kim en Vik!
from scratch?? zijn dat restjes???
Thanks. Maar dit wijkt dus niet echt af van het recept dat ik gebruikte.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.
1 bol knoflook
2 theelepels zeezout
fles zonnebloem olie
2 dooiers
houten lepel
1 lepel citroensap
Bol knof in een vijzel, of persen. Goed wrijven tot het zijn olie loslaat.
Zout erbij, en weer wrijven. Dan de dooiers erbij mikken ( LET OP: KAMERTEMPERATUUR! anders gaat ie schiften )
Nu flink hard roeren, dat zie je dat de ei zich gaat binden en de emulsie dikker wordt.
Dan minuscuul straaltje olie erbij laten lopen en roeren tot je lamme voorpootjes krijgt.
Na een half uur roeren en zeker een kwart liter olie is de aioli klaar en een mooie dikke, witte massa.
Op het CI-forumquote:Your message contains too many smilies. The maximum number of smilies allowed is 10.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het CI-forum.
Dat krijg je met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
In de originele aioli zit ook helemaal geen ei.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal ook wel samenhangen met de eiers, mijn kippen krijgen nogal veel granen & mais en de dooiers zijn (dus) erg geel en romig.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ze hebben tegenwoordig overal maar forums voor
ben echt blij voor je babe!
2 dooiers op 3 tenen knof klopt ook niet .quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanks. Maar dit wijkt dus niet echt af van het recept dat ik gebruikte.
't Zullen de eieren zijn. Kippen op dieet zetten?
whehequote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou, het is fijn om daar m'n ervaringen te kunnen delen.
Daar snappen ze iig wat een CI is.
M'n halve MSN-lijst: "Wat is een CI"
. Dus heb nu maar in m'n naam gezet dat ik geopereerd word
.
feliquote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou, het is fijn om daar m'n ervaringen te kunnen delen.
Daar snappen ze iig wat een CI is.
M'n halve MSN-lijst: "Wat is een CI"
. Dus heb nu maar in m'n naam gezet dat ik geopereerd word
.
Die kan ik ook maken! Het recept wat je net postte heb ik net gemaaktquote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
herinnert me wel dat de zonnebloemolie op is na het bakken van de falafel
*op lijst zet*
binnenkort ook maar weer 's falafel maken
Que? Werkt knof dan zelf als emulgator?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef SHE het volgende:
In de originele aioli zit ook helemaal geen ei.
het invriezen heb ik nog niet gedurfd, weet niet of het kanquote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die kan ik ook maken! Het recept wat je net postte heb ik net gemaaktIs inderdaad erg lekker.
Als jij je falafels zelf maakt, vries je ze ook wel eens in?
Met Valessquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt aardappelmeuk met hamburgers gemaakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |