abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 17:36:47 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64694131
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef SHE het volgende:
En Vik, gefeliciteerd!

Kim, is die nieuwe baan worth the trouble?
Nee, dat is eigenlijk geen enkele baan. Als ik zelf zou mogen kiezen. Maar er moet nou eenmaal bröd op de plank en dan maar met iets wat ik in ieder geval wel leuk vind om te doen, ook al is het meer dagen dan ik zou willen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64694134
Ik heb nog niet bijgelezen maar zie wel het goede nieuws van Vik! Super meis!

In het vorige topic zag ik alleen maar verleidelijke plaatjes van cheesecake, dus die heb ik maar gauw weggeklikt aangezien ik nieuw hervonden moed heb

Lijstje van vandaag:

O: half kommetje optimel yoghurt
T: 1 plakje ontbijtkoek
T: 1 broodje leverworst
L: 1 broodje leverworst, 1 cup a soup spicy chicken
T: 1 appel
T: stukje komkommer
D: Volgensmij chicken tonight oid met véél groente
T: misschien nog een cracker met beleg
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:37:11 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694153
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje:
O: niks
T: niks
L: twee boterhammen pindakaas en een glas optimel
T: niks
D: wat m'n moeder maakt..

M'n lichaam gaat echt dood zo maar ik heb gewoon geen honger
You're pissing me off.

Bigtime.
pi_64694166
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Vanaf het begin./ de grond. Dus zonder pakjes gemaakt, maar alles zelf vers
Oo
Ik noem from scratch koken en met pakjes noem ik..... eten uit een pakje
pi_64694168
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mwah, ik hoorde dat er net weer allemaal mensen uitgetieft waren daar, dus ik geloof niet dat ze hun personeel koesteren wat dat betreft .

O echt?? Weer een deukje in de naieviteit van de Co....
  maandag 5 januari 2009 @ 17:38:16 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694208
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen maar zie wel het goede nieuws van Vik! Super meis!

In het vorige topic zag ik alleen maar verleidelijke plaatjes van cheesecake, dus die heb ik maar gauw weggeklikt aangezien ik nieuw hervonden moed heb

Lijstje van vandaag:

O: half kommetje optimel yoghurt
T: 1 plakje ontbijtkoek
T: 1 broodje leverworst
L: 1 broodje leverworst, 1 cup a soup spicy chicken
T: 1 appel
T: stukje komkommer
D: Volgensmij chicken tonight oid met véél groente
T: misschien nog een cracker met beleg
Hey mini puppel!

Er zit per ongeluk leverworst op je broodje vandaag!
pi_64694231
Goed lijstje hier dan maar?

O: twee knackebrod met filet americain
T: 1 mandarijntje
L: noodles
T: 3 mandarijntjes
T: uurtje krachttraining in sportschool
T: knackebrod met slankie
D: thaise nasi met een heul klein beetje pindasaus maar zonder kroepoek
T: appel

Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 januari 2009 @ 17:39:11 #208
70532 loveli
N
pi_64694258
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:36 schreef loveli het volgende:
Yay voor Vik!
En voor Kim, Claudia en de 5k van Co.
crap in = crap out
  maandag 5 januari 2009 @ 17:39:47 #209
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64694287
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef conleche het volgende:

[..]

O echt?? Weer een deukje in de naieviteit van de Co....
Ach, de omroep die adverteert met hun "verschilligheid" blijkt zelf ook nogal onverschillig te zijn. Maar that's showbusiness he? Als ik ergens op een weetikveelwatadministratiefkantoorbedrijf had gezeten had het misschien wel opgegaan.

Hier schieten ze elkaar nog af voor 2 extra seconden reclame .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64694291
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:

[..]

You're pissing me off.

Bigtime.
Ja 't slaat nergens op.. Ik eet of voor drie personen of voor een muisje. Ik snap het niet. Ik werk op de zon denk ik.
pi_64694335
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
ow Vik ben zo blij voor jou... Haha, sorry hoor dat ik zo enthousiasst ben

Wow allemaal goed nieuws de laatste uur hier, fijn..

Ik heb net een spijkerbroek aan gedaan die ik wel eens aan had maar neit te vaak want zat wat strakker om mijn benen...
Nou, dat strakke... het is nu helemaal slobberig!! Mijn benen verdwijnen helemaal, ze zijn keihard van de spieren!
Nu mijn buik nog!!
En de huisarts?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64694338
En 5k rennen met dit weer is bikkel
pi_64694387
Lijstje
O: geroosterd brood filet a. ui en ei
L: 2x geroosterdbrood met gesmolten 30+ kaas, ui en curry
T: glas optimel framboos
T: wodka
D: Italiaans. Als ik verstandig ben vlees en groente, maar ik denk zelf toch meer aan spaghetti carbonara oder so etwas
pi_64694400
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Hey mini puppel!

Er zit per ongeluk leverworst op je broodje vandaag!
Ja, heeft vriendje gekocht En dat is altijd nog beter dan een pistoletje kip kerrie halen bij de croissanterie naast m'n werk denk ik zo

Maar nu ligt er achterham en rosbief in de koelkast hoor, dus morgen komt goed
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:43:21 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694469
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ach, de omroep die adverteert met hun "verschilligheid" blijkt zelf ook nogal onverschillig te zijn. Maar that's showbusiness he? Als ik ergens op een weetikveelwatadministratiefkantoorbedrijf had gezeten had het misschien wel opgegaan.

Hier schieten ze elkaar nog af voor 2 extra seconden reclame .
In mijn korte carriere als accountmanager voor Action Man & Transformers bij Telescreen heb ik 1 ding geleerd:
Hilversuck is eng. En het mediapark is een duivels broednest.
Allemaal breeduit lachen, en lief doen tegen elkaar, spontaan groeten, lekker uitpakken bij de koffie. Heerlijk!
Tot er geld verdiend moet worden
Dan veranderen ze ineens in de meest evil, de meest krankzinnige mensen die ik ooit heb gezien
Backstabbing, doodslag, elkaar neuken, elkaar dumpen, elkaars auto's saboteren, elkaars tapes kwijt maken

Srsly ;{
Ze zijn daar niet goed hoor
pi_64694557
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

Gefeliciteerd!

Ik hoop dat je snel iets van je broertje hoort en dat het meevalt. .
Ik maak me extra zorgen omdat het vandaag de verjaardag van mijn vader is. Waarschijnlijk heeft mijn broertje gewerkt en is hij gewoon heel moe.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Claudia, nu je er toch bent. Poedersuiker over de cheesecake? Moet dat? . 't Staat in mijn recept maar hij ziet er nu zo mooi goudbruin uit. .
Lijkt me nergens voor nodig. Het is wel heel lekker om er iets van framboos of bosvruchten bovenop te doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64694597
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef SHE het volgende:

[..]

In mijn korte carriere als accountmanager voor Action Man & Transformers bij Telescreen heb ik 1 ding geleerd:
Hilversuck is eng. En het mediapark is een duivels broednest.
Allemaal breeduit lachen, en lief doen tegen elkaar, spontaan groeten, lekker uitpakken bij de koffie. Heerlijk!
Tot er geld verdiend moet worden
Dan veranderen ze ineens in de meest evil, de meest krankzinnige mensen die ik ooit heb gezien
Backstabbing, doodslag, elkaar neuken, elkaar dumpen, elkaars auto's saboteren, elkaars tapes kwijt maken

Srsly ;{
Ze zijn daar niet goed hoor

Dat! En bij de fillum idem dito. Je zit gedurende 3 maanden 16 uur per dag op elkaars lip, één grote familie, iedereen doet het met iedereen, de coke vliegt in de rondte en na die 3 maanden ga je weer naar de volgende instant familie. Als ik er 2 vrienden aan heb overgehouden is het veel!!
pi_64694653
ben ik de enige die bij het uit eten gaan gewoon liever niet de gezonde keus maakt uit 'angst' dat het niet lekker is?

Morgen gaan we in een eetcafeetje eten in de stad omdat we daarna de kroeg in gaan. Daar hebben ze in plaats van de vlees-patat-salade gerechten ook maaltijdsalades. Zoals met kip, tonijn, etc.

Nu vraag ik me altijd om te beginnen al af of dat écht magerder is (mega bak salade met dressing, vlees, etc.) en ja.. dan denk ik: ik ga vast spijt krijgen als ik de rest aan zo'n sateetje van de haas zie knabbelen en frietjes in de mayo zie dopen...
Nu had ik vorige keer de vega-broccoli-meuk genomen, omdat ik vond dat 't moest, maar toen bleek het echt niet te eten te zijn, dus neem ik meestal dat wat ik lekker vind, in plaats van de gezonde keuze die vast OOK heel lekker is

Ja doei.
pi_64694694
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik maak me extra zorgen omdat het vandaag de verjaardag van mijn vader is. Waarschijnlijk heeft mijn broertje gewerkt en is hij gewoon heel moe.

En hoe gaat het met jou? Wou kerst en oud & nieuw wat?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 januari 2009 @ 17:48:43 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694757
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat! En bij de fillum idem dito. Je zit gedurende 3 maanden 16 uur per dag op elkaars lip, één grote familie, iedereen doet het met iedereen, de coke vliegt in de rondte en na die 3 maanden ga je weer naar de volgende instant familie. Als ik er 2 vrienden aan heb overgehouden is het veel!!
Jaaaaa, de drugs! Mijn god.
In dat park sneeuwt het 365 dagen per jaar
En de 'feestjes' ...daar praat ik maar niet over. Ik heb dingen gezien die nooit meer ongezien kunnen worden en ik heb er nog nachtmerries van
pi_64694768
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die bij het uit eten gaan gewoon liever niet de gezonde keus maakt uit 'angst' dat het niet lekker is?

Morgen gaan we in een eetcafeetje eten in de stad omdat we daarna de kroeg in gaan. Daar hebben ze in plaats van de vlees-patat-salade gerechten ook maaltijdsalades. Zoals met kip, tonijn, etc.

Nu vraag ik me altijd om te beginnen al af of dat écht magerder is (mega bak salade met dressing, vlees, etc.) en ja.. dan denk ik: ik ga vast spijt krijgen als ik de rest aan zo'n sateetje van de haas zie knabbelen en frietjes in de mayo zie dopen...
Nu had ik vorige keer de vega-broccoli-meuk genomen, omdat ik vond dat 't moest, maar toen bleek het echt niet te eten te zijn, dus neem ik meestal dat wat ik lekker vind, in plaats van de gezonde keuze die vast OOK heel lekker is

Lastig is dat ja! Ik ben gister uit eten geweest en heb toen voor de maaltijdsalade carpaccio gekozen, maar ik wíst ook al dat die heerlijk was Ik zou voor de gezondste optie gaan, wanneer je maar zeker weet dat je het niet alleen neemt omdat het gezond is, maar óók omdat je het lekker vindt.

Snap je 'm?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:49:30 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64694801
Yaaay viking goedhoed.
Kim: klinkt leuk, die mensen bij je potentiële werk Love thy employees enzo.

Hilversum klinkt eng. Maar wel een beetje reality-soap-eng.

I r le tired Must. Finish. Essay. Gaah. Waarom is de vakantie al voorbij! En waarom lijkt het of ik nauwelijks vakantie gehad heb
Maar *positiviteitsdansje* Allesh khomt ghoedh. Al lijkt het soms van niet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64694804
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef sigme het volgende:

[..]

En hoe gaat het met jou? Wou kerst en oud & nieuw wat?
Kerst was wel leuk, maar O&N was behoorlijk deprimerend. Huilend het nieuwe jaar ingegaan. Het is maar goed dat ik weer moet werken zodat ik mezelf bij elkaar raap.
pi_64694814
inmiddels weet ik bij ene aantal eettentjes wel wat ik moet nemen wat gezond is én lekker, maar bij deze durf ik 't gewoon niet uit angst dat ik straks met lange tanden aan die mega-bak sla zit
Ja doei.
pi_64694815
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:

Ik neem alleen iets gezonds als me dat ook minstens even lekker lijkt als het ongezonde en sateetjes zijn prima als je ze maar niet verdrinkt in de pindasaus!! Ik probeer dan wel niet alles te nemen, dus én het vette voorgerecht, én een calorierijk hoofgerecht én een zoet nagerecht....
pi_64694824
Hoe eten jullie philedelphia light (bieslook)?
Ik vond het echt naar niets smaken dus heb er peper zout en sambal badjak op gedaan.. Of is het gewoon niet lekker ?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:50:28 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694840
Ter illustratie:

Ik kwam op een ochtend op kantoor; hadden mijn collega's de hele nacht doorgehaald. Natuurlijk helemaal doorgesnoven.
Hadden ze een dummy van Action Man met zijn broek naar beneden en een touw om zijn nek op mijn bureau gezet.
Er lag gewoon nog poeder naast en hij was helemaal besmeurd.
Mind you, dit was een doordeweekse dag.
Geen woord gelogen!
pi_64694861
als voorgerecht neem ik meestal iets als soep of carpaccio (of garnalen ) en nagerecht gewoon koffie ofzo of thee

dus heb meestal alleen mn hoofdgerecht te 'bufferen'
Ja doei.
pi_64694862
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels weet ik bij ene aantal eettentjes wel wat ik moet nemen wat gezond is én lekker, maar bij deze durf ik 't gewoon niet uit angst dat ik straks met lange tanden aan die mega-bak sla zit
Neem dan lekker een sateetje en pas de rest van je dag er een beetje op aan, moet ook kunnen!
  maandag 5 januari 2009 @ 17:51:25 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694881
Sate van de haas is hartstikke mager, en pindasaus is goed voor je.

Geen enkele reden om vis of sla te gaan zitten eten.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:51:54 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64694908
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kerst was wel leuk, maar O&N was behoorlijk deprimerend. Huilend het nieuwe jaar ingegaan. Het is maar goed dat ik weer moet werken zodat ik mezelf bij elkaar raap.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:52:27 #232
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64694931
mn voer is er dus tot over 2 topics dames
pi_64694956
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef SHE het volgende:
Sate van de haas is hartstikke mager, en pindasaus is goed voor je.

Geen enkele reden om vis of sla te gaan zitten eten.
Dus ik had gister beter de saté met pindasaus, frietjes met mayo en kroepoek kunnen nemen?

Dat is het ook he, de dingen die je bij de sate krijgt
pi_64694958
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef SHE het volgende:
Ter illustratie:

Ik kwam op een ochtend op kantoor; hadden mijn collega's de hele nacht doorgehaald. Natuurlijk helemaal doorgesnoven.
Hadden ze een dummy van Action Man met zijn broek naar beneden en een touw om zijn nek op mijn bureau gezet.
Geen woord gelogen!
Besmeurd ?!
  maandag 5 januari 2009 @ 17:53:02 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694960
quote:

[..]

Awww

Heb je vandaag nog iets gedaan om je vader te herdenken, of trek je dat niet?
pi_64694966
soms denk ik: kon ik maar zo weinig eten als PF

maargoed, dat zou ik echt niet trekken en da's ongezond
Ja doei.
pi_64694987
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dus ik had gister beter de saté met pindasaus, frietjes met mayo en kroepoek kunnen nemen?

Dat is het ook he, de dingen die je bij de sate krijgt
de kroepoek dan weer wel laten staan
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:53:44 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64694988
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Besmeurd ?!
Ja, met ketchup
  maandag 5 januari 2009 @ 17:54:20 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695015
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef TJDoornbos het volgende:
mn voer is er dus tot over 2 topics dames
Eet niet smakelijk!
pi_64695016
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef SHE het volgende:
Ter illustratie:

Geen woord gelogen!

Wij draaiden ergens in Friesland en sliepen in een soort congrescentrum. De producent deed het met iemand van kostuum (nee niet ik ) in de kamer naast me. Enorm kabaal. De rest zat onder de coke elkaar achterna op het grasveld midden in de nacht en die arme Co maar proberen te slapen, omdat ze de volgende dag 250 figuranten in een oorlogskostuumpje moest steken....
pi_64695050
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de kroepoek dan weer wel laten staan
Nouja, ander keertje dan maar

Gelukkig heb ik nu nog steeds geen spijt van mijn keuze gister
pi_64695061
quote:

[..]

God Claudia . Het helpt natuurlijk niks, maar ik leef wel met je mee hoor.
pi_64695068
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
soms denk ik: kon ik maar zo weinig eten als PF

maargoed, dat zou ik echt niet trekken en da's ongezond
Normaaal eet ik voor 5 paarden! Maar zodra het winter is gaat mijn trek weg.. En dan wil ik bij het uiteten toch graag in ieder geval 5 happen nemen maar dan ga ik om het kwartier naar de wc omdat het weer omhoog komt.

Of ik maak de fout door overdag vergeten te eten een wijntje te nemen en meteen vol te zitten dus 1 hapje hoofdgerecht 1 hapje voorgerecht en bij het dessert ben ik al dronken van vier wijntjes. Woohoo
pi_64695069
quote:

[..]

Zuwwe binnenkort die Japanner doen??
pi_64695115
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ander keertje dan maar

Gelukkig heb ik nu nog steeds geen spijt van mijn keuze gister
en dat is het belangrijkste

maar jij bent dan ook een bloedmooie slanke babe
Ja doei.
pi_64695159
Omg ik heb net voor het eerst smeerkaas gegeten Ik ben een held!
pi_64695169
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en dat is het belangrijkste

Nee, ik doe een poging tot
pi_64695178
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Awww

Heb je vandaag nog iets gedaan om je vader te herdenken, of trek je dat niet?
Ik zou niet weten wat. Als ik eraan denk dan voel ik me een beetje schuldig, omdat zijn as nog gewoon bij de uitvaartondernemer staat. We hebben het hele gedenksteen- en watmoetenweinvredesnaammetzijnasdoen-gedoe vooralsnog steeds opgeschort.
pi_64695179
Grrr. Er blijven deze week weer vrienden van de wederhelft eten. Terwijl ik zaterdag nog duidelijk heb gemaakt dat dat NOOIT meer gaat gebeuren wat mij betreft Hij zit altijd te zeiken als hij ergens anders heeft gegeten en ik heb er geen zin in dat zijn vrienden dat ook gaan doen. Bovendien moet ik altijd koken en m'n repertoire is beperkt. En ik hou er gewoon niet van, eters over de vloer. Eten doen ze maar thuis.

En ik heb een buik als een voetbal, auwie. Te druk gemaakt over de conferentie op 't werk vandaag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 5 januari 2009 @ 17:58:33 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64695193
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

Dito, smurf!

Wuvya.
pi_64695204
Niet zo'n interessante info en zo maar wil even kwijt dat ik trots ben op mijn papa na ruim 20 jaar gaat hij weer tafeltennissen
Met een eigen zaak en en altijd meer dan 10 uur per dag werken had hij nooit tijd om iets voor zichzelf te doen dus vind ik het wel stoer dat hij nu heeft besloten om er gewoon tijd voor te maken
pi_64695212
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Zuwwe binnenkort die Japanner doen??
Leuk!

Dank, dames.
pi_64695218
eters zo vaak mogelijk, vind 't altijd leuk om voor anderen te koken
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:59:12 #254
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64695222
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Eet niet smakelijk!
gaan we nou lullig doen
pi_64695223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat. Als ik eraan denk dan voel ik me een beetje schuldig, omdat zijn as nog gewoon bij de uitvaartondernemer staat. We hebben het hele gedenksteen- en watmoetenweinvredesnaammetzijnasdoen-gedoe vooralsnog steeds opgeschort.
Nou die beslissing kun je maar een keer maken dus juist goed dat je er goed over nadenkt ?
  maandag 5 januari 2009 @ 18:00:21 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64695295
quote:

[..]

Je hebt een half jaar geloof ik? Gelukkig geven ze je ruim de tijd, zodat je kan bedenken wat je écht wilt en niet op een impuls gaat beslissen.
Als voor jou of iemand van je familie een plekje om heen te gaan belangrijk is, is het het zeker waard om er goed over na te denken
pi_64695302
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
eters zo vaak mogelijk, vind 't altijd leuk om voor anderen te koken
Heb je een niet te mislukken recept voor me? Voor 4 personen, waarvan 1 ontzettende kieskauwer? (= de boyfriend ) Mijn dank zal groot zijn!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 5 januari 2009 @ 18:01:36 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695358
quote:

[..]

Oh my...wat...ehm..naar?
Waarom? Is het lastig om iedereen bijeen te krijgen?
Ik krijg er plaatsvervangend hartzeer van

Een kaarsje branden, aan hem denken, zijn lievelingsprakje maken..er zijn veel dingen die je kunt doen om hem te eren op zijn verjaardag.
Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
pi_64695459
Crap, hij is de Valess aan het flamberen.

Tot over een topic of zes....
pi_64695463
quote:

[..]

Dat lijkt me geen reden voor schuldgevoelens. Maar ik ben misschien nog rationeler dan jij .

Hier is laatst overwogen om voor mijn oma maar gewoon geen plechtigheid te houden .
pi_64695506
zak krieltjes
paprika's
ui
courgette
wat je nog meer aan groente lust
knoflook
citroen
tijm
rozemarijn

Krieltjes in schil voorkoken tot ze beetgaar zijn.
Uit de pan halen en even droogdeppen in een doek.
in een schaal gooien, doormidden gesneden, en daarbij de in stukjes gesneden groente mikken. Lekker grof gesneden!

Dan een marinade maken met wat olijfolie, sap van een citroen, geperste knof en wat kruiden zoals tijm en rozemarijn. Dit over de aardappel-groente-bende gooien en even laten staan.
Oven op 180 graden (hetelucht) voorverwarmen en in een ovenschaal de boel gaar laten worden, 25 minuutjes ofzo? Gewoon tussendoor even proeven.

Daarbij lekker een broodje hamburger serveren
Die kún je zelf maken, maar natuurlijk ook gewoon kopen.

Om bij de groente-aardappelmeuk te serveren kun je wat aioli maken (knoflook, olijfolie, mayo en wat citroensap)
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:04:57 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695523
Ik ben duidelijk de dramaqueen in dit topic
  maandag 5 januari 2009 @ 18:05:26 #263
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64695549
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
In Nijmegen neem ik aan? Welke is het, misschien heb ik nog wel een tip .
  maandag 5 januari 2009 @ 18:05:27 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64695551
Wij hebben trouwens kort geleden besloten de as van mijn vader op het verstrooiveldje van het uitvaartcentrum uit te strooien. Maar ja, dat ligt ook anders want de band die ik met hem had was heel anders.
Ik heb zelf overigens nooit de behoefte om naar een begraafplaats te gaan oids - naar mijn idee kan je herdenken net zo goed thuis, want de persoon in kwestie is in mijn optiek een beetje overal.

Veel succes iig met beslissen! Ondanks dat het voor mij heel anders was, weet ik een beetje hoe moeilijk het is te beslissen, want je wilt het zelf gewoon erg graag 'goed' doen.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:05:52 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695569
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
zak krieltjes
paprika's
ui
courgette
wat je nog meer aan groente lust
knoflook
citroen
tijm
rozemarijn

Krieltjes in schil voorkoken tot ze beetgaar zijn.
Uit de pan halen en even droogdeppen in een doek.
in een schaal gooien en daarbij de in stukjes gesneden groente mikken. Lekker grof gesneden!

Dan een marinade maken met wat olijfolie, sap van een citroen, geperste knof en wat kruiden zoals tijm en rozemarijn. Dit over de aardappel-groente-bende gooien en even laten staan.
Oven op 180 graden (hetelucht) voorverwarmen en in een ovenschaal de boel gaar laten worden, 25 minuutjes ofzo? Gewoon tussendoor even proeven.

Daarbij lekker een broodje hamburger serveren
Die kún je zelf maken, maar natuurlijk ook gewoon kopen.

Om bij de groente-aardappelmeuk te serveren kun je wat aioli maken (knoflook, olijfolie, mayo en wat citroensap)
HO!

Dat is geen aioli
pi_64695574
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

In Nijmegen neem ik aan? Welke is het, misschien heb ik nog wel een tip .
we gaan mogen naar Camelot.. de Saté is daar echt
Ja doei.
pi_64695611
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef SHE het volgende:

[..]

HO!

Dat is geen aioli
ja, ga huilen

dan noem je het anders, klaar, het is lekker
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:07:44 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695641
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ga huilen

dan noem je het anders, klaar, het is lekker
Ik huil om je. Don't worry.
pi_64695659
fijn
Ja doei.
pi_64695670
Vik, ik heb me helemaal ingelezen over CI op de site van de stichting plotsdoven maar de ervarings verhalen daar waren niet heel recent en daar had men het over wachtlijsten van een jaar.
Wat fijn dat je zo snel al mag. Ik hoop echt van harte dat bellen en muziekinstrumenten bespelen er weer in zit.
Ik wilde nog iets zeggen over het afstellen de tijd geven en zo maar je hebt je zelf vast ook prima ingelezen en weet vast de verschillende ervaringen die mensen er mee hebben.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64695699
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef SHE het volgende:

[..]

HO!

Dat is geen aioli
Ja, doe mij even een goed aioli-recept wil je? Ik vond die van gister wel lekker maar niet als bedoeld (3 teen knoflook, snuf zout, 2 eidooier, scheut olie, kneep citroen). Erg mayo-ig.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:10:46 #272
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64695752
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

we gaan mogen naar Camelot.. de Saté is daar echt
Ahh, de Camelot! M'n stamkroeg . Het eten vind ik er niet echt denderend.. Ik had laatst de simpelste maaltijdsalade met een bak frietjes en dat was wel te doen, maar ik vond er niet veel aan. Aangezien ik vegetarier ben, kan ik je geen tips geven over 't vlees. Maar ik zou dus gewoon voor de saté gaan .
pi_64695772
Ik ga even koken en eten, tot in het volgende topic!
pi_64695802
de Sate is er iig erg lekker, maarjah, als je geen vlees eet houdt het iig op ja
Ja doei.
pi_64695835
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, doe mij even een goed aioli-recept wil je? Ik vond die van gister wel lekker maar niet als bedoeld (3 teen knoflook, snuf zout, 2 eidooier, scheut olie, kneep citroen). Erg mayo-ig.
da's dezelfde als in mijn tapa's receptenboek, ik vind 'm niet echt heul mayo-ig? dus heb ík heb geen andere voor je
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:14:45 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64695879
Volgens mij is hier laatst iets gemaakt met een heleboel eieren en een heleboel knoflook, maar wat er verder in ging en hoeveel van alles weet ik ook niet (meer)!
pi_64695889
gets, ik heb totaal geen zin om te koken..

vooral niet om rijst te koken. Het is echt heel erg, maar dat vind ik echt een stomme extra pan

en ik laat René zijn 'eigen' pindasaus opwarmen

het liefst zou ik helemaal niet eten, want heb totaal ook geen honger, eigenlijk, en dan eten we ook nog meuk met zo'n conimexpakje

dat neemt bij mij de zin van het koken echt hélemaal weg... maargoed... soit...

* motorbloempje sleept zichzelf richting keuken
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:15:21 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64695894
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.

1 bol knoflook
2 theelepels zeezout
fles zonnebloem olie
2 dooiers
houten lepel
1 lepel citroensap

Bol knof in een vijzel, of persen. Goed wrijven tot het zijn olie loslaat.
Zout erbij, en weer wrijven. Dan de dooiers erbij mikken ( LET OP: KAMERTEMPERATUUR! anders gaat ie schiften )
Nu flink hard roeren, dat zie je dat de ei zich gaat binden en de emulsie dikker wordt.
Dan minuscuul straaltje olie erbij laten lopen en roeren tot je lamme voorpootjes krijgt.

Na een half uur roeren en zeker een kwart liter olie is de aioli klaar en een mooie dikke, witte massa.
pi_64695932
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's dezelfde als in mijn tapa's receptenboek, ik vind 'm niet echt heul mayo-ig? dus heb ík heb geen andere voor je
Zal ook wel samenhangen met de eiers, mijn kippen krijgen nogal veel granen & mais en de dooiers zijn (dus) erg geel en romig.
pi_64695971
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is nonsens; er zit maar 8 mg vit C in aardappel tegenover 50 in sinaasappelz

Niet dat ik hem dit ga vertellen, ik was al zo'n onuitstaanbaar eigenwijze trut die gelijk wilde krijgen .
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef P.F het volgende:
Jeej voor Kim en Vik!

from scratch?? zijn dat restjes???
From scratch...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64696023
ok, nog één thee, en daarna ga ik écht koken
Ja doei.
pi_64696025
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.

1 bol knoflook
2 theelepels zeezout
fles zonnebloem olie
2 dooiers
houten lepel
1 lepel citroensap

Bol knof in een vijzel, of persen. Goed wrijven tot het zijn olie loslaat.
Zout erbij, en weer wrijven. Dan de dooiers erbij mikken ( LET OP: KAMERTEMPERATUUR! anders gaat ie schiften )
Nu flink hard roeren, dat zie je dat de ei zich gaat binden en de emulsie dikker wordt.
Dan minuscuul straaltje olie erbij laten lopen en roeren tot je lamme voorpootjes krijgt.

Na een half uur roeren en zeker een kwart liter olie is de aioli klaar en een mooie dikke, witte massa.
Thanks. Maar dit wijkt dus niet echt af van het recept dat ik gebruikte.
't Zullen de eieren zijn. Kippen op dieet zetten ?
  maandag 5 januari 2009 @ 18:18:49 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696029
quote:
Your message contains too many smilies. The maximum number of smilies allowed is 10.
Op het CI-forum .

Dat krijg je met .
Niet meer actief op Fok!
pi_64696056
de verhoudingen zijn wel anders, dus misschien dat je het volgende keer met 1 eierdooier moet doen?

en je hebt eigen kippen?
Ja doei.
pi_64696069
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op het CI-forum .

Dat krijg je met .
ze hebben tegenwoordig overal maar forums voor

ben echt blij voor je babe!
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:20:28 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696077
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Zal ook wel samenhangen met de eiers, mijn kippen krijgen nogal veel granen & mais en de dooiers zijn (dus) erg geel en romig.
In de originele aioli zit ook helemaal geen ei.

Ik ben dol op mayo, dus als ik het eet, dan gooi ik er dooiers doorheen.
Voor mijn vader maak ik 'm authentiek, zonder ei.
Dan wordt ie ook heeeel anders.

( ook geen citroensap trouwens )
pi_64696138
Oeh ik zou mayo ook niet met olijfolie maken of met een heel klein beetje want dat is echt fiesss
en ook geen scheuten azijn gewoon een beetje voor de smaak!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:22:11 #288
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64696155

...en weer thuis
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 18:22:12 #289
163650 Greys
pi_64696156
Sigme heeft een hele diergaarde volgens mij!

Even bijlezen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 18:22:37 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696174
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze hebben tegenwoordig overal maar forums voor

ben echt blij voor je babe!
Nou, het is fijn om daar m'n ervaringen te kunnen delen.
Daar snappen ze iig wat een CI is .
M'n halve MSN-lijst: "Wat is een CI " . Dus heb nu maar in m'n naam gezet dat ik geopereerd word .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:22:46 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696180
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Thanks. Maar dit wijkt dus niet echt af van het recept dat ik gebruikte.
't Zullen de eieren zijn. Kippen op dieet zetten ?
2 dooiers op 3 tenen knof klopt ook niet .
Tuurlijk wordt ie dan geel.
De verhoudingen kloppen niet in het recept wat je postte.
pi_64696183
herinnert me wel dat de zonnebloemolie op is na het bakken van de falafel

*op lijst zet*

binnenkort ook maar weer 's falafel maken
Ja doei.
pi_64696198
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

M'n halve MSN-lijst: "Wat is een CI " . Dus heb nu maar in m'n naam gezet dat ik geopereerd word .
whehe
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:23:54 #294
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64696231
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

feli citaties...tof voor je!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64696252
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
herinnert me wel dat de zonnebloemolie op is na het bakken van de falafel

*op lijst zet*

binnenkort ook maar weer 's falafel maken
Die kan ik ook maken! Het recept wat je net postte heb ik net gemaakt Is inderdaad erg lekker.
Als jij je falafels zelf maakt, vries je ze ook wel eens in?
pi_64696274
je hebt aardappelmeuk met hamburgers gemaakt?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 januari 2009 @ 18:25:46 #297
70532 loveli
N
pi_64696302
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef SHE het volgende:
In de originele aioli zit ook helemaal geen ei.
Que? Werkt knof dan zelf als emulgator?
crap in = crap out
pi_64696311
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die kan ik ook maken! Het recept wat je net postte heb ik net gemaakt Is inderdaad erg lekker.
Als jij je falafels zelf maakt, vries je ze ook wel eens in?
het invriezen heb ik nog niet gedurfd, weet niet of het kan

maar als het kan, maar ik volgende keer een ruime batch, want het is wel een 'kutklus' vind ik
en ik wil nog een échte keukenmachine zodat alles goed versnippert
Ja doei.
pi_64696318
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt aardappelmeuk met hamburgers gemaakt?
Met Valess Echt toevallig!
pi_64696363
whehe

ik vind het een heerlijk en makkelijk aardappelgerecht, en het slaat elke keer weer in als ik 't maak voor anderen: het is gezond, het vult en het ziet er ook nog 's leuk uit
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')