wist niets voor een naam en het was vrijdag de 12e dacht ikquote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Username Friday 24?
godverdomme wat flauw
Wel serieus blijven werken hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Username Friday 24?
godverdomme wat flauw
Wij verkopen alleen maar echt spulquote:
Doe eens voorquote:
ok maar dan wil ik alles voor de helft van de prijs want jij ziet dubbelquote:
Schijt lekker je linkerbroekspijp vol, blinde dakhaasquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ok maar dan wil ik alles voor de helft van de prijs want jij ziet dubbel
Goed nieuws!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef vamperotica het volgende:
Als het allemaal goed gaat mag Draculettetje morgen naar huis!!
Mét nog een kuurtje antibiotica, een dosis neurotin en iets tegen de krampen
ja maar ik kan niet richten met mijn bilquote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijt lekker je linkerbroekspijp vol, blinde dakhaas
Je moet ook niet richten met je.. gadverdamme laat maar zitten ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet richten met mijn bil
dit is weer een mooie opmerking om in mijn fobo te plaatsen
dudequote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet ook niet richten met je.. gadverdamme laat maar zitten ook
hahahquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet ook niet richten met je.. gadverdamme laat maar zitten ook
M'n koffie smaakt niet meer...en bedankt he!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah, jawel want ik moet alleen in mijn linker broek pijp schijten en dus niet in mijn rechter, dan moet ik dus mijn anus zo richten dat het alleen in mijn linkerpijp komt
of dan moet ik mijn broek uitdoen en schijten in de linkerpijp en dan weer aan trekken of mag dat niet ?
nou dan kan je aan de choco de luxequote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffie smaakt niet meer...en bedankt he!
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffie smaakt niet meer...en bedankt he!
quote:
en 3x raden in welke doos dat gaatquote:
p00pb0x Deluxe ofcquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en 3x raden in welke doos dat gaat
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
p00pb0x Deluxe ofc![]()
[ afbeelding ]
wooow nieuwe hype schijt figuurtjes in de plee en maak er een foto vanquote:
nu ligt er echt koffie op tafel dusquote:
Sorry manquote:
smeerlapquote:
Ik probeer altijd de titanic te schijtenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow nieuwe hype schijt figuurtjes in de plee en maak er een foto van
Moozzie paint graag van de how do
dudequote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de titanic te schijten
Soms lukt het me zo goed dat ie zelfs gaat zinken
*proest*quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan van die saté prikkertjes erin zetten met van die vlaggetjes eropquote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Freestylen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow nieuwe hype schijt figuurtjes in de plee en maak er een foto van
breekt hij dan ook doormiddenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja maar dat is helemaal niet realistisch, je moet eerst een ijsberg schijten en daarna de titanic en dan ervoor zorgen dat de Schijt titanic tegen de schijt ijsberg aan botst en dan er een gat komt in de schijt titanic.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
whaha gastquote:Op maandag 5 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
kerel sicke gedachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dat is helemaal niet realistisch, je moet eerst een ijsberg schijten en daarna de titanic en dan ervoor zorgen dat de Schijt titanic tegen de schijt ijsberg aan botst en dan er een gat komt in de schijt titanic.
zorg er wel voor dat de schijt ijsberg wel hard is, laat hem een dag staan, of droog het met een föhn
Mag je turdtwisters gebruiken dan?quote:
nee , en je mag ook geen bad gebruiken anders kan je een hele grote shijt figuur maken en dat is niet eerlijk ten op zichten van mensen die geen bad hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mag je turdtwisters gebruiken dan?
consider it donequote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Friday12 het volgende:
nieuw deel OP
Waar een nieuwe hype ontdekt is -> Vorm Schijten
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan van die saté prikkertjes erin zetten met van die vlaggetjes erop
Ik weet niet hoeveel jij schijtquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dat is helemaal niet realistisch, je moet eerst een ijsberg schijten en daarna de titanic en dan ervoor zorgen dat de Schijt titanic tegen de schijt ijsberg aan botst en dan er een gat komt in de schijt titanic.
zorg er wel voor dat de schijt ijsberg wel hard is, laat hem een dag staan, of droog het met een föhn
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet opgelet
Ik zal de volgende keer eerst een ijsklontje in de wc droppen
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .quote:
mmm okej thanks for the info i guesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .
verder als je nog niet zo professionele shijtfreestyler bent kan je schijt ook bewaren, als je het warm houd kan je er nog figuurtjes van maken, anders moet je het opwarmen
wordquote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm okej thanks for the info i gues
dat is alleen voor mensen die wel eens daglicht zienquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat "word" grapje heb ik nooit begrepen
genuekt?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, vanochtend heb ik rondleiding gehad in Twente stadion..Die kleedkamer is mie vet gek
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .
verder als je nog niet zo professionele shijtfreestyler bent kan je schijt ook bewaren, als je het warm houd kan je er nog figuurtjes van maken, anders moet je het opwarmen
Leg um toch maar uitquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is alleen voor mensen die wel eens daglicht zien
quote:
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negertsquote:
I'll take that as a noquote:
graag gedaan als je nog vragen heb kan je dat altijd stellen, wil je ook nog lid worden van de vereniging ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm okej thanks for the info i gues
Dan moet je bij Runx zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negerts
aha nais manquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, vanochtend heb ik rondleiding gehad in Twente stadion..Die kleedkamer is mie vet gek
dude ik ben een allochtoon ik begrijp geen een grapquote:
Lijkt het vliegtuig naar Boekarest welquote:
wanneer ga je weer daar heen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt het vliegtuig naar Boekarest wel
haha, nou dat zou wat zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt het vliegtuig naar Boekarest wel
Ik denk dat ik pasquote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
graag gedaan als je nog vragen heb kan je dat altijd stellen, wil je ook nog lid worden van de vereniging ?
we hebben een locatie waar we meer dan 10 wc's naast elkaar hebben en paar keer per jaar meeten en schijten en figuurtjes maken en lol trappen met schijt en als afsluiter kijken we 2 girls one cup , aan schijt zul je niet tekort komen .
voor verder info en prijzen moet je maar pmen
je kan eerder vragen , hoeveel dagen blijf je dit jaar in NL ?quote:
Waarschijnlijk in Februari weerquote:
Zou zomaar heel weinig kunnen zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan eerder vragen , hoeveel dagen blijf je dit jaar in NL ?
Ohw okeejquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negerts
quote:
Jullie snappen um zelf ook niet hequote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik ben een allochtoon ik begrijp geen een grap
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "quote:
ik snap hem sowieso nietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef Moozzie het volgende:
Hey -mad hoe werkt die Word grap?
[..]
Ohw okeej
Hey p00p hoe werkt die Word grap?
[..]
Hey Runx hoe werkt die Word grap?
[..]
Jullie snappen um zelf ook niet he
op gegeven moment komt het daar toch weer op neer dusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "
\quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "
Nee, The day after Tomorrow is fijn:quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin in morgen
*stress*
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin in morgen
*stress*
op een gegeven moment ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op gegeven moment komt het daar toch weer op neer dus![]()
nu kan er ook nog andere dingen bij
eerst vliegen daar komt vast wel bier bij ofnietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op een gegeven moment ?
dat is gewoon punt #1![]()
![]()
(sorry ik ben een beetje in de war vandaag, weet ook niet wat ik heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |