quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Bwhehehequote:
dat je oud en nieuw nog herinnertquote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd het spelletje het 4 op een rij... heb ik met oud en nieuw nog gespeeld...
ik zit aan het dubbele ongeveerquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]veeg mij maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jij bent stoer!! EINZ!@$#41quote:
ja maar ik ben er sinds oktober pas in gekomenquote:
Nee gij!quote:
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het overquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben stoer, ik heb een casio horloge![]()
![]()
HIj denkt dat er Casio staat..maar eigenlijk staat er iets van cash-yoquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het over
ff losmakenquote:
hahahahquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het over
noouuu dan hebben ze tegen mij gelogen dat het een ''echte'' casio isquote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIj denkt dat er Casio staat..maar eigenlijk staat er iets van cash-yo
* Friday12 ligt dubbelquote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Horloge kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuu dan hebben ze tegen mij gelogen dat het een ''echte'' casio is![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Username Friday 24?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |