quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan van die saté prikkertjes erin zetten met van die vlaggetjes erop
Ik weet niet hoeveel jij schijtquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dat is helemaal niet realistisch, je moet eerst een ijsberg schijten en daarna de titanic en dan ervoor zorgen dat de Schijt titanic tegen de schijt ijsberg aan botst en dan er een gat komt in de schijt titanic.
zorg er wel voor dat de schijt ijsberg wel hard is, laat hem een dag staan, of droog het met een föhn
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet opgelet
Ik zal de volgende keer eerst een ijsklontje in de wc droppen
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .quote:
mmm okej thanks for the info i guesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .
verder als je nog niet zo professionele shijtfreestyler bent kan je schijt ook bewaren, als je het warm houd kan je er nog figuurtjes van maken, anders moet je het opwarmen
wordquote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm okej thanks for the info i gues
dat is alleen voor mensen die wel eens daglicht zienquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat "word" grapje heb ik nooit begrepen
genuekt?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, vanochtend heb ik rondleiding gehad in Twente stadion..Die kleedkamer is mie vet gek
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
zie het als een sport als je lang traint komt het vanzelf en het heeft heel veel met voeding te maken .
verder als je nog niet zo professionele shijtfreestyler bent kan je schijt ook bewaren, als je het warm houd kan je er nog figuurtjes van maken, anders moet je het opwarmen
Leg um toch maar uitquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is alleen voor mensen die wel eens daglicht zien
quote:
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negertsquote:
I'll take that as a noquote:
graag gedaan als je nog vragen heb kan je dat altijd stellen, wil je ook nog lid worden van de vereniging ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm okej thanks for the info i gues
Dan moet je bij Runx zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negerts
aha nais manquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, vanochtend heb ik rondleiding gehad in Twente stadion..Die kleedkamer is mie vet gek
dude ik ben een allochtoon ik begrijp geen een grapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |