Lijkt het vliegtuig naar Boekarest welquote:
wanneer ga je weer daar heen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt het vliegtuig naar Boekarest wel
haha, nou dat zou wat zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt het vliegtuig naar Boekarest wel
Ik denk dat ik pasquote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
graag gedaan als je nog vragen heb kan je dat altijd stellen, wil je ook nog lid worden van de vereniging ?
we hebben een locatie waar we meer dan 10 wc's naast elkaar hebben en paar keer per jaar meeten en schijten en figuurtjes maken en lol trappen met schijt en als afsluiter kijken we 2 girls one cup , aan schijt zul je niet tekort komen .
voor verder info en prijzen moet je maar pmen
je kan eerder vragen , hoeveel dagen blijf je dit jaar in NL ?quote:
Waarschijnlijk in Februari weerquote:
Zou zomaar heel weinig kunnen zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan eerder vragen , hoeveel dagen blijf je dit jaar in NL ?
Ohw okeejquote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je aan p00p vragen, dat is iets van negerts
quote:
Jullie snappen um zelf ook niet hequote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik ben een allochtoon ik begrijp geen een grap
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "quote:
ik snap hem sowieso nietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef Moozzie het volgende:
Hey -mad hoe werkt die Word grap?
[..]
Ohw okeej
Hey p00p hoe werkt die Word grap?
[..]
Hey Runx hoe werkt die Word grap?
[..]
Jullie snappen um zelf ook niet he
op gegeven moment komt het daar toch weer op neer dusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "
\quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook vragen "Zijn de vrouwen daar zó mooi ? "
Nee, The day after Tomorrow is fijn:quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin in morgen
*stress*
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin in morgen
*stress*
op een gegeven moment ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op gegeven moment komt het daar toch weer op neer dus![]()
nu kan er ook nog andere dingen bij
eerst vliegen daar komt vast wel bier bij ofnietquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op een gegeven moment ?
dat is gewoon punt #1![]()
![]()
(sorry ik ben een beetje in de war vandaag, weet ook niet wat ik heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |