die laatste chick, daar zijn al vet veel fotos van gepostquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Ivopedia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik eindelijk achter ben gekomen wie ze is. Haar heet 'Kipi'. Dit is haar site: http://www.kipi-fan.com/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
die laatste chick, daar zijn al vet veel fotos van gepost
waar kan ik haar online stalken?
quote:
de meeste van die dames ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n Gundam pak is wel makkelijk om je boner te verbergen.
Ik zou het zelf niet weten. Het lijkt idd op een meisje, maar iets zegt me dat het verkapt een jongen is.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik gok op een meisje, als je het antwoord weet vertel me maar of ik gelijk hab.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef KingOfMystery het volgende:
CLANNAD cosplay <3 (gereupload)
Nagisa
[ afbeelding ]
Tomoyo
[ afbeelding ]
Fuuko
[ afbeelding ]
en dat is gewoon ziekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En als klap op de vuurpijl
[ afbeelding ]
ps. het is een hij
Wat een kut-redenering.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je als vrouw iets verkeerd doet als je 100 foto's van andere vrouwen nodig hebt om mannelijke aandacht van een stel antisociale kastnerds te krijgen.
Beetje straight to the point, maar inderdaad wat meer westerse fapbare cosplay zou leuk zijnquote:
je weet dat je als man iets verkeerd doet als je dat een probleem vindquote:Op maandag 30 maart 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je als vrouw iets verkeerd doet als je 100 foto's van andere vrouwen nodig hebt om mannelijke aandacht van een stel antisociale kastnerds te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |