Ik wou dat ik zo'n mooie lichaam had als deze meiden.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:03 schreef Salsanadia het volgende:
Wat een mooie pakjes. Ik ben jaloers, ik wou dat ik dit soort kleding kon maken.
Als ze nu gewoon hun pakjes aan jou geven, dan neem ik de meiden welquote:Op maandag 9 februari 2009 18:03 schreef Salsanadia het volgende:
Wat een mooie pakjes. Ik ben jaloers, ik wou dat ik dit soort kleding kon maken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon hun pakjes aan jou geven, dan neem ik de meiden wel
die laatste chick, daar zijn al vet veel fotos van gepostquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Ivopedia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik eindelijk achter ben gekomen wie ze is. Haar heet 'Kipi'. Dit is haar site: http://www.kipi-fan.com/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
die laatste chick, daar zijn al vet veel fotos van gepost
waar kan ik haar online stalken?
quote:
de meeste van die dames ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n Gundam pak is wel makkelijk om je boner te verbergen.
Ik zou het zelf niet weten. Het lijkt idd op een meisje, maar iets zegt me dat het verkapt een jongen is.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik gok op een meisje, als je het antwoord weet vertel me maar of ik gelijk hab.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |