Verder wensen we iedereen veel postplezier in TRUquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef iteejer het volgende:
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Truth reikt inmiddels verder dan het forum alleen, wij kennen:
truth forum
#truth chat
truth wiki
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
Voor technische details verwijzen we naar de algemene forum-faq.
Voor vragen en/of opmerkingen die je niet hier in feedback kwijt wil, ben je altijd welkom om één van de truth moderators te mailen:
bastard bastard@fok.nl
Jogy jogy@quicknet.nl
Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
uh..?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, nou, dat is het probleem denk ik.
Maar aangezien je WO doet, neem ik aan dat je begrijpend kunt lezen (je weet wel, net als vroeger, dat je dan moest aantonen dat je tekst begrjipt)? Maar goed, gaan we nog een keer:
Michielos vanmorgen vroeg -> post met rits quotes "boehoe, dat mag niet"
L.Denninger:-> dikke en dunne comment
MIchielos: haha lach lach, wat ben je toch geweldig denninger
Maedel: nou doe je het zelfde en dat mag dan wel volgens jou?
Michielos: ik nie snap nie
Ja, sorry, maar simpeler kan ik het niet uitleggen.
ow dat bedoelde ze. ja zo kan ik het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 10:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
uh..?
Sinds wanneer is "exact" zeggen hetzelfde als "haha lach lach, wat ben je toch geweldig denninger" ?
Weer een typisch gevalletje van 'woorden in de mond leggen'.
Maar hey, het is Maedel, dus dat is geen verrassing
Och een vriendelijke post is nooit weg hierquote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hij moet nog sticky
Zit ik weer met dit in mn AT waardoor ik op een gegeven moment wel móet reageren
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL !quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och een vriendelijke post is nooit weg hier
Moge de aardbol en zijn bewoners nog minimaal één jaar voortbestaanquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hij moet nog sticky
Zit ik weer met dit in mn AT waardoor ik op een gegeven moment wel móet reageren
Wat denk je zelf ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:14 schreef jogy het volgende:
Anyway, gaan we hier nog ergens heen met de posts of is het gewoon weer het periodieke bitch-uurtje?
Ah ok, ik laat jullie wel even alleen dan.quote:
Zou er bijna op reageren.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:14 schreef jogy het volgende:
Anyway, gaan we hier nog ergens heen met de posts of is het gewoon weer het periodieke bitch-uurtje?
Of kick ze eruit!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef jogy het volgende:
Ah ok, ik laat jullie wel even alleen dan.
Dan gaat eerlijkheidshalve 3 kwart van de TRU basis eruit, ook weer zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Of kick ze eruit!
Dit is toch een feedback topic en geen feedslap topic?
Kom op mod... een beetje meer ruggegraat hoor!![]()
(tevens TVP)
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan gaat eerlijkheidshalve 3 kwart van de TRU basis eruit, ook weer zoiets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Dan wordt er nog meer gepost in MISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Die van het hoesje vind ik wel de bestequote:
Iemand die zijn naam voor 25 euro naar dit verandert kan ik niet serieus nemen, sorryquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die zijn naam voor 25 euro naar dit verandert kan ik niet serieus nemen, sorry
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:23 schreef Flammie het volgende:
maedel verklaart een TRU post met logica.
Een grote stap
Iemand anders begint daarover omdat TS dat in zijn openingsthread schreef, zoals je zelf aangaf btw![]()
Kan iemand tegen Flammie zeggen dat hij niet zo persoonlijk moet worden in threads?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:26 schreef Flammie het volgende:
Als je het hier kan, kan het ook bij alle 3000 andere TRU threads zonder met mij of wie dan ook in discussie te treden, dat bedoel ik
capiche?
Waarom is nikmans minder dan Summers, Darkwolf of wie dan ook?
in je eigen klacht notabenequote:Iemand anders begint daarover omdat TS dat in zijn openingsthread schreef, zoals je zelf aangaf btw
Aangevallen? Serieus, ik heb het topic gemist denk ik, linkje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:39 schreef Michielos het volgende:
aangezien er ook niet werd opgetreden toen ik aangevallen werd door tig users, zou dit ook onbestraft moeten blijven.zoals jogy zei: "je zou driekwart van TRU dan moeten kicken"
Ik heb sowieso mijn twijfels of jij ooit de gelegenheid zal krijgen om iemand serieus te nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die zijn naam voor 25 euro naar dit verandert kan ik niet serieus nemen, sorry
Strap onquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso mijn twijfels of jij ooit de gelegenheid zal krijgen om iemand serieus te nemen
Afijn, het is goed om te weten dat er hier gewoon slap geouwehoerd mag worden, na dit soort opmerkingen kun je moeilijk anderen terecht wijzen
Meh, zolang jij expres mensen vals beschuldigt en liegt (en dat is nu al jaren langquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:32 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand tegen Flammie zeggen dat hij niet zo persoonlijk moet worden in threads?
Weer allerlei aannames, grappig bedoelde uitspraken, en ronduit lomp gedrag.
Over offtopic zal ik maar niet eens beginnen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
Wat zijn de kinderen vroeg wakker vandaag![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, zolang jij expres mensen vals beschuldigt en liegt (en dat is nu al jaren lang) zie ik niet in waarom iemand dan ook maar respect naar jou zou moeten tonen !
Hij bedoelt Maedel want het is hier 6 uur later dan in Nederland dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Yvonnequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
Wat zijn de kinderen vroeg wakker vandaag![]()
Ik heb jou werkelijk nog geen zinnige post zien plaatsen hier in TRU.. het is jou alleen te doen om het rellen he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij bedoelt Maedel want het is hier 6 uur later dan in Nederland dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Yvonne
Ik zeg alleen maar dat ik jou alleen maar bij relletjes zie posten, andere mensen napraat en vaak probeert persoonlijk te worden... ik zal vast pindakaas in mijn ogen hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Flammie het volgende:
Mar natuurlijk, wanneer iemand het niet me me eens is of wanneer ik iets bekritiseer met onderbouwing wil dat uiteraard meteen zeggen dat mijn post niet zinnig is
Je hebt zelf reacties gegeven op sommige van mijn posts of discussie-materiaal, of je het nu met me eens was of niet. Deel je je fok account met iemand anders of ben je het voor je eigen gemak ( en wellicht Maedels gemak) vergeten?
Als antwoord geef ik dan ook een kortstondig : Nee
Volgende aanname?
Of sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik jou alleen maar bij relletjes zie posten, andere mensen napraat en vaak probeert persoonlijk te worden... ik zal vast pindakaas in mijn ogen hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet Harakuju niet, die doet denning denigre neerbuigend over mijn nieuwe username !
'ken je users' is een moderatie-richtlijn op FOK! Heeft voor en nadelen natuurlijk.quote:
Hoort ook bij 'ken je users'quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Pardon!
Blauwen neuken is tegenwoordig ook niets meer waard hè
Je doelt vast ergens op, maar waarnaar precies ontgaat mij even. Net als de persoonlijke aanval waar ik je eerder naar vroeg overigens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
+1 voor selectieve moddkiing in 2009 dan
Om precies te zijn zegt Summers :quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef jogy het volgende:
Ze geeft een manier om ZELF tot informatie te komen wat Orion voor HEM betekent. Handige tip, zeker aangezien info die je zelf ontdekt meer voor je betekent dan uit een boek, van een site, whatever. Ontopic dus.
Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.quote:Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
We gaan even een kleine analyse doen over hoe jij over komt in dat topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn zegt Summers :
[..]
Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.
En 'van alles' is nogal wat.
Zelf ben ik nogal onderzoekend ingesteld dus als je antwoorden op 'van alles' kan krijgen zou ik ook 'van alles' willen proberen.
Maar nieuwsgierig en onderzoekend zijn wordt nogal vaak gezien als een slecht iets merk ik wel vaker.
Je kunt dit wel proberen af te doen als "hij loopt weer te stoken", maar vraag jezelf nou voor de grap eens af waarom je niet zou proberen er allerlei antwoorden mee te krijgen.
Waarom wil je dat niet proberen ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, dat iemand je kwam vertellen dat Orion heel speciaal is voor jou, en dat je 125 jaar oud wordt mits jij maar elke dag een tekening van Orion maakt ofzo ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet niks van orion maar ik heb wel een tip .
Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
experimenteer met die momenten .
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef _Led_ het volgende:
En als je daarmee experimenteert, kijk dan eens of het inderdaad werkt door te kijken of je intuitief het antwoord kunt vinden op een som als 13667 maal 739.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ho ho, het is wel een vrouw hoor, ze hoort er ook weer niet voor de volle 100% bij
Ik zou er bijna wat van denken maar dat zal wel subforumdeformatie zijnquote:
Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
whehehe, goed gespot, da's echt toeval
(Mja, nou ja, hoe meer je post hoe meer kans he...)
Ik luister...!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar!.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Much smarter it is, both halves of brain to use !"
Ik had een quote richting Michielos.. nu zijn jullie soms wat moeilijk uitelkaar te halen door de gedeelde mening, maar hij zei dat eerder in dit topic dat hij werd aangevallen ergens.... geen ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Persoonlijke aanval ? Dat heb ik even gemist...Waaro ?
(Tenzij je het hebt over Summers en M_Schtoppel die mij weer vanalles in de mond legden wat ik nooit gezegd heb, en weer expres verkeerd aan het quoten waren in het 21-gram topic ?)
Ja jij weet inderdaad altijd wel het vuur op te laaien inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef Flammie het volgende:
De enige reden dat ik me soms als een retard gedraag is omdat ik in zie dat er tegen trolls niet word opgetredendus yeah.. Die foute meningen, interpretaties en leugens heb ik ook al dijkwijls moeten slikken, dan word je vanzelf wel aggressiever op een forum
Het rot toch allemaal niet meer![]()
Mijn fav thread atm zijn de leggingen van bastard ... /slijm !
Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem inhoudelijk niet zo gevolgd eerlijk gezegd LD.. dat komt omdat ik die discussie al vaker voorbij heb zien komen, en het blijft zich maar herhalen.
Ik lees er vluchtig overheen om te zien OF het nog wel een beetje netjes blijft en schud zachtjes mijn hoofd.
Het vallen over een enkel woordje, en daar werkelijk een pagina aan kunnen verspillen is voor mij niet begrijpelijk.. het is zoeken naar punten om elkaar maar dwars te zitten ofzo, ik weet het niet, dat is jullie manier. En ik zeg expres jullie omdat Summers en vooral Stoppel er ook wat van kan, niet dat je denkt dat ik een partij wil trekken.
Als we nou voorbij de woordkeuze kunnen komen zou de discussie wellicht nog iets meer inhoud hebben, en daardoor intressant zijn voor de rest van FOK.
Het is jammer om steeds weer te zien dat er kampen moeten zijn.. iets is of totaal wit, of totaal zwart maar tot een middenweg komen is lastig en helemaal als er zwaardere uitingen worden gedaan naar elkaar.
Nu kan ik nog niet klagen hoor.. er zijn periodes geweest op FOK waar ze op de gazastrook nog een puntje aan kunnen zuigen.
Ik geil op knopjes denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzo
(Maar je doet het jezelf aan he)
En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.quote:
Ja dat is ook een gewin inderdaad.. uitlachen en roddelen over users, bitchfights onder mods en alle illegale zooi van het forum uitwisselen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef jogy het volgende:
[..]
En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.
Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, 'discussie' is een groot woord.
Ik stelde voor om niet te discussieren met uitspraken als "Nou het is nou eenmaal zo" en "het is gewoon een feit" als het ging om dingen die niet aan te tonen zijn zoals DW's (en eigenlijk dus ieder's) mening over 'de ziel',
zij vonden dat ik mijn waarheid aan het doorduwen was als ik voorstelde dat we het allemaal gewoon over ons geloof zouden hebben.
Vervolgens gaan M_Schtoppel en Summers nog even lopen roepen dat ik zou geloven dat 'als iets niet wetenschappelijk bewezen is het DUS ook niet bestaat, terwijl ik JUIST heb gepost dat ik dit NIET geloof.
Dat vind ik geen discussieren meer, dat vind ik pure leugens en trollerij.
Het is ook niet de eerste keer dat ze dat doen, maar dat zou onderhand ook wel bekend moeten zjin.
Het is gewoon vervelend dat ik telkens m'n tijd moet besteden om me te verweren tegen de loze beschuldigingen van een paar mensen die te dom zijn om uberhaupt posts te lezen en die expres lopen te liegen en te draaien, in plaats van dat ik m'n tijd in een zinnige discussie kan stoppen.
Als ik er telkens tussendoor zou komen om mensen expres vals te beschuldigen en verkeerde meningen toe te dichten zou ik sneller van het subforum afgetrapt zijn dan Tong80 een post kan plaatsen
Maar ik heb me voorgenomen om voortaan tegen deze figuren zelf ook maar zo uit de hoek te komen.
Baat het niet, dan heb ik er in ieder geval nog lol aan
Och, jij vindt dat iedereen die het niet met jou eens is naar de hel gaat, het lijkt mij vreselijk om zo te moeten denken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |