Ik weet toch wat ik gezien heb en wat ik voelquote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef Michielos het volgende:
reptilians? dat zeggen mensen die door aliens zijn ontvoerd toch...
t klinkt mij ongeloofwaardig in de oren..
bewijs ofzo?
hier pleurde ik al van mijn stoel van de slappe lachquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef Nikmans het volgende:
..... Ik denk dat ik een of andere connectie met dit bos heb opgelopen door deze ervaring en ik ben van plan me binnenkort van kop tot teen na te laten kijken in het ziekenhuis.
`quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef muay-toy het volgende:
[..]
hier pleurde ik al van mijn stoel van de slappe lach
oja joh?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef Nikmans het volgende:
Dat de reptillians onder ons zijn is allang bekend
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef Michielos het volgende:
ik dacht even dat ik de enige was die dit totale leugens en bedrog zou vinden toch niet....
Ik verwacht niet dat ie in een hut woont maar dat hij teveel LSD gebruikt heeft
reptilians
orbs
quote:
Orbs en reptilians hebben geen flikker met elkaar te maken?quote:
Nou ja, ik zie TS iets vertellen over Orbs die hij gezien heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:18 schreef Flammie het volgende:
misschien wel maar jij hebt het nog niet zo ervaren als hij het heeft![]()
Ja, da's nou jammer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:23 schreef Flammie het volgende:
maedel verklaart een TRU post met logica.
Een grote stap
En wat denk jij dat ze in het ziekenhuis gaan vinden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef Nikmans het volgende:
Sindsdien voel ik me altijd vreemd als ik door het bos loop. Ik denk dat ik een of andere connectie met dit bos heb opgelopen door deze ervaring en ik ben van plan me binnenkort van kop tot teen na te laten kijken in het ziekenhuis.
Ja, maar ik hoef geen orbs of energieen te zien om mij verbonden te voelen met de natuur zoals jij dit beschrijft.quote:Iemand vergelijkbare ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |