En die won Barney.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef BB-King het volgende:
Op zich gaat het beter dan 2 jaar terug.
Zonder Barney had je deze pot waarschijnlijk niet eens gekeken.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik ben niet voor taylor, ik ben alleen tegen barney.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja, ze stonden echt kut te gooien de laatste 2 setsquote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef BB-King het volgende:
Op zich gaat het beter dan 2 jaar terug.
Maar dit is dan het enige positieve punt op dit moment.
Zou ik ook zijn. Wat een lul man. We zitten hier met z'n allen te genieten van darts dankzij die man, maar wat een lul is het hè. Laten we lekker tegen hem zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Onzin. Alleen de dubbels gingen niet lekker bij beide. Het scoren was goed in orde.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ze stonden echt kut te gooien de laatste 2 sets
ik was sarcastischquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Alleen de dubbels gingen niet lekker bij beide. Het scoren was goed in orde.
Dat voornamelijk Leo zo ongelooflijk partijdig is...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er mis is aan het commentaar? Oke, Leo Oldenburger hoor ik ook niet graag aan, maar die Jacques Nieuwlaat heeft erg veel verstand van het spelletje.
Hitler heeft voor goede snelwegen gezorgd, maar dat vind ik ook een lul.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Wat een lul man. We zitten hier met z'n allen te genieten van darts dankzij die man, maar wat een lul is het hè. Laten we lekker tegen hem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |