"neeeeeeee neeeeeeeee dat doet ie niet!"quote:
Laat me raden, jij bent zo'n hopeloos figuur die voor Taylor is.quote:
Mag ik vragen wat er mis is aan het commentaar? Oke, Leo Oldenburger hoor ik ook niet graag aan, maar die Jacques Nieuwlaat heeft erg veel verstand van het spelletje.quote:
Typische Barney wedstrijdquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Grote kans, maar ik heb er nog wel vertrouwen in, Taylor mist ook veel dubbels
SBSquote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef dubidub het volgende:
Die commentatoren ook_!
"Ja, ook Taylor mist z'n triples"
[Boem, Triple 20]
"O, die gaat er dan nog wel in"
Inderdaad. Barney is nu bijna gelijkwaardig aan Taylor. Alleen de dubbels van Taylor gaan nog iets beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Het had net zo goed 2-2 kunnen zijn
Ze zijn deskundig, maar ze maken me een potje rare geluiden.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er mis is aan het commentaar? Oke, Leo Oldenburger hoor ik ook niet graag aan, maar die Jacques Nieuwlaat heeft erg veel verstand van het spelletje.
Dat is met The Power altijd zo. Dan denk je dat hij een beurt minder staat te gooien, maar dan toch die laatste er in.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef dubidub het volgende:
Die commentatoren ook_!
"Ja, ook Taylor mist z'n triples"
[Boem, Triple 20]
"O, die gaat er dan nog wel in"
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n hopeloos figuur die voor Taylor de winnaar is.
Ik ben niet voor taylor, ik ben alleen tegen barney.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n hopeloos figuur die voor Taylor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |