abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64660187
Maar even kijken zo. Ga volgende week zelf naar LA dus ben benieuwd hoe lekker materialistisch het is
pi_64660494
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zei ik. Stephen Fry. Maar de insteek is heel anders.
nee een andere want dat was meer een reisverslag idd.
De mijne ging ook vooral over de geschiedenis etc.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_64661584
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nee een andere want dat was meer een reisverslag idd.
De mijne ging ook vooral over de geschiedenis etc.
Simon Schama?

Dat was vlak voor de verkiezingen. En dat is een Amerikaan.

Ik ben van dit programma tot nu toe nog niet echt kapot trouwens.
Ik vind Van Rossem in een talkshow meestal interessanter.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:38:54 #29
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_64661678
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben van dit programma tot nu toe nog niet echt kapot trouwens.
Ik vind Van Rossem in een talkshow meestal interessanter.
Misschien moet je het iets meertijd geven ? Van Rossem is meestal niet zo kort van stof, lees maar eens een boek van hem, elke zin is een verhaal op zich.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_64661766
ach het is boeiender dan vrijwel alle reisprogramma's bij de commerciëlen
pi_64661822
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:38 schreef elcastel het volgende:

[..]

Misschien moet je het iets meertijd geven ? Van Rossem is meestal niet zo kort van stof, lees maar eens een boek van hem, elke zin is een verhaal op zich.
Mwah nee. Ik bedoel het format, de kwaliteit van de beelden, de stijl, het tempo.
pi_64661907
Wat ziet hij er slecht uit zonder makeup, die Robert Schuler. Heel anders dan bij RTL5 op de zondagochtend.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:43:53 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_64661909
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah nee. Ik bedoel het format, de kwaliteit van de beelden, de stijl, het tempo.
Het beeld valt mij ook tegen soms, het tempo is zoals ik van Rossem ken.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_64662044
Hj presenteert wel geinig maar hij doet wel wat wereldvreemd.. En 't gaat zoooo traag.
pi_64662055
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het beeld valt mij ook tegen soms, het tempo is zoals ik van Rossem ken.
Beelden zijn echt heel slecht inderdaad. Wat je zegt over het tempo klopt wel, maar als hij zelf wordt geïnterviewd is de frequentie van interessante uitspraken meestal wat hoger.
pi_64662307
boeiend..not.. van Rossem en z'n afkrakende mening.. who cares.. op zo'n moment verlang je weer terug naar Boudewijn Buch
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_64662441
Beetje stroeve gesprekken ...
pi_64662842
Het commentaar is een beetje zoutloos van Maarten van Rossem op het ongeïnteresseerde af.
Het doet wat ontheemd aan. Contrast tussen van Rossem en Amerika is enorm .
pi_64663247
Nou had er meer van verwacht. Hele trage gesprekken en slecht camerawerk. De flauwe en sarcastische opmerkingen van Van Rossum maken dan wel weer een hoop goed.
pi_64663610
die EO-montage is vreselijk
pi_64663675
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef kawotski het volgende:
boeiend..not.. van Rossem en z'n afkrakende mening.. who cares.. op zo'n moment verlang je weer terug naar Boudewijn Buch
pi_64663756
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat ziet hij er slecht uit zonder makeup, die Robert Schuler. Heel anders dan bij RTL5 op de zondagochtend.
Ik denk dat hij nogal veel make-up nodig heeft om er zo uit te zien als op TV.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:14:43 #43
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_64663775
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou had er meer van verwacht. Hele trage gesprekken en slecht camerawerk. De flauwe en sarcastische opmerkingen van Van Rossum maken dan wel weer een hoop goed.
Vooral dat laatste, ik moet ook wel weer lachen om hoe van Rossem toch die politiek naar voren brengt. Niet vreemd gezien het conservatisme in gelovig Amerika, maar je merkt duidelijk dat van Rossem de verkiezingen en vooral de kandidaten vreselijk interessant vindt.

Ik kon er prima naar kijken overigens, ik verwacht geen vuurwerk met van Rossem, inhoud des te meer. Het programma oogt wat traag voor mensen die van Rossem niet kennen/dulden natuurlijk.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:15:04 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64663792
Montage was helaas erg slecht.

Het commentaar tussendoor van Van Rossem vond ik wel weer leuk en de afsluiting: "wie kan er nou zeggen dat ie 2x binnen 24 uur de here Jezus heeft ontmoet en 2x is gezegend" van Van Rossem was natuurlijk wel weer heerlijk cynisch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64663801
Ik vind het wel onderhoudend, wil de andere afleveringen ook wel zien.
pi_64663817
Ze hadden beter Max Westerman of Charles Groenhuijzen kunnen nemen. Zij zijn ook Nederlandse atheisten die een link met Amerika hebben, maar die kunnen wel beter de interviews afnemen denk ik.
pi_64663950
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze hadden beter Max Westerman of Charles Groenhuijzen kunnen nemen. Zij zijn ook Nederlandse atheisten die een link met Amerika hebben, maar die kunnen wel beter de interviews afnemen denk ik.
Het zijn niet echt interviews eigenlijk. Het zijn gewoon gesprekjes die hij heeft met mensen. Hij stelt ook vooral vragen vanuit zijn eigen interesse.
pi_64663960
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Maar dat zijn correspondenten, die gaan op in Amerika. Van Rossem past daar niet. Zonder dat contrast zit je naar iets te kijken dat je al 100 keer gezien hebt.
pi_64664007
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Maar dat zijn correspondenten, die gaan op in Amerika. Van Rossem past daar niet. Zonder dat contrast zit je naar iets te kijken dat je al 100 keer gezien hebt.
Dat is ook weer zo.
pi_64664054
Het viel toch wat tegen. Nogal onsamenhangend en traag. Probeert van Rossem iets te begrijpen of vooral zijn eigen standpunten naar voren te brengen in het geval van het laatste had hij misschien beter thuis kunnen blijven in de beste straat van Utrecht.

Dat Holy Land is overigens een dieptepunt. Alles tot een soort Disneyachtig vermaak terugbrengen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')